Sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyPL.2012+ Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00128480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PL.2012+ Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141171910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ks. J. Poniatowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.zacharewicz@2012plus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgenarodowy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomością

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2177f1a8-eed7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.pgenarodowy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.pgenarodowy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty w niniejszym postępowaniu przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania lub inne dokumenty zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument
w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 3. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym
mowa w pkt. 2, może dokonać również notariusz. 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy :a)
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie PL.2012+
Sp. z o.o.; https://pl2012plus.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl; b) Wykonawca po
wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;-
podaje adres e-mail, - ustanawia hasło, - powtarza hasło, - wpisuje kod z obrazka, - akceptuje
regulamin, - klika polecenie „zarejestruj się” c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; d) po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w
szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się
datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 5. Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy przez
opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 6. Zamawiający zgodnie z §4
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie
„pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES; 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie
innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca
będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 7. Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE. (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej „RODO”, informujemy, że: 1.
Administratorem Pani/Pana podanych danych osobowych jest PL.2012+ Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie przy al. Ks. J. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa („Spółka”). 2. Podanie danych
osobowych jest dobrowolne, jednakże jest konieczne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a w razie wyboru oferty – do zawarcia i wykonania umowy. 3. Dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie: a) realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019
r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach; b) jeżeli na umowie widnieją dane osobowe osób reprezentujących Strony lub
kontaktowych, będą one przetwarzane w celach kontaktowych związanych z udziałem w postępowaniu
przetargowym oraz zawarciem umów handlowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) przejawiającego się w zawieraniu umów zgodnie z zasadami
reprezentacji oraz prawem zamówień publicznych; c) jeżeli natomiast na umowie widnieją dane osób
fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, będą one przetwarzane w celu
podjęcia działań przed zawarciem umowy dokonywanych w związku z udziałem przez nie w
postępowaniu przetargowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 4. Dane będą przetwarzane również na
powyższych podstawach w celu wykonania umowy, a także obrony przed ewentualnymi roszczeniami
strony przeciwnej związanymi z zawartymi umowami. 5. Osobom reprezentującym oraz osobom
kontaktowym przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia
danych osobowych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych. 6. Osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą przysługuje
prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych
osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych. 7.
Dane mogą być udostępniane podmiotom uprawniony do tego na podstawie przepisów prawa oraz
ujawniane podmiotom świadczącym naszej Spółce usługi hostingu danych oraz dostarczającym
oprogramowanie do zarządzania procesem przetargowym. 8. Dane będą przetwarzane przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przetwarzanie danych
może zostać tez wydłużone o okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w szczególności w celach
archiwalnych w interesie publicznym. 9. W przypadku przekonania, że Pani/Pana dane osobowe są
przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych. 10. W razie pytań lub wątpliwości ws. sposobów i zasad przetwarzania, a także
chęci wycofania zgody, sprostowania bądź uaktualnienia danych i innych realizacji swoich praw, prosimy o kontakt na skrzynkę mailową: odo@pgenarodowy.pl lub adres pocztowy: PL.2012+ sp. z
o.o., Al. Ks. J. Poniatowskiego 1; 03-901 Warszawa, z dopiskiem Ochrona Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ/IV/20/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych. 2. Zamówienie zostanie podzielone na 6 dostaw zgodnie z planowanymi przez Zamawiającego wydarzeniami. Zamawiane produkty głęboko mrożone to: zapiekanka z mozarellą i pieczarkami, parówka drobiowo wieprzowa, bułka hot dog z sezamem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym
mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.1 SWZ składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze
zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zawarli umowę regulującą
współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż 3 dni przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umowa
regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi zawierać: a) oznaczenie celu
gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie
przedmiotowego zamówienia); b) oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres nie
krótszy niż okres obowiązywania umowy o realizację zamówienia powiększony o okres rękojmi i
gwarancji; c) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od niej przez
któregokolwiek z partnerów (współwykonawców) do czasu wypełnienia wszystkich zobowiązań
wynikających z umowy o realizacji zamówienia; d) zakaz wprowadzania zmian w umowie
regulującej współpracę Wykonawców bez pisemnej pod rygorem nieważności zgody
Zamawiającego; e) oświadczenie, że wszyscy partnerzy (współwykonawcy) przyjmują na siebie
odpowiedzialność solidarną za należyte wykonanie zamówienia oraz odpowiedzialność z tytułu
udzielonej gwarancji jakości; f) szczegółowy sposób współdziałania w wykonaniu zamówienia i
podział zadań; g) wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy
wykonywaniu zamówienia; h) informację, że Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań,
do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu
wszystkich partnerów (współwykonawców) razem i każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pl2012plus.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-04

2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI