Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja i wykończenie lokalu wielofunkcyjnego na potrzeby Filii w Nowym Dworze Mazowieckim Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010731753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gocławska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-810
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.pankiewicz@pbw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbw.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja i wykończenie lokalu wielofunkcyjnego na potrzeby Filii w Nowym Dworze Mazowieckim Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a95eed6-21e9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.pbw.waw.pl/public/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.pbw.waw.pl/public/ https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBW.261.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i wykończenie lokalu wielofunkcyjnego na potrzeby Filii w Nowym Dworze Mazowieckim Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie. Lokal stanowiący przedmiot robót o powierzchni około 200 m2 zlokalizowany jest w budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22.
2. UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz innych czynności określonych w dokumentacji projektowej w zakresie architektury z wyłączeniem prac określonych w rozdziale IX ELEMENTY WYPOSAŻENIA, a także obejmuje wykonanie całości prac określonych w dokumentacji projektowej w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych.
3. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i pomocniczo w przedmiarach robót (w szczególności zakres i krotność robót, powierzchnia prac, materiały użyte do wykonania robót itp.) i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności:
1) w zakresie architektury:
a) roboty rozbiórkowe – rozbiórka stopni,
b) roboty konstrukcyjne – stopnie schodowe oraz ściany działowe i obudowy,
c) wykończenie posadzek,
d) wykończenie ścian,
e) wykończenie sufitów,
f) dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
2) w zakresie instalacji elektrycznych:
a) demontaż istniejących gniazd,
b) doposażenie istniejącej rozdzielnicy,
c) wykonanie korytek kablowych rur i bruzd,
d) zakup i montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
e) wykonanie instalacji (oprzewodowanie oświetlenia i gniazd),
f) zakup i montaż szafy RACK,
g) wykonanie instalacji strukturalnej (okablowanie oraz zakup i montaż osprzętu);
3) w zakresie instalacji sanitarnych:
a) wykonanie instalacji wodnej wraz z montażem osprzętu,
b) wykonanie instalacji kanalizacji wraz z montażem osprzętu,
c) wykonanie instalacji grzewczej wraz z montażem osprzętu,
d) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem osprzętu;
4) zabezpieczenie tras komunikacyjnych (korytarza oraz klatki schodowej) przy pomocy elementów uzgodnionych z Zamawiającym – np. wygrodzenie strefy przy drzwiach wejściowych do lokalu za pomocą płyty OSB i foli;
5) wyznaczenie miejsca składowania materiałów budowlanych, rozwinięcie zaplecza budowy, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
6) prace wykończeniowe i montażowe;
7) prace porządkowe po zakończeniu prac remontowych;
8) wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, warunki wykonania oraz pozostałe szczegóły opisane są w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i pomocniczo w przedmiarach robót (w szczególności zakres i krotność robót, powierzchnia prac, materiały użyte do wykonania robót itp.) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki do SWZ oraz w załączonych planach.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie, a także SWZ i Ofertą stanowiących integralną część umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 100 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności robót związanych
z remontem i adaptacją pomieszczenia w zakresie robót ogólnobudowlanych, robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych, a także innych robót, dostaw lub usług, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na remoncie/adaptacji lokalu/budynku/pomieszczenia w zakresie których było co najmniej wykonanie robót ogólnobudowlanych (co najmniej malowanie, wykonywanie ścian z płyt g-k), robót instalacyjnych elektrycznych oraz sanitarnych każda;
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadającym aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje w tym m.in szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału, podstawy wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz inne oświadczenia, kryteria oceny i sposób ich wyliczenia a także pozostałe szczegóły dotyczące postępowania zawarte są w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie prowadzonego postępowania http://bip.pbw.waw.pl/public/