Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyPOWIAT TOMASZOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00309249
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed226243-5997-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003884/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2022rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.powiat-tomaszowski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP
w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11.7. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 1 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą transportem wykonawcy tablic rejestracyjnych w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odrębnie zapakowanych kompletach (jako komplet należy rozumieć tablice z tym samym numerem rejestracyjnym), a także wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 r., poz. 450 j.t. z późn. zm.), oraz według wzorów i wymagań określonych w załączniku Nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717 j.t. z późn. zm.) oraz z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547) w ilości zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według następującego wykazu rodzajowego i ilościowego:

1) Zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 12.600 szt.;
2) Zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 200 szt.;
3) Zwyczajne motocyklowe – 550 szt.;
4) Zwyczajne motorowerowe – 300 szt.;
5) Indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe indywidualne samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem jednorzędowe lub dwurzędowe – 40 szt.;
6) Indywidualne motocyklowe, indywidualne motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 8 szt.;
7) Zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 16 szt.;
8) Zabytkowe motocyklowe – 8 szt.;
9) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 200 szt.;
10) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 8 szt.;
11) Tymczasowe motocyklowe – 8 szt.;
12) Tymczasowe motorowerowe – 8 szt.;
13) Wtórniki tablic: zwyczajnych samochodowych, samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, indywidualnych samochodowych, zabytkowych samochodowych, jednorzędowych lub dwurzędowych oraz zmniejszonych – 280 szt.;
14) Wtórniki tablic: zwyczajnych motocyklowych, motocyklowych dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, zabytkowych motocyklowych, indywidualnych motocyklowych – 24 szt.;
15) Wtórniki tablic: zwyczajnych motorowerowych, motorowerowych dla motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny – 4 szt.;
16) Profesjonalne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 48 szt.;
17) Profesjonalne motocyklowe – 16 szt.;
18) Profesjonalne motorowerowe – 16 szt.;
19) Samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem jednorzędowe i dwurzędowe – 200 szt.;
20) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 16 szt.;
21) Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 16 szt.;
22) Motorowerowe dla motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny – 16 szt.;
oraz oprogramowania informatycznego umożliwiającego zarządzanie składanymi i złożonymi zamówieniami na tablice rejestracyjne, zapewniające między innymi możliwość: zamawiania tablic rejestracyjnych drogą elektroniczną za pomocą Internetu i drukowanie zamówień oraz sporządzenie protokołu przekazania tablic do kasacji.
Uwaga: W przypadku zmiany wyżej wymienionych przepisów prawa tablice powinny być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób uniemożliwiający ich powtórne użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Obiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic, na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania.

Termin realizacji od dnia zawarcia umowy do 31-12-2022 r.
Podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianych przez Zamawiającego z tego powodu Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, które zostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od liczby rejestrowanych pojazdów
4.2. Informacje dodatkowe:
1. Stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania/zamówienia tablice rejestracyjne będą wyprodukowane i dostarczone transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41, Wydział Komunikacji.
2. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – drogą elektroniczną – zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem – ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych.
3. Termin realizacji każdej partii zamówienia, nie może przekroczyć pięciu dni roboczych, od daty doręczenia drogą elektroniczną zapotrzebowania Wykonawcy.
4. Realizacja zamówienia wtórnika tablic rejestracyjnych będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym podanym w godzinach.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z okresem wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w latach. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż obowiązkowe 2 lata.
6. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14721000-1 - Glin

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
Gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
Termin dostawy wtórników 20% - maksymalnie 20 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wtórników

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy art. 75aa ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 r., poz. 450 j.t. z późn. zm.).

.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.)
2) Posiadanie doświadczenia. W celu wykazania warunku doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwie usługi polegające na sukcesywnej (tj. trwającej minimum 10 miesięcy) dostawie tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł BRUTTO.
3) Oświadczenie oferenta, że posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych i z chwilą ich przekazania przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadów oraz zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań zmierzających do ich eliminacji, zgodnie z obowiązującymi prawem, w szczególności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy art. 75aa ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 r., poz. 450 j.t. z późn. zm.).
b) Aktualny certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.)
c) Oświadczenie oferenta, że posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych i z chwilą ich przekazania przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadów oraz zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań zmierzających do ich eliminacji, zgodnie z obowiązującymi prawem, w szczególności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
d) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.