IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości 2000,00 złotych 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17-12-2018r. do godziny 10:00 Nazwa i numer konta: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C.K. Norwida 23 44-268 Jastrzębie Zdrój Konto: NBP O/O Katowice numer konta: 86 1010 1212 3069 0013 9120 0000 z dopiskiem „WADIUM DKW.2232.7.2018.Chleb” Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Oświadczenie składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania przez wykonawcę oświadczeń z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych, uzupełnień czy poprawy zamawiający dopuszcza ich złożenia jedynie w formie pisemnej: - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2013 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) - osobiście, za pośrednictwem posłańca Zamawiający nie dopuszcza w takim przypadku złożenia oświadczenia/oświadczeń z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez środki komunikacji elektronicznej.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
maksymalny termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
OGÓLNE WARUNKI UMOWY UMOWA NR DKW.2232.7.2018.CHLEB zawarta w dniu ....................... roku, pomiędzy Zakładem Karnym w Jastrzębiu Zdroju - ul. C.K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój NIP 6330011056, REGON 000319807 zwanym w treści umowy Zamawiającym, reprezentowanym przez: .......................................................................................................................................................... a ...........................................................................NIP……………………………..REGON……………………………….. reprezentowanym przez ............................................................. zwanym dalej Wykonawcą. § 1 1. Przedmiotem Umowy są zakup i dostarczanie chleba zwanych dalej „Produktami”, których wykaz wraz z cenami stanowi Załącznik nr 1 do Umowy, który jest kserokopią Formularza Cenowego z Oferty Wykonawcy z dnia . ............................. 2. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie Produktów cykliczną ich dostawę na wezwanie Zamawiającego w terminach przez niego określonych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych Zamówienia uwarunkowanych ilością przebywających w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju osadzonych, jednakże Zamawiający zobowiązuje się zakupić minimum 70% ilości danego rodzaju Produktów określonych w Załączniku numer 1. 4. W przypadku, o którym mowa w ust.3 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za partie Produktów zamówione przez Zamawiającego i dostarczone w okresie trwania Umowy. § 2 1. Strony ustalają wynagrodzenie Wykonawcy zgodnie z przyjętą ofertą tj. ceną brutto Produktów wynikającą z Załącznika nr 1 do niniejszej Umowy. 2. Wykonawca zapewnia niezmienność cen brutto przez cały okres trwania Umowy. 3. Ustalona cena obejmuje cenę Produktów oraz koszty związane z realizacją niniejszej Umowy w tym załadunek i wyładunek Produktów, ich transport i ewentualne inne koszty. 4. Zmiana ceny jest możliwa: gdy nastąpi zmiana stawki VAT, przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązywać będzie do końca trwania Umowy. Zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konieczności zmiany przedstawiając kopie odpowiednich dokumentów. 5. Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie …………………..dni od dnia otrzymania faktury VAT lub rachunku zgodnie z formularzem cenowym Wykonawcy. 6. Podstawą do dokonania zapłaty będzie protokół odbioru Produktów bez zastrzeżeń, podpisany przez osoby reprezentujące Strony Umowy oraz faktura VAT albo rachunek wystawiony przez Wykonawcę. 7. Zapłata należności faktury lub rachunku odbywać się będzie na konto wskazane przez Wykonawcę. 8. Wykonawca świadomy jest faktu, iż Zamawiający jest jednostką budżetową, finansowaną centralnie z budżetu państwa, będącą dysponentem trzeciego stopnia, a jego płynność finansowa uzależniona jest od przekazywanych kwot przeznaczonych na bieżącą działalność. W przypadku niedysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi na pokrycie wszystkich wydatków, Zamawiający upoważniony jest do zapłaty w terminie późniejszym aniżeli określonym w ust.4, a Wykonawca nie będzie dochodził odsetek za zwłokę, jak również odszkodowania z tego tytułu. § 3 1. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy w odpowiednio do tego przeznaczonych pojemnikach zgodnie z przepisami HACCP w ilościach ustalonych telefonicznie przez Zamawiającego sukcesywnie, w ilościach zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w godzinach codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 10.00. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminów dostaw. 3. O każdej wysyłce Produktów Wykonawca powiadomi telefonicznie lub faksem Zamawiającego w dniu wysyłki. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas transportu Produktów. 5. Miejsce dostaw-Magazyn żywnościowy Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C.K. Norwida 23. 6. Wykonawca gwarantuje dostarczenie Produktów odpowiadających Polskim Normom, w jednym gatunku (dopuszcza się maksymalnie dwa gatunki), jakościowo dobrych, nie porażonych żadną chorobą, warzywa nie powinny zwierać więcej niż 10% bulw uszkodzonych mechanicznie oraz zawierać nie więcej niż 1% zanieczyszczeń. § 4 1. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego. 2. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 3. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 4. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego Produktów każdorazowo po dostarczeniu go do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przyjęcia ewentualnego zwrotu i wymiany wadliwych Produktów i pokrycia kosztów transportu z tym związanych. 6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować reklamację dotyczącą wad jakościowych i ilościowych przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty przesłania reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail. 7. W kwestiach spornych dotyczących Produktów o niższych parametrach jakościowych, analizę rozjemczą wykonuje niezależny ekspert uzgodniony przez strony. Koszty analizy pokrywa strona, której racje nie zostały potwierdzone. § 5 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot Umowy gwarancji zgodnej z terminem przydatności do spożycia, który nie może upłynąć za mniej niż 3 dni. 2. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru. § 6 1. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego ukrytych wad, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania wymiany części lub całości wadliwego asortymentu. 2. Dla celów kontroli sanitarnej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu dwóch tygodni kserokopię dokumentu potwierdzającego legalne pozbywanie się przez Wykonawcę wadliwych (tzn. nienadających się do spożycia) Produktów. § 7 1. Umowa została zawarta na czas określony tj. od ________________ do 11.01.2020 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanych przed odstąpieniem dostaw. 4. Wykonawca może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 30 dniowego terminu, niezbędnego Zamawiającemu do przeprowadzenia nowego przetargu na dostawę Produktów. 5. W przypadku rozwiązania Umowy w trybie określonym w ust. 4 nie mają zastosowania przepisy określone w §9 ust.1 pkt b Umowy. § 8 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami opisanymi w §2 ust. 4. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. § 9 1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy lub jej części, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego: a) z tytułu niewykonania Umowy karę w wysokości 10 % wartości brutto Umowy. b) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy - kar umownych w wysokości 1% wartości brutto Umowy za każdy dzień opóźnienia, jednakże nie więcej niż 20% wartości Umowy. c) z tytułu dostawy po raz drugi lub kolejny Produktów wadliwych pod względem jakości - kary umownej w wysokości 10 % wartości brutto Umowy. d) z tytułu dostawy po raz drugi lub kolejny Produktów w ilości mniejszej niż zamówiona-kary umownej w wysokości 10% wartości brutto zamówionej partii produktu, za brak pomiędzy 5% a 10% ilości zamówionej i tyle samo za każde następne rozpoczęte brakujące 10% ilości zamówionej. 2. W przypadku niezrealizowania dostawy najdalej w 7 dniu kalendarzowym od ustalonego terminu, Zamawiający potraktuje powyższe jako niewykonanie Umowy. Zamawiającemu przysługuje wówczas również prawo natychmiastowego odstąpienia od Umowy oraz żądania kary umownej, o której mowa w ust. 1a. 3. Naliczona kwota kar umownych może podlegać potrąceniu z kwoty przedłożonych faktur do zapłaty za dostarczone Produkty. 4. Maksymalna wysokość kar umownych naliczonych na podstawie niniejszego paragrafu nie może przekroczyć 40% wartości brutto umowy. § 10 1. W razie powstania sporu Strony zobowiązują się do polubownego jego załatwienia, wyczerpując wpierw drogę postępowania reklamacyjnego. 2. W przypadku niedojścia do porozumienia spory wynikające z umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 3. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy „Prawo zamówień publicznych” nie stanowią inaczej. § 11 Umowa sporządzona została w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy, a jej integralną część stanowi Załącznik nr 1 – wykaz produktów objętych Umową i ich cen (kserokopia Formularza cenowego z oferty Wykonawcy).
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający odstępuje od zabezpieczania należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: