I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
09235621900000, ul.
Konarskiego
1-3
,
85-066
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 835 422, e-mail
info@powiat.bydgoski.pl, faks
525 835 452.
Adres strony internetowej (URL):
www.powiat.bydgoski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.bydgoski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.bydgoski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zamkniętej oznaczonej kopercie na adres Zamawiającego
Adres:
Powiat Bydgoski, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości0 |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:1) poprzez przedłużenie terminu wykonania dostawy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne lub lokalne, epidemie, akty prawne wydane przez władze administracyjne), mające bezpośredni wpływ na terminowość jej wykonywania;2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji projektu.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności; muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-05, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 - Tokarka konwencjonalna - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis wymagań minimalnych maszyny: Maks. średnica toczenia [mm] 410, Maks. średnica toczenia nad suportem [mm] 255, Maks. średnica toczenia w mostku [mm] 580, Maks. długość toczenia [mm] 1000, Szerokość łoża [mm] 250, Końcówka wrzeciona [mm] D1-6, Przelot wrzeciona [mm] 52, Gniazdo wrzeciona [-] Morse 6, Zakres prędkości wrzeciona [obr/min] 30-3000 (regulacja bezstopniowa), Przesuw suportu górnego [mm] 102, Przesuw poprzeczny [mm] 210, Maksymalne wymiary narzędzia [mm] 20x20, Zakres posuwu wzdłużnego [mm/obr] 0,05-1,7, Zakres przesuwu poprzecznego [mm/obr] 0,025-0,85, Gwint metryczny [-] 0,2 - 14, Gwint calowy [-] 2-72 T.P.I., Gwint modułowy [-] 0,3-3,5 M.P., Gwint D.P [-] 8-44 D.P., Średnica tulei konika [mm] 50, Wysuw tulei konika [mm] 120, Końcówka tulei konika [-] Morse 4, Moc silnika [kW] 5,5, Moc pompy [kW] 0,1.Odczyt cyfrowy ma być w standardowym wyposażeniu; Standardowe wyposażenie niezbędne do uruchomienia i pracy; Poziomowanie i pierwsze uruchomienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42620000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) katalogi lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną maszynę minimalnych parametrów;2) dokument określający warunki gwarancji, w szczególności okres i zakres gwarancji.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 1). Tokarka CNC dydaktyczna z oprogramowaniem do sterownia maszyny – 1 szt. 2). Oprogramowanie EdgeCAM 2018 student edition PL stymulator obróbki, pełna wersja – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis wymagań minimalnych maszyny: Przelot nad łożem 300 mm, Max długość toczenia 400 mm, Średnica uchwytu 125 mm, Prędkość obrotowa 100 – 3000 obr/min, Stożek wrzeciona MT3, Posuw przyspieszony osi X/Z 5000 mm/min, Posuw roboczy osi X/Z 1000 mm/min, Przesuw osi Z 320 mm, Przesuw osi X 240 mm, Silnik osi X 400 W, Silnik osi Z 400 W, Liczba narzędzi 8, Średnica tulei konika 17 mm, Stożek tulei konika MT2, Wysuw tulei konika 50 mm, Dokładność pozycjonowania 0,005 mm, Dokładność re-pozycyjonowania 0,005 mm, Moc silniki głównego 1500 W.Standardowe wyposażenie niezbędne do uruchomienia i pracy; Poziomowanie i pierwsze uruchomienie; Szkolenie dla pracowników z obsługi urządzenia i obsługi programu EdgeCAM – min. 1 dzień roboczy co najmniej 2 osoby2. EdgeCAM 2018 PL EDU - pełna polskojęzyczna wersja, identyczna ze stosowaną w przemyśle, z możliwością generowania kodu dla dostarczanej w postępowaniu tokarki CNC EdgeCAM 2018 student edition PL - pełna wersja z możliwością zapisu programu (wersja wielostanowiskowa), bezpłatna wersja dla ucznia do pracy w domu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42621100-6, 48323000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) katalogi lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną maszynę minimalnych parametrów;2) dokument określający warunki gwarancji, w szczególności okres i zakres gwarancji.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – Frezarka uniwersalna – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis wymagań minimalnych maszyny: Wymiary stołu mm 1270 x 320, Zakres posuwu osi (X/Y/Z) mm 720/300/400, Rowki T-owe (nr. x szerokość x rozstaw) mm 3 x 14 x 80, Max. ładowność stołu kg 300, Obrót stołu ˚ +/- 45°opt., Stożek wrzeciennika poziomego ISO No.40(7:24), Prędkość obrotowa wrzeciennika obr/min 35-1500 (12 stopni), Odległość pomiędzy środkiem wrzeciennika poziomego a środkiem stołu roboczego mm 75-475, Prędkość posuwu (X/Y/Z) mm/min XY: 30-830 Z:23-625, Posuw przyspieszony (X/Y/Z) mm/min 1335/1335/1000, Moc silnika wrzeciennika kW 3, Moc silnika posuwu Nm 10, Wyświetlacz 3 osi.Standardowe wyposażenie niezbędne do uruchomienia i pracy; Poziomowanie i pierwsze uruchomienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42622000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) katalogi lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną maszynę minimalnych parametrów;2) dokument określający warunki gwarancji, w szczególności okres i zakres gwarancji.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – Szlifierka do płaszczyzn z cyfrowym wyświetlaczem 2 osi – 1 szt |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis wymagań minimalnych urządzenia: Powierzchnia mocowania 445 x 205mm, Rowki T liczba/szerokość 1 / 13 mm , Trwała płyta magnetyczna 200 x 400 mm, Max. droga przesuwu, wzdłużny 560 , Max. droga przesuwu, poprzeczny 225 mm , Odstep środek trzpienia/stół max. 440 mm , Tarcza szlifierska 200 x 13 x 31,75 mm , Przestawienie w poprzek Ręczne przestawienie 5 mm/obr. , Podziałka na kole ręcznym 0,02 mm , Dosuwanie pionowe Ręczne dosuwanie 1 m/obr. , Podziałka na kole ręcznym 0,005 mm, Liczba obrotów trzpienia 2850 obr./min , Układ płynu chłodzenia 55 l , Moc silnika 1,5 kW.Standardowe wyposażenie niezbędne do uruchomienia i pracy; Poziomowanie i pierwsze uruchomienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) katalogi lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną maszynę minimalnych parametrów;2) dokument określający warunki gwarancji, w szczególności okres i zakres gwarancji.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – Szlifierka uniwersalna N do wałków i otworów, z cyfrowym wyświetlaczem 2 osi – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis wymagań minimalnych maszyny: Rozstaw kłów 500 mm , Wysokość kłów 135 mm, Wymiar szlifowanych wałków 8 - 200 mm, Maks. waga przedmiotu obrabianego 60 kg, Średnica szlifowanych otworów 13 - 100 mm , Głębokość szlifowanych otworów maks. 125 mm , Zakres stołu odchylnego maks. +3° do -9° , Ruch wzdłużny stołu maks. 600 mm , Posuw stołu 0,1 do 4 m/min , Manualna droga przemieszczenia stołu na obrót koła ręcznego 6 mm/Obr., Wrzeciennik Prędkość obrotowa wrzeciona bezstopniowo 25 - 220 Obr./min , Stożek wrzeciona MK 4, Zakres obrotu wrzeciona roboczego +90°, Wrzeciennik ściernicy Wielkość ściernicy 400 x 50 x 203 mm , Prędkość obrotowa wrzeciona ściernicy 1670 Obr./min , Prędkość obrotowa wrzeciona ściernicy wewnętrzna [szlifowanie otworów] 20000 Obr./min , Zakres obrotu wrzeciennika ściernicy +/-30° , Droga przemieszczenie głowicy szlifierskiej 200 mm, Podziałka skali 0,005 mm , Konik Mocowanie tulei wrzecionowej MK 4, Droga tulei wrzecionowej 35 mm , Moc silnika Wrzeciono ściernicy 4,0 kW, Wrzeciono robocze 0,75 kW.Standardowe wyposażenie niezbędne do uruchomienia i pracy; Poziomowanie i pierwsze uruchomienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja jakości |
15,00 |
Czas reakcji serwisu |
10,00 |
Termin dostawy |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) katalogi lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną maszynę minimalnych parametrów;2) dokument określający warunki gwarancji, w szczególności okres i zakres gwarancji.