Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywna dostawa żywności dla Przedszkola Publicznego Bajeczny Zakątek w Rogowie w 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE BAJECZNY ZAKĄTEK W ROGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270535588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2A
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-362
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324512418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pprogow@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pprogow.gorzyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywna dostawa żywności dla Przedszkola Publicznego Bajeczny Zakątek w Rogowie w 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce0da85-5f1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00301774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego w Rogowie w 2022 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pprogow.gorzyce.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U.2020.344) i odbywa się przy użyciu:
1) mini-Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – dotyczy składania ofert cenowych i innych dokumentów Wykonawcy, pytań do przetargu, zawiadomień i innej korespondencji,
2) poczty elektronicznej – dotyczy pytań do przetargu, przekazywania informacji i zawiadomień poprzez adres: e-mail: pprogow@gorzyce.pl, oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP
na elektroniczną skrzynkę podawczą /PRZEDSZKOLE PUBLICZNE BAJECZNY ZAKĄTEK W ROGOWIE
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Publiczne Bajeczny Zakątek w Rogowie, ul. Szkolna 2a, 44-362 Rogów (dalej: Przedszkole Publiczne) , podmiotu Wykonawca może kontaktować się z Przedszkolem Publicznym (Zamawiającym) pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 32 451 24 18 lub za pomocą poczty elektronicznej: pprogow@gorzyce.pl
2. Administrator- Przedszkole Publiczne wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Przedszkole Publiczne Bajeczny zakątek w Rogowie, ul. Szkolna 2a, 44-362 Rogów, lub poprzez email: iodo@marwikpoland.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.” na świadczenie usługi zewnętrznej Inspektora Ochrony Danych”.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa .
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przystąpienia do niniejszego postępowania
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP.26.PŻ.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pieczywo - świeże, chrupiące , niegumiaste
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WODA ŹRÓDLANA- woda w dużych 18.9l butelkach o niskim stopniu zmineralizowania (poniżej 500mg/l) wraz z bezpłatnym udostępnieniem i użytkowaniem estetycznego i nowoczesnego urządzenia dozującego (dystrybutora) zapewniającego minimum wodę o temperaturze pokojowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJKA - świeże , klasa A, wielkość L
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DRÓB- Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY- Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
Wędliny, kiełbasy, zawierające min.85% mięsa, najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie, bez konserwantów i ulepszaczy oraz MOM (mięsa oddzielanego mechanicznie). Rolada wieprzowa z farszem mięsnym bez dodatków ulepszaczy i konserwantów, o zapachu i barwie charakterystycznej dla użytego rodzaju, mięso jędrne, elastyczne, lekko wilgotne, niedopuszczalne zabrudzenie, pleśń, oślizgłość oraz kwaśny zapach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NABIAŁ - Wszystkie produkty nabiałowe najwyższej jakości w początkowej fazie przydatności do spożycia. Jogurty owocowe bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowy oraz konserwantów
4.2.6.) Główny kod CPV: 15530000-2 - Masło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBY MROŻONE, MROŻONE WARZYWA, OWOCE, PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE- Ryby mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, bez skóry, bez glazury.
Owoce, warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NR 8 ŚWIEŻE OWOCE, WARZYWA- Warzywa świeże, całe, zdrowe (bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia), czyste, wolne od szkodników i szkód przez nich wyrządzonych, jędrne, pozbawione nieprawidłowej wilgotności zewnętrznej.
Owoce świeże, całe, czyste, jędrne, zdrowe (bez objawów gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia), dojrzałe wolne od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, o smaku i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, bez stłuczeń, pozbawione nieprawidłowej wilgotności zewnętrznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MAKARONY, KONCENTRATY- Makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. Koncentrat pomidorowy min.28-30%. Baza sosu pomidorowego z kawałkami pomidorów min. 77% pomidorów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331420-7 - Pomidory konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE PRODUKTY: MĄCZNE, SYPKIE, PRZETWORZONE, PRZYPRAWY- Przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji. Produkty w oryginalnych opakowaniach producenta, nieuszkodzone, z odpowiednio długim terminem ważności dla danego rodzaju.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15420000-8 - Rafinowane oleje i tłuszcze
15612100-2 - Mąka pszenna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15614000-5 - Ryż przetworzony
15831000-2 - Cukier
15831600-8 - Miód
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt = 60 %
Czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków – 40 pkt. = 40%
LP= A+B gdzie:
Kryterium Waga %
A Cena 60%
B Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków 40%
LP Razem 100%
2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert
A = -------------------------------------------- x60
Cena oferty ocenianej
A - liczba otrzymanych punktów
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
3. Ocena kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupeł-nienia braków”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. - do 2 godzin włącznie
30 pkt. - od 2 do 3,5 godzin włącznie
20 pkt. - od 3,5 do 5 godzin włącznie
10 pkt. - od 5 do 7 godzin włącznie
0 pkt. - powyżej 7 godzin
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jako-ści) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 7 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków” wynosi 40.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punty
według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów
Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższej CO -cena oferty badanej
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas konieczny na wymianę wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Jeżeli ze względu na wystąpienie siły wyższej, w tym stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii oraz związanych z tym ograniczeń dotyczących funkcjonowania Zamawiającego, nie będzie możliwe dalsze wykonanie zadań realizowanych w ramach niniejszej umowy, wykonywanie umowy ulega zawieszeniu na czas trwania tych przeszkód.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Epuap logując się na swoją skrzynkę i zamieszczając ofertę i załączniki zaszyfrowane zgodnie z instrukcją na Miniportalu przesyłając je: Na elektroniczną skrzynkę podawczą
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-03