Zakup wraz z dostawą nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającyŚwiętokrzyskie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00178175
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad5ad4be-dccd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad5ad4be-dccd-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma.pl/pn/onkol.kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampubl@onkol.kielce.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platforma.pl/pn/onkol.kielce

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.2411.89.2022.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:
Pakiet nr 1 – nabiał ( mleko, twaróg, masło)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
Cena (C) – 60 pkt
Termin płatności – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia instytucji sprawującej nadzór nad działalnością tj. Inspekcji Weterynaryjnej lub Inspekcji Sanitarnej (jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania) tj.:
- decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j.: Dz. U. 2020, poz. 1753);
* W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji
o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy.
lub
- decyzję właściwego PPIS o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.: Dz. U. 2020, poz. 2021),
* W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy.
lub
- aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru / zatwierdzeniu, stosownie do działalności wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał prawidłowo wdrożony i funkcjonujący system bezpieczeństwa żywności HACCP w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie czego zobowiązany jest okazać się nw. dokumentami:
- protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2021 lub 2020 (jeśli nie odbyła się w roku 2021) wraz z zapisem potwierdzającym prawidłowe wdrożenie / stosowanie procedur na podstawie zasad HACCP,
lub
- protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli w roku 2021 lub 2020 (jeśli nie odbyła się w roku 2021) z zapisem potwierdzającym prawidłowe wdrożenie / stosowanie procedur na podstawie zasad HACCP,
lub
- aktualne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów, zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczającej o prawidłowym wdrożeniu / stosowaniu procedur na podstawie zasad systemu HACCP,

lub
- aktualny akredytowany certyfikat spełnienia wymagań normy ISO 22000:2018-08 wydany przez jednostkę certyfikującą na akredytacji krajowej jednostki akredytacyjnej lub jednostki notyfikowanej;
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował dopuszczonym, specjalistycznym środkiem transportu do przewozu przedmiotu zamówienia, zapewniającym właściwe warunki higieniczno-sanitarne dla transportu żywności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania uprawnień instytucji sprawującej nadzór nad działalnością tj. Inspekcji Weterynaryjnej lub Inspekcji Sanitarnej (jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania) tj:
- decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j.: Dz. U. 2020, poz. 1753),
* W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy
lub
- decyzję właściwego PPIS o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j.: Dz. U. 2020, poz. 2021),
* W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy
lub
- aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru / zatwierdzeniu, stosownie do działalności wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów,
b) prawidłowo wdrożonego i funkcjonującego system bezpieczeństwa żywności HACCP w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia tj.
- protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2022 lub 2021 (jeśli nie odbyła się w roku 2022) wraz z zapisem potwierdzającym prawidłowe wdrożenie / stosowanie procedur na podstawie zasad HACCP,
lub
 protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli w roku w roku 2022 lub 2021 (jeśli nie odbyła się w roku 2022) z zapisem potwierdzającym prawidłowe wdrożenie / stosowanie procedur na podstawie zasad HACCP,
lub
 aktualne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów, zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczającej o prawidłowym wdrożeniu / stosowaniu procedur na podstawie zasad systemu HACCP,
lub
 aktualny akredytowany certyfikat spełnienia wymagań normy ISO 22000:2018-08 wydany przez jednostkę certyfikującą na akredytacji krajowej jednostki akredytacyjnej lub jednostki notyfikowanej;
c) dysponowania przez Wykonawcę dopuszczonym, specjalistycznym środkiem transportu do przewozu przedmiotu zamówienia, zapewniającym właściwe warunki higieniczno-sanitarne dla transportu żywności tj.:
 oświadczenie o dysponowaniu środkiem transportu do przewozu przedmiotu zamówienia, zapewniającym właściwe warunki higieniczno-sanitarne dla transportu żywności (załącznik nr 6 do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi to dopuszczenie (np. decyzja Inspekcji Sanitarnej i/lub Weterynaryjnej lub aktualne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów, zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczające dopuszczenie przedmiotowego/ych środka/ów transportu).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-Oświadczenia dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi (załącznik nr 7 do SWZ).
-Oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi - załącznik nr 7 do SWZ.
-Oświadczenie rolnika ryczałtowego (jeśli dotyczy) - załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

-Oświadczenia dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi (załącznik nr 7 do SWZ).
-Oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi - załącznik nr 7 do SWZ.
- Oświadczenie rolnika ryczałtowego (jeśli dotyczy) - załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a. Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
b. Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2 SWZ).
c. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 3a (podmiot udostępniający zasoby). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. W przypadku poleganiu na zdolnościach podmiotów trzecich Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
d. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 4a (podmiot udostępniający zasoby).
e. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
UWAGA:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
f. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
19.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w Formularzu ofertowym które usługi/dostawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby.
19.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgonie z Załącznikiem nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż konstrukcji stalowej hali - Kije
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż konstrukcji stalowej hali. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.