IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez zamawiającego określa załączony projekt umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: a. zmiany nazwy, adresu (siedziby) wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b. zmiany osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę, c. zmiany wynagrodzenia: w przypadku zmiany podatku VAT; wynagrodzenie za wykonanie zamówienia może również ulec zmianie tylko w skutek niezależnego od wykonawcy wzrostu elementów kalkulacyjnych ceny zawartej w ofercie, a w szczególności takich jak: energii paliwa, surowców i materiałów do wytworzenia wyrobów. 2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Owoce świeże |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Owoce, warzywa przetworzone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Warzywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03212100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Mrożonki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Oleje roslinne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15411000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Produkty przemiału ziarna, skrobi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Różne produkty spożywcze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15890000-3, 15871200-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Ryby przetworzone i konserwowane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15210000-3, 15234000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Chleb i pieczywo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9, 15811100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Produkty piekarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Produkty mleczarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Mięso wieprzowe, wołowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-0, 15100000-9, 15111000-9, 15111200-0, 15113000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Świeży drób |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112130-6, 15112300-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wędliny wieprzowe, wołowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15130000-8, 15131130-5, 15131200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wyroby z drobiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Przyprawy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15871000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Artykuły kuchenne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39222000-4, 39223000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Potrawy gotowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 192. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,b) w czasie określonym w zgłoszeniu,c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,d) w dniach od poniedziałku do soboty.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,co produkty podane przykładowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894300-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: