Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja części pomieszczeń przyziemia budynku szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu na potrzeby apteki szpitalnej.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoLubliniec
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-11
ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
Data publikacji ogłoszenia2021-02-24
Numer ogłoszenia2021/BZP 00010399
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010399 z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Adaptacja części pomieszczeń przyziemia budynku szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu na potrzeby apteki szpitalnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310083
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002802/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja części pomieszczeń przyziemia budynku szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu na potrzeby apteki szpitalnej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/427978
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/427978
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/427978
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/427978
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02A/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja części pomieszczeń przyziemia budynku szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu na potrzeby apteki szpitalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów, w tym: dowozem pracowników, ubezpieczeniem, zakupem materiałów itd.Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Cena oferty jest ceną ryczałtową i za tą cenę Wykonawca ma wykonać zakres robót określony w SWZ. Uwaga: Załączone do SWZ przedmiary robót i zestawienia elementów dotyczą całości projektu tj. robót na wykonanie laboratorium (już zrealizowane) i apteki szpitalnej, stanowią tylko dokumenty pomocnicze. Jeśli Wykonawca przy sporządzaniu oferty stwierdzi brak jakiegoś elementu w dostarczonej dokumentacji, winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o powyższym. Zamawiający w takim przypadku niezwłocznie udzieli wyjaśnień z zachowaniem zasad ustawy Pzp.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – max 20 pkt Za oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 120 dni – 0 punktów, Za oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 110 dni – 10 punktów,Za oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 100 dni – 20 punktów,3. Termin udzielonej gwarancji na ruchomości objęte przedmiotem umowy – max 20 punktów. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zaoferowanie dodatkowego terminu udzielonej gwarancji na ruchomości objęte przedmiotem umowy tj. Za oferowany okres udzielonej gwarancji na ruchomości wynoszący 12 m-cy – 0 punktówZa oferowany okres udzielonej gwarancji na ruchomości wynoszący 18 m-cy – 10 punktów,Za oferowany okres udzielonej gwarancji na ruchomości wynoszący 24 m-ce – 20 punktów,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji na ruchomości objęte przedmiotem umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dot. zdolności technicznej lub zawodowej:a)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych (tj. budowy lub przebudowy) obejmujących roboty ogólnobudowlane wraz z wykonaniem instalacji wentylacji na łączną wartość co najmniej 300 000,00 zł brutto, każda, z których przynajmniej jedna robota była prowadzona w budynku określonym w PKOB klasą 1264, tj. szpitalach i zakładach opieki medycznej.oraz:b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami lub osobą, które/a będą/będzie pełnić funkcję tj.: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (wg załącznika nr 10 do SWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 11 do SWZ),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/427978
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.