I. 1) NAZWA I ADRES:
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO, krajowy numer identyfikacyjny
364272848, ul.
PLAC KOŚCIUSZKI
1
,
26-300
OPOCZNO, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
887 171 171, , e-mail
kancelaria@cuw.um.opoczno.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
www.opoczno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.opoczno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.opoczno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.);
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno Pl. Kościuszki 1, 26 – 300 Opoczno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Czas dostawy |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w postępowaniu w projekcie umowy, który stanowi -załącznik nr 13 do siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zachowaniem wymogów art.144 Pzp: a) w przypadku zmiany cen przez producenta; b) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącego przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy będzie następować za zgodą obu stron , wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przekaże zamawiającemu informacje dotyczące osób podpisujących umowę w celu ustalenia miejsca i terminu podpisania umowy oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy. 5. Umowa zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 2 lub ust. 2 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-24, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych róznych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 1 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa nabiału |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa pieczywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 3 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15811000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 4 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa ryb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 5 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6, 15234000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produkty wędliniarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produkty wędliniarskie do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 6 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 6 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 7 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 7 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 8 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15894000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
czas dostawy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: