Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy, jaj, ryb i konserw do Zakładu Karnego w Kluczborku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy, jaj, ryb i konserw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluczbork
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-11-09
  • ZamawiającyZakład Karny w Kluczborku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00471806
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy, jaj, ryb i konserw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77- 417 22 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy, jaj, ryb i konserw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e170bc25-77e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149638/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Sukcesywne dostawy nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e170bc25-77e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
- platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- w pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci poczty elektronicznej e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Kluczborku, ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork;
 Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Karnym w Kuczborku: e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.22.2023.EK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 1 – NABIAŁ :
1. Mleko w proszku odtłuszczone w opak. do 25 kg CPV- 15511700-0 kg 260
2. Śmietana 12% opak. od 0,20 kg do 0,40 kg - CPV 15512000-0 kg 370
3. Jogurt naturalny bez cukru w opak. kubek od 0,10 kg do 0,15 kg – CPV 15551310-1 kg 230
4. Ser twaróg chudy w opak. kostka 0,20 kg – CPV 15542100-0 kg 920
5. Serek homogenizowany naturalny bez cukru w opak od 0,10 kg do 0,15 kg - CPV 15545000-0 kg 320
6. Serek topiony w opak. kostka 0,10 kg - CPV 15542200-1 kg 250
7. Serek fromage o smaku naturalny (klasyczny) w opak. 0,08 kg - CPV 15511700-0 kg 270

4.2.6.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 2 – TŁUSZCZE ROŚLINNE
1. Margaryna do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu 40% - 60%, w opak.0,20- 0,25 kg kg 4 400
2. Olej roślinny - jadalny (do smażenia i surówek) butelki o poj. 5l l 1 350

4.2.6.) Główny kod CPV: 15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 3 – JAJA
1. Jaja kurze klasy M - CPV 03142500-3 szt. 25 670

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 4 – PRODUKTY RYBNE
1. Tusza z dorsza dop. 10% glazury , opak. do 25 kg kg 90
2. Ryba solona Matjas, wiadra do 15 kg kg 40
3. Burgery rybne z warzywami - Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry. Opakowanie jednostkowe do 25 kg. Zawartość glazury max. 5% kg 730

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 5 – KONSERWY RYBNE
1. Konserwa sałatka rybna w opak. od 0,30 do 0,36 kg - CPV 15240000-2 kg 1 380
2. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,36 kg - CPV 15240000-2 kg 640

4.2.6.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do ZK w Kluczborku:
CZEŚĆ NR 6 – KONSERWY MIĘSNE
1. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg – CPV 15131000-5 kg 550
2. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,36 kg – CPV 15131000-5 kg 370
3. Pasztet drobiowy w opak. Aluminium od 0,10 do 0,13 kg - CPV 15131310-1 kg 60
4. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g [kg] kg 270

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:

CZEŚĆ NR 7 – NABIAŁ
1. Mleko w proszku odtłuszczone w opak. do 25 kg CPV- 15511700-0 kg 270
2. Śmietana 12% opak. od 0,20 kg do 0,40 kg - CPV 15512000-0 kg 150
3. Jogurt naturalny bez cukru w opak. kubek od 0,10 kg do 0,15 kg – CPV 15551310-1 kg 70
4. Ser twaróg chudy w opak. kostka 0,20 kg – CPV 15542100-0 kg 1 830
5. Serek homogenizowany naturalny bez cukru w opak od 0,10 kg do 0,15 kg - CPV 15545000-0 kg 460
6. Serek topiony w opak. kostka 0,10 kg - CPV 15542200-1 kg 460
7. Serek fromage o smaku naturalny (klasyczny) w opak. 0,08 kg - CPV 15511700-0 kg 550

4.2.6.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:
CZEŚĆ NR 8 – TŁUSZCZE ROŚLINNE
1. Margaryna do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu 40% - 60%, w opak.0,20- 0,25 kg kg 5 960
2. Olej roślinny - jadalny (do smażenia i surówek) butelki o poj. 5l l 1 430

4.2.6.) Główny kod CPV: 15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:
CZEŚĆ NR 9 – JAJA
1. Jaja kurze klasy M - CPV 03142500-3 szt. 28 600

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:
CZEŚĆ NR 10 – PRODUKTY RYBNE
1. Tusza z dorsza dop. 10% glazury , opak. do 25 kg kg 200
2. Ryba solona Matjas, wiadra do 15 kg kg 60
3. Burgery rybne z warzywami - Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry. Opakowanie jednostkowe do 25 kg. Zawartość glazury max. 5% kg 730

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:
CZEŚĆ NR 11 – KONSERWY RYBNE
1. Konserwa sałatka rybna w opak. od 0,30 do 0,36 kg - CPV 15240000-2 kg 1 470
2. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,36 kg - CPV 15240000-2 kg 1 740

4.2.6.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do OZ Sieraków Śląski:
CZEŚĆ NR 12 – KONSERWY MIĘSNE
1. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg – CPV 15131000-5 kg 550
2. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,36 kg – CPV 15131000-5 kg 550
3. Pasztet drobiowy w opak. Aluminium od 0,10 do 0,13 kg - CPV 15131310-1 kg 50
4. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g [kg] kg 430

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamaw.przewid.możli.wprowadz. zmian w umowie: 1) zmiany obow. przepisów prawnych mających wpływ na realizację
Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zm. konta, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy; 3) zm. nazwy, adresu
firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przeksz. lub połączeniem z inną firmą; 4) wystąpienia sytuacji
niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 5) zmniej. łącznej wart. brutto
danej części zamówienia do 30% od wartości danej części umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, kt.nie można
było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwł. powodowanych zmniej. liczby os., bądź innych nadzwyczajnych
sytuacji lub zdarzeń; 6) gdy zamaw. korzysta z zastrz.prawa do skorzystania z okresowych promocji i upustów
wprowadzonych przez prod. (ceny niższe niż zawarte w umowie); 7) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a)
zaistnieniem siły wyższej, kt. w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zew., niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza
zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w
czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.),
b) zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty,
itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, c) bezprawnym działaniem
osób trzecich, za kt.Wykon.nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o powszechnie obow. przepisy prawa lub umowy.
2. Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku
ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: a) w sytuacji podwyższenia stawki
podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) – Wykon.uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za
dany towar o różnicę w staw.podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określ. w ofercie Wykon., a stawką obow.ą po
zmianie stawki. Wykon. nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostar.Zamaw., przed dniem zmiany
stawki podatku. b) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru – Wykon. zobow. jest do
obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w ofercie
Wykon., a stawką obow. po zmianie stawki podatku. 3. W przyp.określ.w ust. 2 pkt 1 i pkt 2, każdorazowo niezmienna
pozostaje cena netto towaru, stanowiąca podst. do naliczenia podatku od towarów i usług. 4. Zamaw. przewiduje, że w
okresie trwania podpisanej, obow.umowy podane ceny jedn.towarów mogą ulec zmianie kwart. o wskaźnik cen towarów i
usł.kons.ogłaszany przez prezesa GUS. Wzrost lub obniżenie cen jednost. nie większe niż 10 % nie będzie stanowiło
podstawy do ubiegania się przez Stronę o waloryzację wartości umowy. 5. Zmiana cen jedn. nastąpić na podstawie wniosku
Strony o waloryzację cen oraz dokum. dołączonych do tego wniosku potwierdzających rzeczywistą zmianę cen powyżej
wskaźnika określonego w pkt 4.
6. Zm.wynagr. w wys. 50% zmiany wykaz. w pkt 5, może nastąpić na podst.pisemnego aneksu podp. przez obie Strony Umowy. 7. Maks.wartość zmiany cen, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie do 50 % w stosunku do wartości całkowitego wynagr. brutto
określ. w § 2 ust. 1 umowy. 8 Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję drutu aluminiowego 6060 T5/T6/T66 fi 7mm w szpulach - Nysa
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję drutu aluminiowego 6060 T5/T6/T66 fi 7mm w szpulach. Pierwszy zakup 500-1000 kg, kolejne dostawy większe ilości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.