Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00528322
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364530339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzemieszycka 390

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322645045

1.5.8.) Numer faksu: 322645045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp5.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5dg.witrynaszkolna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cc58027-9048-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00228105/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cc58027-9048-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera SWZ rozdział II

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera SWZ rozdział II

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP5.251.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału i produktów mleczarskich.
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących Załącznik 2.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu asortymentowym jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięsa i wędlin

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa - warzywa świeże lub mrożone, ryby mrożone

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jaj

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw i owoców

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów ogólnospożywczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: Kryterium I - Cena brutto – waga 60%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt. Obliczenia: ilość punktów=cena najtańszej oferty w kwocie brutto/cena badanej oferty w kwocie bruttox60pkt. Kryterium II – czas wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy SWZ) – waga 40%. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. Obliczenia: ilość punktów=liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wad/maksymalna liczba punktów za czas wymiany towaru na wolny od wadx40 pkt.
11. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru: L=C+P,
gdzie L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium – Łączna cena brutto, P – punkty uzyskane w kryterium – Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
- zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
- wystąpienia siły wyższej , która uniemożliwi wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,
- w razie wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, istnieje możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umowa, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
- cena jednostkowa danego asortymentu może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki od towarów i usług VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.
-zmianę cen jednostkowych poszczególnego asortymentu w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI