III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
w zakresie części nr : 1,2,3,4:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje decyzją administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
w zakresie części nr : 1,2,3,4:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada przez cały okres związania umową - dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia, na kwotę minimalną:- dla części 1: 100 000,00 zł- dla części 2: 110 000,00 zł- dla części 3: 50 000,00 zł- dla części 4: 250 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
w zakresie części nr : 1,2,3,4:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem, czyli samochodem typu chłodnia, izoterma - (Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. UE L z 2004 r. Nr 139 poz. 1 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie części nr 1,2,3,41) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia.2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 4 ppkt 1), 2), 3), 4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 4 ppkt 1), 2), 3), 4) w odniesieniu do tego podwykonawcy.7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 4 ppkt 1), 2), 3), 4) składa każdy z wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów w zakresie części nr : 1,2,3,4:a) aktualna decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w zakresie części nr : 1,2,3,4:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada przez cały okres związania umową - dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia, na kwotę minimalną: dla części 1: 100 000,00 zł dla części 2: 110 000,00 zł dla części 3: 50 000,00 zł dla części 4: 250 000,00 złW sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia nie wynikał będzie z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie, a tym samym potwierdzający jego aktualność.3) zdolności technicznej lub zawodowej: w zakresie części nr : 1,2,3,4:a) WYKAZ NARZĘDZI, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.: co najmniej jeden środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem czyli samochód typu chłodnia, izoterma -– według wzoru Wykazu narzędzi…. – stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Aktualny dokument organu upoważnionego do urzędowej kontroli żywności lub firmy upoważnionej do przeprowadzenia certyfikacji – stwierdzający, że w produkcji i w obrocie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia został opracowany, wdrożony i jest stosowany system analizy zagrożeń HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., Nr 594 – z późniejszymi zmianami).lubb) Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub c) Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego:1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające:a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZZgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Część nr 1 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych),Część nr 2 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych),Część nr 3 - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych),Część nr 4 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/47/2020 – Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w zakresie części nr …...4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.10.2020 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy;2) Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów określonych w ilościach zawartych w umowie. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż zakres podstawowy maksymalnej wartości umowy brutto, o którym mowa w § 3 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy. W tym przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-12, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu: Hrubieszów, Lublin, Zamość, Chełm w zakresie 4 (czterech) części. Nr sprawy ZP/PN/47/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 tj. ), dalej “ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu: - W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – ZAMOŚĆ ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość (DOSTAWY W 2021 R.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 1- sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – ZAMOŚĆ ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość (DOSTAWY W 2021 R.)CZĘŚĆ NR 1 – ZAMOŚĆ ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość (DOSTAWY W 2021 R.)bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 na rok 2021 – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - w formacie pdf* 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw dla części nr 1 na rok 2021- stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.:1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.2) Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3) Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartosci określonej w § 3 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać do dnia 30 listopada 2021r.6) Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych powiadomi Wykonawcę telefonicznie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 1a dla części nr 1, 1b dla części nr 2, 1 c dla części nr 3 oraz 1d dla części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – CHEŁM ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm (DOSTAWY W 2021 R.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 2- sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – CHEŁM ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm (DOSTAWY W 2021 R.)CZĘŚĆ NR 2 – CHEŁM ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm (DOSTAWY W 2021 R.)bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 na rok 2021 – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - w formacie pdf* 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw dla części nr 2 na rok 2021- stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.:1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.2) Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3) Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartosci określonej w § 3 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać do dnia 30 listopada 2021r.6) Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych powiadomi Wykonawcę telefonicznie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 1a dla części nr 1, 1b dla części nr 2, 1 c dla części nr 3 oraz 1d dla części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu - HRUBIESZÓW ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów (DOSTAWY W 2021 r.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 3 - sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu - HRUBIESZÓW ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów (DOSTAWY W 2021 r.)CZĘŚĆ NR 3 – HRUBIESZÓW ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów (DOSTAWY W 2021 R.)bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik w polewie, keks.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 na rok 2021 – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - w formacie pdf* 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw dla części nr 3, na rok 2021 - stanowiący załącznik nr 1c do SIWZ.3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.:1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.2) Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3) Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartosci określonej w § 3 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać do dnia 30 listopada 2021r.6) Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych powiadomi Wykonawcę telefonicznie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 1a dla części nr 1, 1b dla części nr 2, 1 c dla części nr 3 oraz 1d dla części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – LUBLIN ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin (DOSTAWY W 2021 R.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 4 - sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – LUBLIN ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin (DOSTAWY W 2021 R.)CZĘŚĆ NR 4 – LUBLIN ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin (DOSTAWY W 2021 R.)bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 na rok 2021 – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - w formacie pdf* 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw dla części nr 4 na rok 2021 - stanowiący załącznik nr 1d do SIWZ.3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.:1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.2) Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3) Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartosci określonej w § 3 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać do dnia 30 listopada 2021r.6) Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych powiadomi Wykonawcę telefonicznie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 1a dla części nr 1, 1b dla części nr 2, 1 c dla części nr 3 oraz 1d dla części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: