Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny w Kwidzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-20
  • Numer ogłoszenia638109-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638109-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Zakład Karny w Kwidzynie: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 64902500000000, ul. ul. Lotnicza  1 , 82-500  Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 5 527 922 945, e-mail zk_kwidzyn@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl, www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Zakład Karny w Kwidzynie ul. Lotnicza 1 82-500 Kwidzyn - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
Numer referencyjny: 2232/07/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – cukier 1. Cukier biały w opakowaniach do 25 kg – w ilości do 8 500 kg Kod CPV 15831200 - 4 cukier biały Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część II – dżem i marmolada 1. Marmolada, opakowanie 3 kg- 20 kg, w ilości do 4 000 kg 2. Dżem wieloowocowy o konsystencji stałej, w opakowaniach od 3 do 20 kg - w ilości do 4 000 kg Kod CPV: 15332230 - 5 marmolada, 15332290 – 3 dżemy Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część III – woda mineralna 1. Woda mineralna, niegazowana, butelki plastikowe 1,5 l – w ilości do 2 000 l Kod CPV 15981000 – 8 wody mineralne Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część IV – olej roślinny 1. Olej roślinny, opakowanie do 3l, w ilości do 2 000 l Kod CPV 15411100-3 olej roślinny Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część V – artykuły strączkowe 1. Groch łuskany, połówki w opakowaniach do 50 kg – w ilości do 2 000 kg 2. Fasola Jaś w opakowaniach do 50 kg – w ilości do 4 000 kg 3. Ciecierzyca (cieciorka), pakowana w worki do 5 kg – w ilości do 50 kg Kod CPV 03212200 – 2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część VI – warzywa i owoce przetworzone 1. Papryka konserwowa po odcieku, waga po odcieku do 3 kg – w ilości do 300 kg 2. Pieczarki krojone w zalewie solnej, po odcieku, waga po odcieku do 2 kg – w ilości do 200 kg 3. Leczo pieczarkowe, opakowanie do 5 kg- w ilości do 2 200 kg 4. Groszek konserwowy po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg – w ilości do 500 kg 5. Kukurydza konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg – w ilości do 500 kg 6. Fasolka czerwona konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg- w ilości do 500kg 7. Sałatka szwedzka po odcieku, waga po odcieku do 3 kg – w ilości do 600 kg 8. Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach do 5 kg – w ilości do 3 000 kg 9 Kompot niesłodzony w opakowaniu do 1L – w ilości do 500L Kod CPV: 15331000-7 warzywa przetworzone, 15331460-9 warzywa puszkowane, 15331500-2 warzywa konserwowane w occie, 15331427-6 skoncentrowany przecier pomidorowy, 15331135-2 grzyby przetworzone Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część VII – produkty z przemiału ziarna 1. Kasza manna – opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 800 kg 2. Płatki owsiane – opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 200 kg 3. Mąka pszenna, typ 500-550, w opakowaniach 1 kg – w ilości do 3 000 kg 4. Mąka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana) – opakowanie do 1 kg, w ilości do 500 kg Kod CPV: 15620000-0 skrobia i produkty skrobiowe, 15613300-1 produkty zbożowe, 15613380-5 płatki owsiane 15612100 – 2 mąka pszenna Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część VIII – kasza jęczmienna 1. Kasza jęczmienna, średnia – opakowanie do 50 kg, w ilości do 8000 kg Kod CPV: 15613300-1 produkty zbożowe Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część IX – makaron 1. Makaron, bezjajeczny, gruby typu świderki, rurki w opakowaniach do 50 kg - w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15851100 – 9 makaron niegotowany Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część X – ryż 1. Ryż długoziarnisty w opakowaniach do 30 kg – w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15614100 – 6 ryż długoziarnisty Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XI – artykuły żywnościowe 1. Ketchup pikantny w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 600 kg 2. Majonez w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 100 kg 3. Ocet w opakowaniach do 1 l, w ilości do 400 l 4. Musztarda w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 1000 kg 5. Kotlet sojowy w opakowaniach do 4 kg – w ilości do 20 kg 6. Kostka sojowa w opakowaniach do 4 kg – w ilości do 20 kg 7. Granulat sojowy w opakowaniach do 15 kg – w ilości do 300 kg 8. Jaja w proszku całe w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 40 kg Kod CPV: 15871230-5 ketchup, 15871273-8 majonez, 15871110-8 ocet, 15871250-1 musztarda, 15800000 – 6 różne produkty spożywcze Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XII – przyprawy 1.Pieprz czarny, mielony, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 2.Papryka ostra, mielona, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 3. Ziele angielskie, opakowanie do 2 kg – w ilości do 50 kg 4. Liść laurowy, opakowanie do 2 kg – w ilości do 50 kg 5. Majeranek, opakowanie do 1 kg – w ilości do 100 kg 6. Sól warzona, opakowanie do 50 kg – w ilości do 3 000 kg 7. Czosnek mielony, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 8. Przyprawa do zup płynna, opakowanie 1 kg – w ilości do 300 kg 9. Kawa zbożowa, opakowanie do 75 kg – w ilości do 800 kg 10. Herbata granulowana, opakowanie do 50 kg – w ilości do 800 kg 11. Kwasek cytrynowy, opakowanie do 5 kg – w ilości do 50 kg 12. Kisiel bez cukru, opakowanie do 5 kg – w ilości do 60 kg Kody CPV:15872100-2 pieprz, 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne, 15872400-5 sól, 15861000-1 kawa, 15863200-7 herbata czarna, 15800000-6 różne produkty spożywcze, Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XIII – zupy i sosy 1. Barszcz biały w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 2. Barszcz czerwony w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 500 kg 3. Zupa żurek w opakowaniach do10 kg – w ilości do 200 kg 4. Żurek zakwas, opakowanie do1 l – w ilości do 300 l 5. Zupa kalafiorowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 6. Zupa pieczarkowa w opakowaniach do10 kg – w ilości do 200 kg 7. Zupa cebulowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 8. Zupa szparagowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 9. Zupa grzybowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 10. Zupa selerowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 11. Zupa gulaszowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 12.Zupa porowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 13. Bulion jarzynowy w proszku, opakowanie do 10 kg – w ilości do 400 kg 14.Sos myśliwski w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 150 kg 15. Sos węgierski w opakowaniach do10 kg – w ilości do 150 kg 16. Sos cygański w opakowaniach do10 kg – w ilości do 150 kg 17. Sos pieczeniowy w opakowaniach do10 kg – w ilości do 300 kg 18. Sos boloński w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 300 kg 19. Sos pieczarkowy w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 150 kg 20. Sos biały w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 400 kg 21. Sos meksykański w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg Kod CPV 15891400 – 4 zupy, 15871260 – 4 sosy, 15891500-5 buliony Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.

II.5) Główny kod CPV: 15831200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15332230-5
15332290-3
15981000-8
15411100-3
03212200-2
15331000-7
15620000-0
15613300-1
15851100-9
15614100-6
15800000-6
15870000-7
15891400-4
15871260-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych brutto produktów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Cena netto nie ulega zmianie. 2. Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty – z zastrzeżeniem §3 – w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; - w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy; - w przypadku zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: cukier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I – cukier 1. Cukier biały w opakowaniach do 25 kg – w ilości do 8 500 kg Kod CPV 15831200 - 4 cukier biały Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15831200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dżem i marmolada
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II – dżem i marmolada 1. Marmolada, opakowanie 3 kg- 20 kg, w ilości do 4 000 kg 2. Dżem wieloowocowy o konsystencji stałej, w opakowaniach od 3 do 20 kg - w ilości do 4 000 kg Kod CPV: 15332230 - 5 marmolada, 15332290 – 3 dżemy Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332230-5, 15332290-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: woda mineralna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III – woda mineralna 1. Woda mineralna, niegazowana, butelki plastikowe 1,5 l – w ilości do 2 000 l Kod CPV 15981000 – 8 wody mineralne Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: olej roślinny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV – olej roślinny 1. Olej roślinny, opakowanie do 3l, w ilości do 2 000 l Kod CPV 15411100-3 olej roślinny Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15411100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: artykuły strączkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V – artykuły strączkowe 1. Groch łuskany, połówki w opakowaniach do 50 kg – w ilości do 2 000 kg 2. Fasola Jaś w opakowaniach do 50 kg – w ilości do 4 000 kg 3. Ciecierzyca (cieciorka), pakowana w worki do 5 kg – w ilości do 50 kg Kod CPV 03212200 – 2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212200-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: warzywa i owoce przetworzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI – warzywa i owoce przetworzone 1. Papryka konserwowa po odcieku, waga po odcieku do 3 kg – w ilości do 300 kg 2. Pieczarki krojone w zalewie solnej, po odcieku, waga po odcieku do 2 kg – w ilości do 200 kg 3. Leczo pieczarkowe, opakowanie do 5 kg- w ilości do 2 200 kg 4. Groszek konserwowy po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg – w ilości do 500 kg 5. Kukurydza konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg – w ilości do 500 kg 6. Fasolka czerwona konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg – 0,240 kg- w ilości do 500kg 7. Sałatka szwedzka po odcieku, waga po odcieku do 3 kg – w ilości do 600 kg 8. Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach do 5 kg – w ilości do 3 000 kg 9 Kompot niesłodzony w opakowaniu do 1L – w ilości do 500L Kod CPV: 15331000-7 warzywa przetworzone, 15331460-9 warzywa puszkowane, 15331500-2 warzywa konserwowane w occie, 15331427-6 skoncentrowany przecier pomidorowy, 15331135-2 grzyby przetworzone Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331000-7, 15331460-9, 15331500-2, 15331427-6, 15331135-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: produkty z przemiału ziarna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII – produkty z przemiału ziarna 1. Kasza manna – opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 800 kg 2. Płatki owsiane – opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 200 kg 3. Mąka pszenna, typ 500-550, w opakowaniach 1 kg – w ilości do 3 000 kg 4. Mąka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana) – opakowanie do 1 kg, w ilości do 500 kg Kod CPV: 15620000-0 skrobia i produkty skrobiowe, 15613300-1 produkty zbożowe, 15613380-5 płatki owsiane 15612100 – 2 mąka pszenna Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15620000-0, 15613300-1, 15613380-5, 15612100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: kasza jęczmienna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII – kasza jęczmienna 1. Kasza jęczmienna, średnia – opakowanie do 50 kg, w ilości do 8000 kg Kod CPV: 15613300-1 produkty zbożowe Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15613300-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: makaron
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX – makaron 1. Makaron, bezjajeczny, gruby typu świderki, rurki w opakowaniach do 50 kg - w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15851100 – 9 makaron niegotowany Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851100-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: ryż
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X – ryż 1. Ryż długoziarnisty w opakowaniach do 30 kg – w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15614100 – 6 ryż długoziarnisty Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15614100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: artykuły żywnościowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI – artykuły żywnościowe 1. Ketchup pikantny w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 600 kg 2. Majonez w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 100 kg 3. Ocet w opakowaniach do 1 l, w ilości do 400 l 4. Musztarda w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 1000 kg 5. Kotlet sojowy w opakowaniach do 4 kg – w ilości do 20 kg 6. Kostka sojowa w opakowaniach do 4 kg – w ilości do 20 kg 7. Granulat sojowy w opakowaniach do 15 kg – w ilości do 300 kg 8. Jaja w proszku całe w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 40 kg Kod CPV: 15871230-5 ketchup, 15871273-8 majonez, 15871110-8 ocet, 15871250-1 musztarda, 15800000 – 6 różne produkty spożywcze Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15871230-5, 15871273-8, 15871110-8, 15871250-1, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: przyprawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII – przyprawy 1.Pieprz czarny, mielony, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 2.Papryka ostra, mielona, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 3. Ziele angielskie, opakowanie do 2 kg – w ilości do 50 kg 4. Liść laurowy, opakowanie do 2 kg – w ilości do 50 kg 5. Majeranek, opakowanie do 1 kg – w ilości do 100 kg 6. Sól warzona, opakowanie do 50 kg – w ilości do 3 000 kg 7. Czosnek mielony, opakowanie do 5 kg – w ilości do 100 kg 8. Przyprawa do zup płynna, opakowanie 1 kg – w ilości do 300 kg 9. Kawa zbożowa, opakowanie do 75 kg – w ilości do 800 kg 10. Herbata granulowana, opakowanie do 50 kg – w ilości do 800 kg 11. Kwasek cytrynowy, opakowanie do 5 kg – w ilości do 50 kg 12. Kisiel bez cukru, opakowanie do 5 kg – w ilości do 60 kg Kody CPV:15872100-2 pieprz, 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne, 15872400-5 sól, 15861000-1 kawa, 15863200-7 herbata czarna, 15800000-6 różne produkty spożywcze, Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15872100-2, 15870000-7, 15872400-5, 15861000-1, 15863200-7, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: zupy i sosy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIII – zupy i sosy 1. Barszcz biały w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 2. Barszcz czerwony w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 500 kg 3. Zupa żurek w opakowaniach do10 kg – w ilości do 200 kg 4. Żurek zakwas, opakowanie do1 l – w ilości do 300 l 5. Zupa kalafiorowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 6. Zupa pieczarkowa w opakowaniach do10 kg – w ilości do 200 kg 7. Zupa cebulowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 8. Zupa szparagowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 9. Zupa grzybowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 10. Zupa selerowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 11. Zupa gulaszowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 12.Zupa porowa w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg 13. Bulion jarzynowy w proszku, opakowanie do 10 kg – w ilości do 400 kg 14.Sos myśliwski w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 150 kg 15. Sos węgierski w opakowaniach do10 kg – w ilości do 150 kg 16. Sos cygański w opakowaniach do10 kg – w ilości do 150 kg 17. Sos pieczeniowy w opakowaniach do10 kg – w ilości do 300 kg 18. Sos boloński w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 300 kg 19. Sos pieczarkowy w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 150 kg 20. Sos biały w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 400 kg 21. Sos meksykański w opakowaniach do 10 kg – w ilości do 200 kg Kod CPV 15891400 – 4 zupy, 15871260 – 4 sosy, 15891500-5 buliony Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15891400-4, 15871260-4, 15891500-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zakontraktuję duże ilości zendry - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakontraktuję duże ilości zendry. Wymagania: Fe 70%, objętość 3.5kg/L. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kwidzyn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kwidzyn: Dostawa samochodu osobowego typu BUS.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa produktów spożywczych do OSW Malinówka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: PN na dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Raciborzu