Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-21
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00345635
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3706000

1.5.8.) Numer faksu: 34/3606075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e589b6-334e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102573/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnych produktów spożywczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e589b6-334e-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sw.gov.pl https://miniportal.uzp.gov.pl dkw_czestochowa@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Częstochowie,
z siedzibą w Częstochowie, ul. Mirowska 22, kod pocztowy 42-200, tel. 34 370 60 00, e-mail: as_czestochowa@sw.gov.pl   
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Areszt Śledczy w Częstochowie:
42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 22, tel. 34 370 60 26, e-mail: iod_czestochowa@sw.gov.pl
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie zgodnie art. 5 ust. 1, oraz art. 6 ust. 1, lit. c RODO i wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę różnych artykułów spożywczych: ZP-6/2022.

Okres przechowywania danych osobowych:
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Oferenci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie niezbędnych danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy na dostawy określone niniejszym postępowaniem o zamówienie publiczne, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty a tym samym niemożnością zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Zgodnie z ustawą PZP postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie PZP.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne artykuły spożywcze: dżem w ilości 60kg, marmolada w ilości 700kg, groch łupany połówki w ilości 300kg, fasola „Jaś” w ilości 500kg, fasolka szparagowa konserwowa w ilości 150kg, groszek zielony konserwowy w ilości 150kg, koncentrat pomidorowy w ilości 800kg, szczaw konserwowy w ilości 170kg, kotlet schabowy z soi w ilości 110kg, granulat sojowy w ilości 50kg, kostka sojowa w ilości 120kg, olej roślinny w ilości 600l, sól kuchenna w ilości 850kg, herbata granulowana czarna indyjska w ilości 200kg, chrzan tarty w ilości 30kg, ocet spirytusowy w ilości 110l, czosnek mielony w ilości 60kg, liść laurowy w ilości 15kg, majeranek w ilości 30kg, musztarda w ilości 50kg, papryka mielona w ilości 30kg, pieprz czarny mielony w ilości 90kg, ziele angielskie w ilości 45kg, budyń smakowy w ilości 10kg, kisiel owocowy w ilości 15kg, przyprawa do zup w proszku w ilości 320kg, przyprawa do zup w płynie w ilości 380l, pieprz ziołowy w ilości 30kg, majonez w ilości 60kg, sos grzybowy w proszku w ilości 100kg, cynamon w ilości 10kg, kawa zbożowa w ilości 10kg, żurek w płynie w ilości 350l, ketchup w ilości 80kg, oregano w ilości 10kg, curry w ilości 6kg, tymianek w ilości 5kg, koperek suszony w ilości 15kg, kukurydza konserwowa 140kg, wafle ryżowe bezglutenowe w ilości 20kg, woda mineralna gazowana w ilości 1100szt., woda mineralna niegazowana w ilości 70 szt., pasztet sojowy w ilości 50kg, zaprawa malinowa (sok do wody) w ilości 450l, syrop owocowy (sok do wody) w ilości 450l, mąka kukurydziana 20kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

15331133-8 - Groch dzielony

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15411100-3 - Olej roślinny

15872400-5 - Sól

15863200-7 - Herbata czarna

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15872300-4 - Zioła

15871250-1 - Musztarda

15872100-2 - Pieprz

15833100-7 - Desery

15871273-8 - Majonez

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15872200-3 - Przyprawy korzenne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15871230-5 - Ketchup

15331470-2 - Kukurydza słodka

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15981000-8 - Wody mineralne

15321000-4 - Soki owocowe

15612210-6 - Mąka kukurydziana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-03 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - najniższa cena brutto - 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wykonawca składa pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wymagana forma pełnomocnictwa została opisana w pkt. VII. 4. 1) SWZ.
7. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę całości zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. W takim przypadku wykonawca wskazuje o ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie zanurzeniowe łańcuchów stalowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie malowanie zanurzeniowe łańcuchów stalowych w wiązkach o wysokości ok. 2 m i wadze ok. 1,3 t. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI