ZP2/03/2022 r Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP2/03/2022 r Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek” w Koninie w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • ZamawiającyPrzedszkole nr 1 "Kosmatek"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00076487
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP2/03/2022 r Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek” w Koninie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 "Kosmatek"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301509587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 14

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kosmatek@przedszkole1-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1-konin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP2/03/2022 r Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek” w Koninie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf405021-9bbf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337030/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek” w Koninie w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

WWW.miniportal.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty przekazywane przez E-puap (oferta wraz z załącznikami) Wykonawca musi złożyć w formie elektronicznej - podpisane podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane profilem zaufanym lub podpisem osobistym a dopiero później należy dokumenty zaszyfrować na mini portalu i zaszyfrowane z plikami źródłowymi przesłać przez E-puap na skrzynkę Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Przedszkole nr 1 „Kosmatek”.
Placówka reprezentowana przez Dyrektora, z siedzibą w Koninie 62-500, ul. M. Kopernika 14, tel. 63
2429527, e-mail: kosmatek@przedszkole1-konin.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panią Mariką Tomaszewską – Nowicką jest możliwy pod
adresem: Urząd Miejski w Koninie, tel. 63 240-11-77, e-mail: iod@konin.um.gov.pl
Zastępca Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pani Justyna Bruch - kontakt:
justyna.bruch@konin.um.gov.pl, tel. 63 240-11-77
3. Celem przetwarzania przez placówkę jest wypełnienie obowiązków publicznych nałożonych na nią
przepisami prawa. W przypadku przeprowadzenia postępowania na dostawę artykułów żywnościowych
w 2022 r. przetwarzanie wiąże się z wykonywaniem obowiązków wynikających z Ustawy PZP (DZ. U. z
2021 r. poz. 1129 ze zm). W przypadku danych osobowych dzieci jest to realizacja zadań oświatowych,
dydaktycznych i wychowawczych, zagwarantowanie dziecku bezpieczeństwa oraz wypełnienie
obowiązku dotyczącego uzupełniania i prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania, działalności
wychowawczej i opiekuńczej.
Placówka przetwarza również, dane osobowe pracowników i kontrahentów w celu prawidłowej
realizacji umów o pracę bądź innych umów zlecenia. 8. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych
osobowych, sprostowanie nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych oraz ograniczenia
przetwarzania danych, wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia
dostarczonych danych.
9. Pani/Pana dane przetwarzamy na podstawie zgody. Udzielona zgoda może zostać wycofana
w dowolnym momencie.
10. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy prawa,
przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01 https://uodo.gov.pl/p/kontakt
11. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzj

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP2/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 11469,81 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: ZP2/03/2022 r Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek” w Koninie w 2022 r.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy.

2.
Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia.
PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV 15800000-6 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji,

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w
Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze
zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w Przedszkolu, zmiany ilości
poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia
dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w
Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.


2) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT

b) SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PARTER -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: e) Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
DOTYCZĄCE SPELNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE
SPELNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy
Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:
a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i
usług (VAT),
b) zmianie terminie, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy
niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu
umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu
prawidłowego wykonania umowy.c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego
umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą
niż cena produktu objętego umową.
d) przedłożeniu przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż
odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego
umową.
e) wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu
powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego
umową.
f) dopuszczeniu się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości
opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian
przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia
ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie
można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.
2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy, gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z
zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 09:20

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Skrzynka Podawczą: Skrytka ESP Przedszkole nr 1 „Kosmatek” ul. M. Kopernika 14, 62-500 Konin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. - Nowe Skalmierzyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI