Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRuda Śląska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240984772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 248 73 80

1.5.8.) Numer faksu: 32 248 73 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckz-ruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckz-ruda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca89007-387c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003284/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ca89007-387c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://ckz.bip.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, i adres mailowy na który prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
I. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej z siedzibą przy ulicy Gen. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska, reprezentowane przez Dyrektora.
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: telefonicznie pod numerem telefonu 32 340 49 18, pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@ckz-ruda.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych do realizacji celów opisanych w pkt. III dane mogą być przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
2. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy.
VI. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH
Posiada Pan/Pani:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
Nie przysługuje Pani/Panu:
1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
VII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi, zgodnie z art. 77 RODO do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VIII. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
IX. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że decyzje podejmowane przez placówkę nie zapadają automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani:
1. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
2. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZ.2701.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1a do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1b do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie, jaja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1c do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, warzywa przetworzone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1d do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1e do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1f do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Soki, napoje, napoje alkoholowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1g do SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano konkretną markę produktu lub nazwę wskazującą na producenta danego produktu, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny), o innej nazwie pod warunkiem, że:
posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo; gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia; produkty równoważne muszą zawierać w swoim składzie przynajmniej te same surowce użyte do produkcji, co wyroby wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadkach, o których wyżej mowa, Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze produktu równoważnego lub opis będzie niepełny, Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia tego opisu, co skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca nie odpowiada warunkom zamówienia i odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15911000-7 - Napoje spirytusowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na dostawie żywności do placówek żywienia zbiorowego, na łączną kwotę:
a) Dla zadania nr 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 10 000 zł brutto.
b) Dla zadania nr 2 Ryby 5 000 zł brutto
c) Dla zadania nr 3 Produkty mleczarskie, jaja 5 000 zł brutto
d) Dla zadania nr 4 Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, warzywa przetworzone 10 000 zł brutto
e) Dla zadania nr 5 Pieczywo 3 000 brutto
f) Dla zadania nr 6 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 10 000 zł brutto
g) Dla zadania nr 7 Soki, napoje, napoje alkoholowe 5 000 zł brutto
zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. Nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw, zawierający wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 1.4. rozdz. XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 1.2. rozdziału XV SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: łączne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie (zmniejszeniu), w wyniku zmian ilościowych realizowanych dostaw,
zmiana wysokości podatku VAT – zmianie nie ulegnie kwota za artykuł netto; minimalne wynagrodzenie Wykonawcy wyniesie dla każdego zadania częściowego 50% wartości zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wskazana minimalna wartość umowy może nie zostać zrealizowana
w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jego działalność będzie czasowo ograniczona (m.in. pandemia COVID-19).
2. Zmiany ilościowe realizowanych dostaw: zastrzega się, iż podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości dostaw są szacunkowe i mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż nie może zostać przekroczona kwota łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, podana w formularzu oferty jako „cena ofertowa”;
3. Zmiana zaoferowanego produktu na inny – równoważny: w przypadku wycofania danego produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę;
4. Zmiana podwykonawcy: dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca.
5. Ewentualne zmiany warunków umowy mogą mieć miejsce tylko w formie pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę stali narzędziowej i konstrukcyjnej - Mazańcowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę stali narzędziowej i konstrukcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI