Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGielniów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyGmina Gielniów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00423387
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gielniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 75

1.5.2.) Miejscowość: Gielniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-434

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gielniow.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981aaa4c-be8f-4313-bd78-f6834c8ad8e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063219/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.271.4.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chleb mieszany pszenno-żytni 1000 g szt 1271
Chleb razowy 400-450 g szt 613
Bułka ciemna z ziarnami 100g szt 500
Bułka kajzerka 50 g szt 2251
Bułka wrocławska 400g szt 150
Rogal maślany 100g szt 500
Chałka 300g szt 180
Bułka drożdżówka z owocami 100g szt 648
Pączki 90g szt 374
Rogaliki drożdżowe na wagę kg 25
Strucla 500g szt 56
Donat drożdżowy 80g szt 98
Chleb tostowy 500g szt 98
Babka piaskowa 300g szt 72
Bułka połówkowa 100g szt 80

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bułka tarta 400g szt 320
Groch żółty łupany 1kg kg 50
Fasola Jaś 1kg kg 30
Kasza gryczana 1kg kg 180
Kasza jęczmienna średnia 1 kg kg 156
Makaron muszelki 400g wysoka jakość pszenicy szt 192
Makaron nitki średnia - 4 jajeczny 500g szt 210
Makaron nitka gruba- 4 jajeczny 500g szt 70
Makaron pełne ziarno rurki 400g szt 225
Makaron świderki 400g wysoka jakość pszenicy szt 385
Makaron spaghetti 400g wysoka jakość pszenicy szt 405
Makaron kokardki 400g wysoka jakość pszenicy szt 135
Mąka pszenna typ 480 kg 255
Mąka ziemniaczana 1 kg kg 15
Szczaw mrożony 280g szt 50
Olej uniwersalny 1l szt 18
Olej uniwersalny 3l szt 60
Oliwa z oliwek 250 ml szt 3
Barszcz biały w torebce 66g szt 200
Groszek konserwowy 400g puszka szt 32
Kukurydza konserwowa puszka 400g szt 54
Majeranek 8g szt 60
Koncentrat pomidorowy 30% 190g szt 394
Rosół wołowy 18szt szt 70
Rosół z drobiu 18szt szt 70
Ogórki konserwowe 900g w słoiku szt 175
Chrzan 180g szt 30
Ryż w saszetkach 8x100g szt 200
Ryż długoziarnisty 1kg kg 53
Bazylia 10g szt 18
Pomidory suszone 270 g w słoiku szt 20
Sos pesto bazyliowe w słoiku 180g szt 16
Pomidor Puszka 400g bez skórki szt 25
Oregano 8g szt 18
Ziele angielskie 15g szt 28
Zacierka 250g szt 190
Kartacze z mięsem luz- produkt mrożony kg 225
Pierogi z mięsem luz- produkt mrożony kg 300
Pierogi z serem luz- produkt mrożony kg 300
Filet z makreli w pomidorach 170g min 60% ryby szt 70
Budyń bez dodatku cukru (śmi-wani-mal) 64g szt 380
Bułki maślane 400g szt 200
Ciasteczka zbożowe 300g szt 136
Dżem truskawkowy 280-290g nie mniej niż 40% owoców szt 150
Kasza manna 1kg kg 4
Kisiel truskawkowy z cukrem 77g szt 500
Baton mleczny 29g szt 195
Miód prawdziwy wielokwiatowy 250g szt 30
Płatki kukurydziane bezglutenowe 500g wysokiej jakości, chrupiące szt 70
Płatki Czekoladowe muszelki 500g wysokiej jakości, chrupiące szt 80
Wafle suche tortowe 160g szt 50
Marmolada 1200g szt 20
Marmolada 240g szt 10
Sól Jodowana 1kg kg 138
Kwasek cytrynowy 20g szt 25
Cukier 1kg kg 198
Majonez zawartość żółtka nie mniej niż 6%- 700ml szt 35
Majonez zawartość żółtka nie mniej niż 6%- 190ml szt 33
Cukier waniliowy 30g szt 50
Sos do spaghetti w słoiku 500g szt 180
Sos słodko-kwaśny w słoiku 500g szt 80
Pieprz naturalny 20g szt 119
Przyprawa płynna do zup 200g- o wyrazistym aromacie i smaku szt 100
Przyprawa do kurczaka 30g szt 80
Sos pieczeniowy ciemny 30g szt 200
Liście laurowe 6g szt 20
Pieprz czosnkowy 20g szt 10
Zioła prowansalskie 10g szt 18
Przyprawa warzywna do potraw 500g szt 120
Kawa inka czekoladowa 200g szt 6
Kawa Inka klasyczna 150g szt 14
Ketchup łagodny 450g szt 57
Herbata ekspresowa owocowa 20 torebek szt 90
Herbata ekspresowa czarna 90 torebek szt 14
Cukier puder 400g szt 10
Pasztet drobiowo-wieprzowy 250g zawartość produktów drobiowych co najmniej 30% szt 50
Galaretka owocowa 72g- różne smaki szt 600
Krem czekoladowy do smarowania 350g szt 15
Krem czekoladowy do smarowania 600g szt 10
Proszek do pieczenia 30g szt 32
Kakao extra ciemne 150g szt 25

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Buraki kg 215
Brokuły szt 30
Cebula kg 75
Czosnek świeży szt 30
Cytryna kg 25
Kalafior świeży szt 90
Kapusta biała świeża kg 135
Kapusta czerwona kg 90
Kapusta pekińska kg 185
Koper świeży szt 90
Marchew kg 510
Nać pietruszki szt 100
Ogórek świeży kg 220
Papryka kg 60
Pieczarki kg 45
Pietruszka korzeń kg 90
Pomidory kg 140
Por szt 60
Rzodkiewka szt 94
Sałata masłowa szt 120
Seler korzeń kg 90
Szpinak mrożony 450g szt 50
Szczypior świeży szt 95
Kapusta kiszona 1KG w torebce kg 129
Ogórki kiszone 1 kg w torebce kg 135
Ziemniaki kg 3320
Ziemniak młody kg 140
Jabłka kg 2300
Mandarynki kg 230
Truskawki kg 120
Gruszki kg 150
Banany kg 430
Arbuz kg 60
Pomarańcze kg 340

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łopatka wieprzowa b/k chuda kg 150
Filet z piersi indyka surowy, nie rozmrażany, bez skóry, bez kości kg 50
Boczek wędzony parzony chudy kg 70
Schab wieprzowy b/k świeży kg 390
Wołowina rosołowa – szponder kg 30
Filet z piersi kurczaka, nie rozmrażany, bez skóry, bez kości kg 528
Kurczak świeży, nie rozmrażany kg 320
Szynka b/k chuda kg 150
Skrzydło z indyka z kością kg 150
Udziec z kurczaka kg 420
Udziec z indyka kg 150
Wołowina - pręga wołowa kg 15
Kiełbasa wiejska min. 75% mięsa kg 180
wątróbka drobiowa kg 25
Mięso mielone wieprzowo (od szynki) kg 430
Kiełbasa szynkowa min.75% mięsa kg 17
Szynka konserwowa min.72% mięsa kg 30
Polędwica sopocka min.75% mięsa kg 17
Schab ze wsi min.70% mięsa kg 15
Szynka wiejska min.70% mięsa kg 25
Parówki odtłuszczone min.75% mięsa kg 40
Parówki cielęce min.75% mięsa kg 40
Pierś z indyka min.70% mięsa kg 17
Szynka drobiowa z pasieki min.75% mięsa kg 20
Kiełbasa krakowska min. 70% mięsa kg 17
Polędwica drobiowa min.70% mięsa kg 17
Szynka gotowana min.75% mięsa kg 17

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ser biały półtłusty 200g kg 110
Śmietana 18% tłuszczu 330g szt 1000
Serek topiony śmietankowo - ziołowy 90g kg 100
Masło 200g max 80%tluszczu szt 10
Masło EXTRA 200g min.82% tłuszczu szt 720
Margaryna 250 g szt 32
Jogurt owocowy standard 150g szt 1547
Serek waniliowy 130g szt 1190
Serek homogenizowany waniliowy 200g szt 40
Jogurt naturalny 370g szt 330
Ser żółty w kawałku o zawartości min.45% tłuszczu kg 20
Ser żółty w plastrach, paczkowany o zawartości 45% tłuszczu kg 100
Serek kremowy topiony w bloczku 130g -śmietankowy szt 20
Serek kremowy topiony w bloczku 130g - szczypiorek szt 20
Serek śmietankowy 135g bez konserwantów szt 60
Mleko 2% 1l szt 2200
Śmietana kremówka 30% tłuszczu-500ml. szt 35

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Polędwiczki z Mintaja bez lodu i bez skóry kg 150
Filet rybny mrożony z Miruny ze skórą, bez lodu kg 150
Makrela wędzona kg 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja duże kl. L szt. 4594

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60
Termin płatności faktury 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wg SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę poszycia sofy - Lesznowola
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana poszycia sofy 3-osobowej nierozkładanej Homo faber na tapicerkę odpowiednią dla psa by była łatwa do czyszczenie z sierści. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gielniów: Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w Goździkowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gielniów: Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w Goździkowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI