Zapewnienie posiłków profilaktycznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie posiłków profilaktycznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Mazowiecka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00238493
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie posiłków profilaktycznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie posiłków profilaktycznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8481e9-3180-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gkostrow.pl/category/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: epropublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danych osobowych,• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,• prawo ograniczenia przetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, •prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.43.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania gorących posiłków profilaktycznych (gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp z o.o. w okresie od 01.11.2021 r. do 31.03.2022 r. Kaloryczność posiłku – co najmniej 1000 kcal.
1.Przygotowanie zup z wkładką w postaci gorących posiłków w okresie od 1 listopada 2021 do 31 marca 2022r.
2.Przygotowanie odbywać się będzie sukcesywnie po około 120-130 porcji zup dziennie w dni robocze (poniedziałek-piątek) w miesiącach od 1 listopada 2021 do 31 marca 2022r. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki na podstawie zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego. Zamawiający zgłoszeń dokonuje najpóźniej 24 godziny przed czasem odbioru.
3. W sobotę oraz niedzielę Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do punku o oznaczeniu „c” (ulica Olszynowa 16) zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego ( 2 do 4 posiłków- dyżury dyspozytorów)
4.Przygotowanie posiłków dla punktów wyznaczonych przez Zamawiającego z określeniem ilości posiłków , codziennie do godz. 10.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.
Odbiór i dostarczenie posiłków do n/w punktów po stronie Zamawiającego:
a. ulica Łąkowa 10, 07-300 Ostrów Maz.- orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 20 porcji
b. ulica Łomżyńska 11, 07-300 Stare Lubiejewo.- praca dwu zmianowa, odbiór posiłków w godzinach:
- do 10.00 orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 28 porcji
- do 18.00 orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 19 porcji
c. ulica Olszynowa 16, 07-300 Ostrów Maz.- orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 10 porcji
d. ulica Sikorskiego 39A, 07-300 Ostrów Maz.- orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 15 porcji
e. Wykonawca zapewni możliwość spożycia posiłku profilaktycznego w lokalu Wykonawcy dla pracowników Działu Odbioru Odpadów biorących udział w odbieraniu nieczystości z terenu Miasta Ostrów Mazowiecka, w godzinach 10.00- 15.00- orientacyjna ilość posiłków: maksymalnie 20 porcji
5. Zakres usługi obejmuje przygotowanie w termosach izolacyjnych Zamawiającego posiłków profilaktycznych . Jedna porcja zupy powinna mieć objętość min 400 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa (o wielkości co najmniej 100 gram). Jako wkładka nie mogą być stosowane przetwory mięsne typu konserwa lub podroby, poza parówką bądź kiełbasą zwierającą co najmniej 70% mięsa) + 2 kromki chleba lub bułka. W okresie Adwentu i Wielkiego Postu Zamawiający wymaga zmiany rodzaju dań dostarczanych w piątki na dania jarskie.
Posiłki powinny być urozmaicone. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania jadłospisu na kolejny tydzień, najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem tego tygodnia.
Zupa powinna być zawiesista, pożywna o odpowiedniej gramaturze wsadu wg jadłospisu. Skład zupy powinny tworzyć surowce o cechach organoleptycznych, wywar wg rodzaju zupy, główny składnik, podprawa, przyprawy, odpowiednia dla rodzaju zupy wartość odżywcza z uwzględnieniem takich aspektów jak: kaloryczność potrawy, zawartość białka, tłuszczów, węglowodanów i witamin. Wkładka do zupy o wadze 100 powinna być gotowana lub pieczona. Pieczywo o wadze 80 gram (bułki lub chleb na przemian) powinno być świeże i smaczne. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu na jego prośbę etykiety produktów wraz z wyróżnieniem produktów alergennych.
Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia, musi spełniać wymagania §2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. 1996.60.279 z późn. zm.) i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych.
odana w ofercie cena 1 posiłku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem.
Posiłki wymienione w punkcie 4 (a, b, c, d,) będą odbierane przez Zamawiającego.
Zadanie 2.
Zakres usługi obejmuje przygotowanie gorących posiłków profilaktycznych w formie dania obiadowego, dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp z o.o.:
a) biorących udział przy usuwaniu awarii wodociągowych i kanalizacyjnych w okresie od 01.11.2021 do 31.10.2022 w godzinach pomiędzy 15.00-7.00.
b) biorących udział w „akcji zimowej” w okresie od 01.11.2021 do 31.03.2022 w godzinach pomiędzy 15.00-7.00.
Szacunkowa ilość posiłków dziennie: od 0 do 20 (w zależności od obecności pracowników oraz warunków atmosferycznych). Ilość posiłków została określona szacunkowo i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Wykonawca zapewni możliwość spożycia posiłku w lokalu Wykonawcy. Danie składające się z ziemniaków (lub zamiennie: kaszy, ryżu, klusek) oraz mięsa bądź ryby i dodatków – surówki bądź warzyw gotowanych. Kaloryczność posiłku nie mniej niż 1000 kcal. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia, musi spełniać wymagania §2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. 1996.60.279 z późn. zm.) i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Podana w ofercie cena za jeden posiłek musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem.
Zadanie 3.
Zakres usługi obejmuje przygotowanie gorących posiłków profilaktycznych gorąca zupa z wkładką mięsną i pieczywem o kaloryczności co najmniej 1000 kcal, dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp z o.o. Działu Odbioru Odpadów biorących udział w odbieraniu nieczystości poza terenem miasta Ostrów Mazowiecka.
Szacunkowa ilość posiłków dziennie: ok 15-25 (w zależności od obecności pracowników). Ilość posiłków została określona szacunkowo i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Posiłki przygotowane w termosach izolacyjnych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki na podstawie zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego. Zamawiający zgłoszeń dokonuje najpóźniej 24 godziny przed czasem odbioru. Posiłki będą odbierane przez Zamawiającego do godziny 6.50 w dni robocze poniedziałek-piątek oraz soboty. Kaloryczność posiłku nie mniej niż 1000 kcal. Opis wymagań odnośnie posiłków profilaktycznych jak w Zadaniu 1. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia, musi spełniać wymagania §2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. 1996.60.279 z późn. zm.) i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Podana w ofercie cena 1 posiłku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem.
Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo żądać aktualnych dokumentów potwierdzających jakość oferowanych posiłków.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i terminu przygotowania posiłków w zależności od potrzeb zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie naczyń jednorazowych po stronie Wykonawcy zgodnie z wymaganą liczbą zamówionych posiłków.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie parkingu dla samochodów ciężarowych przy lokalu Wykonawcy.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa chemioterapeutyków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrów Mazowiecka: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki przegubowej z łyżką wysokiego załadunku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrów Mazowiecka: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2639W Fidury - Koziki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa przetworów mleczarskich
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa produktów głęboko mrożonych realizowana do 16 WOG
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI