Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op., Oddziału Zewnętrznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op., Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op. w Kędzierzynie – Koźlu i Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Op.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającyZakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00074686
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op., Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op. w Kędzierzynie – Koźlu i Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Op.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/462 11 55

1.5.8.) Numer faksu: 77/461 35 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Karny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op., Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Op. w Kędzierzynie – Koźlu i Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Op.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42dc8b7-c7aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019459/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy pieczywa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub rafal.kucma@sw.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Punkt 33 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2021.RK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pieczywa (chleba pszennego, chleba razowego i bułki tartej) do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich (adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Klonowa 3),
Chleb pszenny: ilość 79968 kg, opis (Krojony, pakowany w folii, z mąki pszennej chlebowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 6700 kg. Dzienne dostawy: od 200 kg. do 350 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )
Chleb razowy: ilość 3066 kg, opis:(Krojony, pakowany w folii, z mieszanej mąki razowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 250 kg. Dzienne dostawy ok. 8 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )
Bułka tarta: ilość 290 kg, opis:(Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 30 kg. Dostawy sukcesywne po około 15 kg. Opakowanie: 1 kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawy pieczywa (chleba pszennego i chleba razowego) do Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie – Koźlu (adres: 47-200 Kędzierzyn – Koźle,ul.Racławicka10)
1. Chleb pszenny - ilość: 13230 kg, opis:(Krojony, pakowany w folii, z mąki pszennej chlebowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 1100 kg. Dzienne dostawy: ok 35-45 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )
2. Chleb razowy - ilość: 638 kg, opis: (Krojony, pakowany w folii, z mieszanej mąki razowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 53 kg. Dzienne dostawy ok. 1,80 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawy pieczywa (chleba pszennego i chleba razowego) do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich (adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1).
1. chleb pszenny - ilość: 110000 kg - opis: (Krojony, pakowany w folii, z mąki pszennej chlebowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 9 000 kg. Dzienne dostawy: od 250 kg. do 350 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )
2. chleb razowy - ilość: 3321 kg, opis: (Krojony, pakowany w folii, z mieszanej mąki razowej, bez ulepszaczy, waga jednego bochenka: 0,350 kg. Miękisz nie powinien posiadać oznak lepkości, zawilgocenia, grudek, pleśni, zdeformowania, zabrudzenia, spalenia. Cechy miękiszu: elastyczna pulchna konsystencja złączona ze skórką. Skórka o odpowiedniej barwie, lśniąca, bez popękań, złączona z miękiszem. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 270 kg. Dzienne dostawy ok. 9 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. )

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie,;
4) zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie pieczywa:
dla części 1 i 3 postępowania - co najmniej o wartości 200 000,00 PLN brutto (na każde zamówienie, czyli razem co najmniej o wartości 400 000,00 PLN brutto),
dla części 2 postępowania – co najmniej o wartości 50 000,00 PLN brutto (na każde zamówienie, czyli razem co najmniej o wartości 100 000,00 PLN brutto).
i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz robót wraz z referencjami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu dostaw (zał. nr 7 do SWZ) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie pieczywa:
dla części 1 i 3 postępowania - co najmniej o wartości 200 000,00 PLN brutto (na każde zamówienie, czyli razem co najmniej o wartości 400 000,00 PLN brutto),
dla części 2 postępowania – co najmniej o wartości 50 000,00 PLN brutto (na każde zamówienie, czyli razem co najmniej o wartości 100 000,00 PLN brutto).

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Nazwa części
Wysokość wadium
część 1 – dostawa pieczywa (chleba pszennego, chleba razowego i bułki tartej) do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich (adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Klonowa 3),
6 000,00 zł ( sześć tysięcy złotych 00/100)
część 2 - dostawy pieczywa (chleba pszennego, chleba razowego) do Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie – Koźlu (adres: 47-200 Kędzierzyn – Koźle, ul. Racławicka 10),
1 000,00 zł (tysiąc złotych 00/100)
część 3 - dostawy pieczywa (chleba pszennego, chleba razowego) do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich (adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1)
8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100)
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w odpowiedniej kwocie do danej części zamówienia.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych poniżej:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem na nieoprocentowane konto bankowe Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich - NBP o/Opole numer konta: 69 1010 1401 0053 9513 9120 0000 z adnotacją: ”Wadium – przetarg na Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich, Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie – Koźlu i Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich- numer sprawy: DKw.2232.3.2021.RK”. W ofercie należy podać numer konta Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu,
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich, (47-100 Strzelce Opolskie, ul. Klonowa 3).
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku:
- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
- w przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika,
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zał. nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie),
- jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
- dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z wykonawców wspólnie składających ofertę.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe brutto dla każdego z produktów ulegną zmianie przy czym ceny netto pozostaną bez zmian. W związku ze zmianą cen jednostkowych brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz zamawianej ilości poszczególnych produktów;
3) każdej zmiany która jest korzystna dla Dostawcy.
3. Zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron jedynie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada propozycję aneksu do umowy.
5. Odbiorca (Zamawiający) zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w każdym czasie jej trwania ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Dostawca nie wywiązał się z przyjętych w niniejszej umowie zobowiązań, a w szczególności:
1) co najmniej dwukrotnie dostarczył towar nieodpowiadający obowiązującym polskim normom jakościowym, wymaganiom sanitarnym, organoleptycznym i nie wymienił wadliwej partii towaru na własny koszt w ciągu 6 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości.
2) co najmniej dwukrotnie dostarczył towar bez zachowania 4 dniowego terminu przydatności do spożycia i nie wymienił wadliwej partii towaru na własny koszt w ciągu 6 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości.
3) co najmniej dwukrotnie nie dostarczył towaru w wyznaczonym terminie lub towar dostarczył lecz w ilości mniejszej niż wynikająca ze złożonego zamówienia i nie uzupełnił brakującej części towaru na własny koszt w ciągu 6 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości.
6. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych w ust. 5 mają odpowiednie zastosowanie postanowienia § 6 Umowy dotyczące kary umownej i dochodzenia odszkodowania.
7. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy) za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-14

2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy dostawcy blachy ocynkowanej - Rudniki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy dostawcy blachy ocynkowanej 1,25mm DX51. Zapotrzebowanie +-10t/miesiąc Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI