IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto badanej oferty |
60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, podrygorem nieważności.2. Niedopuszczalne są zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w przepisachart. 144 ustawy Pzp oraz w niniejszym paragrafie, w szczególności :1) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie możnausunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności idoprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,2) nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych wszczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucjeaudytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania Umowy w celu uzyskaniazgodności z charakterem Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy,3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:a) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania Umowy stawki podatku VAT - w takimprzypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, którabędzie obowiązywać w odniesieniu do Przedmiotu Umowy dostarczonego po dniu, w którymnastąpiła zmiana stawki podatku VAT,4) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ.Dla potrzeb Umowy, „Siła Wyższa” została określona w § 10 Umowy;5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywaniapłatności na rzecz Wykonawcy lub sposobu naliczania kar Umownych,6) w przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonej w drodze zmiany przepisówprawnych, Wykonawca zobowiązuje się w takiej sytuacji do wykonania i dostawy tablic wgnowych przepisów w ramach zawartej Umowy na podstawie zamówień Zamawiającego złożonychdrogą elektroniczną.Dla potrzeb Umowy, „siła wyższa" oznacza zdarzenie o nikłym stopniu prawdopodobieństwa jegopojawienia się w określonej sytuacji, zdarzenie nieuchronne oraz w danym układzie stosunków niemożliwedo przewidzenia, czyli innymi słowy przemożne, zjawisko, które ze względu na tkwiącą w nim mocoddziaływania nie było przed nim, a ściślej – przed jego skutkami – żadnej obrony (np. pożary, powodzie,klęski żywiołowe, ataki terrorystyczne, pandemie, epidemie, wojny, rewolucje, embarga przewozowe,katastrofy, znaczne anomalia pogodowe strajki generalne lub lokalne, itp.)2. Strony umowy, niezwłocznie, (najpóźniej w terminie 2 dni od wystąpienia „siły wyższej”) wzajemnieinformują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem „siły wyższej” na należyte wykonanieUmowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączającdo informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć wszczególności:1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niżstosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji Umowy;2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnieniaPaństwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem epidemii lubpandemii, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynnościzapobiegawczych lub kontrolnych;3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrówzwiązanych z przeciwdziałaniem epidemii lub pandemii;4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie dosprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych związanych z realizacja przedmiotu Umowy;5) okoliczności, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszegopodwykonawcy.3. Strona dotknięta działaniem „siły wyższej” zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktówstaranności, w tym m.in. obowiązana jest powiadomić drugą Stronę najpóźniej w terminie, o którym mowaw ust. 2 powyżej o wystąpieniu „siły wyższej”, wspólnego podejmowania działań mających na celuograniczenie strat obu Stron, itp. pod rygorem utraty możliwości powoływania się na działanie „siływyższej”.4. Każda ze Stron Umowy, o której mowa w ust. 2, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lubdokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem „siły wyższej” nanależyte wykonanie Umowy.5. Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 4, wterminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz zuzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 2, na należyte jej wykonanie.Jeżeli Strona Umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ichotrzymania.6. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem „siły wyższej”, o których mowaw ust. 2, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy może w uzgodnieniu z Wykonawcądokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp., w szczególności przez:1) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowylub jej części,2) zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem Umowy;3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy4) - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartościpierwotnej Umowy.7. Jeżeli Umowa zawiera postanowienia korzystniej kształtujące sytuację Wykonawcy, niż wynikałoby to zust. 6, do zmiany Umowy stosuje się te postanowienia, z zastrzeżeniem, że okoliczności związane zwystąpieniem „siły wyższej”, o których mowa w ust. 2, nie mogą stanowić samodzielnej podstawy dowykonania umownego prawa odstąpienia od umowy.8. W zakresie postanowień dotyczących kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy z powodu oznaczonych okoliczności, Strona Umowy, októrej mowa w ust. 2, w stanowisku, o którym mowa w ust. 5, przedstawia wpływ okoliczności związanychz wystąpieniem „siły wyższej” na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych zwystąpieniem „siły wyższej”, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ichwysokość.9. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem „siły wyższej”,mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana zwykonaniem nin. Umowy lub jej części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególnościmogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jejczęści, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń.10. W przypadku dokonania zmiany nin. Umowy, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną dowykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ichumowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniejkorzystne niż warunki wykonania nin. Umowy, zmienionej zgodnie z ust. 5.11. Przepisy ust. 9 i 10 stosuje się do umowy zawartej między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: