Zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej tworzenia tyflografik wraz z wypukłymi opisami w alfabecie Braille’a
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyZespół Szkół i Placówek pn. „Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących” w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00423158
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej tworzenia tyflografik wraz z wypukłymi opisami w alfabecie Braille’a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek pn. „Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących” w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 38411100600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tyniecka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@blind.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blind.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej tworzenia tyflografik wraz z wypukłymi opisami w alfabecie Braille’a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59bd89fa-53c1-4813-ad75-1a77ecb97a97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102890/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej tworzenia tyflografik wraz z wypukłymi opisami w alfabecie Braille’a

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/blind.krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/blind.krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z Rozdziałem X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KG.261.01.05.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń pracowni tyflograficznej oraz wdrożenie linii technologicznej tworzenia tyflografik wraz z wypukłymi opisami w alfabecie Braille’a, opartej na urządzeniach zgodnie ze specyfikacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ (OPZ)
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnieni Wykonawcy pomieszczenia, gdzie ma być montowany sprzęt, aby mógł określić czy będzie w stanie zapewnić bezpieczne wniesienie, montaż i funkcjonowanie urządzeń, ponieważ pomieszczenie jest w piwnicy, do której prowadzą schody i wąski korytarz. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej w dni: wtorek, środa lub czwartek po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny z Zamawiającym:

4.2.6.) Główny kod CPV: 42611000-2 - Obrabiarki specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wdrożeniu urządzeń i oprogramowania do tworzenia oznaczeń wypukłych alfabetem Braille’a przy wykorzystaniu technologii osadzania kulek brajlowskich za pomocą grawerek mechanicznych wyposażonych w automatyczny podajnik brajla oraz specjalistyczne oprogramowanie do obsługi maszyn grawerujących z modułem transkrypcji tekstu na brajla o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych )

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SW
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
- pozostałe zgodnie z Rozdziałem VI SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw
przedmiotowy środek dowodowy
- pozostałe zgodnie z Rozdziałem VI SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą wypełnionego załącznika nr 4
do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia – Parametry techniczne” w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych w SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zobligowany jest do uzupełnienia wszystkich
wymaganych parametrów oferowanych urządzeń zgodnie z tabelą określoną w załączniku nr 4 do SWZ (kolumna nr 3 „Parametry oferowane”).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe
środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z art. 107 ust. 2
ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 4 do SWZ - Parametry techniczne

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

VIII. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 12 projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację wałka przekładni kątowej do Volvo V50- Zakopane
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację wałka przekładni kątowej do Volvo V50. Wałek 45 zębów. Posiadam nową tuleję spinającą przekładnię kątową ze skrzynią aby dopasować wałek do niej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej nr 197005N Głuch-Kucbork
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy XDR
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: ZP/S/50/24 Dostawa 24 000 kg złomu aluminium o wymaganej zawartości aluminium minimum 99,7%
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI