Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon letni 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00080705
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon letni 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 14 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.radziejowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon letni 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27e3df3-c85d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1. przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal wyłącznie do złożenia, zmiany lub wycofania oferty;
2. poczty elektronicznej Zamawiającego: Malgorzata.Radziejowska@pw.edu.pl i dotyczy pozostałej komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Patrz rozdział 8 SWZ. 1. Informacje ogólne
1.1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się:1.1.1.przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu:
https://epuap.gov.pl/wps/portal wyłącznie do złożenia, zmiany lub wycofania oferty;1.1.2.poczty
elektronicznej Zamawiającego:Malgorzata.Radziejowska@pw.edu.pl i dotyczy pozostałej
komunikacji.1.2.Zamawiający wyznacza Panią Małgorzatę Radziejowską do kontaktu z Wykonawcami
przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem: Malgorzata.Radziejowska@pw.edu.pl 1.3.Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.1.4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP):
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z
systemu miniPortal dostępne są w Instrukcji użytkownika systemu/obsługi:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf .
1.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150
MB.1.6.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuję się
datę ich przekazania na ePUAP lub na pocztę elektroniczną Zamawiającego dla dokumentów. dla
których dopuszczono taką formę przekazania.2.Sposób komunikowania się Zamawiającego z
Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)2.1.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem niniejszego postępowania.2.2.W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż
złożenie oferty z załącznikami na miniPortalu – pkt 1.1.1. tego Rozdziału), w szczególności składania
oświadczeń, wniosków, w tym pytań, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się użyciu
poczty elektronicznej Zamawiającego wskazanej w pkt 1.1.2. tego Rozdziału.2.3.Wyjaśnienia treści
SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 284-286 ustawy Pzp przy użyciu pocztyelektronicznej Zamawiającego. wskazanej w pkt 1.1.2. niniejszego Rozdziału.
2.3.1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie odpowiednio treści SWZ.2.3.2.Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
2.3.3.W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 2.3.2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
2.3.4.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.2.3.5.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 19 SWZ - Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO Zamawiającego w celu związanym z powyższym postępowaniem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.D.MR.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla Administracji Centralnej PW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla Filii w Płocku

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy wody mineralnej do Domów Studenckich

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określone w Rozdziale 4 SWZ. 1. Do oferty Wykonawca, podstawie art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć aktualne, na dzień składania ofert:
1.1.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone, zgodnie z załącznikiem nr 1a do
formularza oferty;1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone
zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych
w pkt 1.1. i 1.2., stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia
warunki udziału w postępowaniu;1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oprócz oferty, każdy Wykonawca powinien złożyć Oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 1a), a Oświadczenie o spełnieniu warunków
(załącznik nr 1b) winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy
wspólnie.1.4.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest
zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
1.5.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w Rozdziale 4 SWZ. 1.Do oferty Wykonawca, podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
zobowiązany jest dołączyć aktualne, na dzień składania ofert:
1.1.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone, zgodnie z załącznikiem nr 1a do
formularza oferty;1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone
zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych
w pkt 1.1. i 1.2., stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia
warunki udziału w postępowaniu;1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oprócz oferty, każdy Wykonawca powinien złożyć Oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 1a), a Oświadczenie o spełnieniu warunków
(załącznik nr 1b) winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy
wspólnie.1.4.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest
zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
1.5.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.
2.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z
załącznikiem nr 2 do formularza oferty.3.Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia obowiązkowo składają, wraz z ofertą, Oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy/usługi /roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie z
załącznikiem nr 3 do formularza oferty.
4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w art. 273 ust.1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia, określonych w Rozdziale 5 SWZ, aktualnych na dzień ich złożenia:4.1.Oświadczenia
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności lub przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4;4.2.Odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
1.5.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.
2. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w Rozdziale 7. 11.Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
11.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka
cywilna). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.11.2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.3.Wraz z ofertą, która powinna zawierać niezbędne informacje o wszystkich Wykonawcach
wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, należy złożyć:
11.3.1. Pełnomocnictwo pełnomocnika wskazane w pkt 11.1.; 11.3.2. Oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1a -
obowiązkowo składa każdy Wykonawca;
11.3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków, sporządzone zgodnie z
załącznikiem nr 1b winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci
Wykonawcy wspólnie.Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych w pkt 11.3.2. i 11.3.3.,
stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki
udziału w postępowaniu;11.3.4.Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi /roboty
budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do
formularza oferty.11.3.5. Wypełniony załącznik nr 5a i/lub 5b i/lub 5c do Formularza oferty –
Formularz asortymentowo - cenowy.
11.3.6. (jeżeli dotyczy) dokumenty/oświadczenia wskazane w pkt 1.4., 1.5. i 2 w Rozdziale 7
SWZ. 11.4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich
złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków określonych
w Rozdziale 7 SWZ.11.5.Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy
regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.11.6.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zamówienia.
12.W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy
rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).13.W przypadku złożenia dokumentu
lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski [PLN] – z
wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu – Zamawiający dokona ich przeliczenia na
PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia
ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
2.3. konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy.
2.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
2.5. potrzeby zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą:
2.5.1. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2.5.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2.5.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2.5.4. Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.6. wystąpienia siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert. Dokładna data podana jest w
Rozdziale 10 SWZ.
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI