Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9
w Piekarach Śląskich
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. przyprawy, makarony, mąka, cukier, oleje, kasze, jaja, kiszonki) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2a do SWZ – w odniesieniu do Części 1) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2a. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. chleb, bułki) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025.Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2b do SWZ – w odniesieniu do Części 2) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2b. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15811000-6 - Pieczywo
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. owoce i warzywa mrożone) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2c do SWZ – w odniesieniu do Części 3) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2c. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15331170-9 - Warzywa mrożone
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mięso, drób, kiełbasa) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025.Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2d do SWZ – w odniesieniu do Części 4) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2d. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mleko, ser, śmietana, jogurt, masło) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025.Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2e do SWZ – w odniesieniu do Części 5) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2e. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15500000-3 - Produkty mleczarskie
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. jaja) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2f do SWZ – w odniesieniu do Części 6) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2f. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
03142500-3 - Jaja
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. ziemniaki, pomidory, kapusta, ogórki, jabłka) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2g do SWZ – w odniesieniu do Części 7) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2g. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. ryby mrożone) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2h do SWZ – w odniesieniu do Części 8) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2h. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. pierogi, naleśniki, gołąbki –nie mrożone) do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela szkoły.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Dodatek 2i do SWZ – w odniesieniu do Części 9) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) .
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu
3) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w Dodatkach nr 2i. (Formularz asortymentowo-cenowy) została wskazana w celu skalkulowania ofertowy, jednakże ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez intendenta szkolnego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania. Zamówienia składane w terminie do godziny 10.00 będą dostarczane następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Częstotliwość dostaw:
• codziennie wg zapotrzebowania do godziny 7:00
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostawie (opisanych w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ) - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 60 minut, rozpatrzyć reklamację w sposób opisany w Projektowanych postanowień umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Dodatek nr 4 do SWZ.
6) Części Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
15894200-3 - Posiłki gotowe
Art. 109 ust. 1 pkt 4