Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W JUTROSINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410266947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@jutrosin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolejutrosin.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944f5024-3577-49d3-871d-0bc0cfe31d11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-944f5024-3577-49d3-871d-0bc0cfe31d11
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl, zgodnie z zapisami SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z klazulami zawartymi w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie i i ilościach podanych w załączniku nr 2.1. do SWZ część I - produkty spożywcze, nabiał i jaja. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 89000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie
i ilościach podanych w załączniku nr 2.2. do SWZ część II - mięso i drób. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera
SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 26000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją
epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2.3. do SWZ część III- wędliny. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 14000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie
i ilościach podanych w załączniku nr 2.4. do SWZ część IV - woda pitna. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera
SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 8000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją
epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie
i ilościach podanych w załączniku nr 2.5. do SWZ część V - warzywa, owoce. Pozostały opis przedmiotu zamówienia
zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 46000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją
epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie
i ilościach podanych w załączniku nr 2.6. do SWZ część VI - mrożonki. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera
SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 25000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją
epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 w asortymencie
i ilościach podanych w załączniku nr 2.7. do SWZ część VII - pieczywo. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera
SWZ wraz z załącznikami.
4.2.5.) Wartość części: 21000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia na poziomie 60% oraz zaznacza, że w związku z sytuacją
epidemiologiczną wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zwiększenia do 20% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100% waga 100 pkt., 1%=1pkt,
wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący: kryterium cena=cena brutto
najniższej oferty x 100 pkt. x 100% / cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do SWZ, formularz powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia na którą składana ( jest oferta.
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami zawartymi w dokumentach postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ oraz Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy pomocy interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez zamawiającego na Platformie e-zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce Informacje podstawowe
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04