Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - 01.01.2024 - 30.06.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Spłecznej "Złota Jesień"
1.3.) Oddział zamawiającego: MDPS "Złota Jesień"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241797931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Imieli, 12
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-605
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 7710450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlotajesien@mdps.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdpsswietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kompleksowe, całodobowe wsparcie osobom starszym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - 01.01.2024 - 30.06.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470fcaf3-8d19-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025545/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne półroczne dostawy żywności do MDPS "Złota Jesień" na pierwsze półrocze 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-470fcaf3-8d19-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem formularzy udostępnianych także za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl po wejściu w szczegóły postępowania w zakładce „Formularze”, „Formularze do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą, przygotowuje się i składa, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) W celu złożenia oferty wykonawca musi posiadać konto na ePUAP.
3) Rejestracja na Platformie e-Zamówienia, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, jest bezpłatna. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać tego regulaminu.
5) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina są zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar.
6) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Modułu Ofert i Wniosków dostępne są w Komponencie Edukacyjnym na Platformie e-Zamówienia
w Instrukcji użytkownika.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły znajdują się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych. Towar musi być świeży, dobrze wyrośnięty
i wypieczony, nie pokruszony, nie pognieciony. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: mleka, masła, jogurtów, sera, śmietany, jaj. Towar musi być dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, temperaturę przechowywania, % tłuszczu. Do zamawiającego towar musi być dostarczony w początkowym terminie przydatności do spożycia. Dostarczane jaja muszą być świeże z minimalnym terminem trwałości do spożycia: 21 dni od daty dostawy. Na jaja przy każdej dostawie musi być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek, koncentratów warzywnych. Towar musi być świeży, soczysty, odpowiednio dojrzały, bez objawów gnicia lub zepsucia, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 40500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, cukru, majonezów, musztard, makaronów, dżemów, warzyw konserwowych itp. Towary muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów spożywczych, których obowiązują terminy przydatności, powinny być nie krótsze niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: mięsa drobiowego, udek z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, porcji rosołowych, mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek. Towar musi być świeży, bez nalotu i zapachu świadczącego o nieświeżości, schłodzony (nie mrożony), z początkowym terminem przydatności do spożycia. Waga po zważeniu u Zamawiającego musi odpowiadać wadze na fakturze. Mięso powinno być ze świeżego rozbioru, bez konserwantów, w stanie pozwalającym na zamrożenie. Wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych – świeży wygląd, smak, zapach – jak i odżywczych, w terminie przydatności do spożycia przewidzianym dla danej wędliny,. Na mięso, wędliny i drób przy każdej dostawie musi być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: warzyw i owoców mrożonych. Produkty muszą być wysokiej jakości, w terminie przydatności do spożycia przewidzianym dla danego produktu. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1f do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne półroczne dostawy: ryb świeżych, ryb wędzonych, ryb mrożonych i ryb w puszkach. Ryby świeże: filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, tkanka miękka, sprężysta, zapach swoisty charakterystyczny dla świeżej ryby. Ryby mrożone: sposób mrożenia SHP „shatter pack” – oddzielane poszczególne, układane warstwy filetów foliowymi przekładkami. Pożądana zawartość glazury od 3-5% wagi ryby. Ryby i przetwory rybne powinny być wysokiej jakości w terminie przydatności
do spożycia przewidzianym dla danego produktu. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1g do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15234000-7 - Ryby wędzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest „Formularz cenowy” (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ) na odpowiednią część zamówienia, w którym należy wyszczególnić we wszystkich pozycjach: cenę jednostkową netto, wartość netto, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto oraz wartość brutto. Wyszczególnione w niniejszym formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi (ryczałtowymi), obowiązującymi przez cały okres realizacji umowy.
Wyliczoną na podstawie sporządzonego „Formularza cenowego” wartość netto oraz wartość brutto należy wpisać w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1 do SWZ.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena całkowita brutto – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dokładny opis i warunki udziału w postępowaniu określa SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, do złożenia oświadczenia o braku przynależności lub przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ. Szczegóły w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe, będą zgodne z obowiązującymi przepisami i przedstawi na żądanie Zamawiającego stosowne dokumenty zgodne z:
a) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023r., poz. 1448)
b) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2023r., poz. 1980) wraz z aktami wykonawczymi,
c) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
d) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.Urz.UE.L Nr 354, str.16),
e) Dyrektywami i Rozporządzeniem UE w szczególności Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.Urz.UE.L 2004 Nr 139 str 1),
f) Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r., poz. 872)
- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni