Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360516006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Bobowej 6A
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3514178
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gjuk@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gjuk.bip.bobowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ – II POSTĘPOWANIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeb9d454-584e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012685/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850 .b) adres poczty elektronicznej e-mail: gjuk@bobowa.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: gjuk@bobowa.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.
2) Dokumenty przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.
3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850 .4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Złożenie oferty w postępowaniu: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850 .Do oferty należy dołączyć formularz asortymentowo – cenowy dotyczący tej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert – ust 4.2. SWZ): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850 i formularza „Wyślij wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: gjuk@bobowa.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6A, 38- 350 Bobowa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnej Jednostce Usług Komunalnych w Bobowej jest Pan Zbigniew Murjas, e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6A, 38- 350 Bobowa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnej Jednostce Usług Komunalnych w Bobowej jest Pan Zbigniew Murjas, e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GJUK.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2a do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Świeże warzywa i owoce
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2b do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku w wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Mrożone ryby, warzywa i owoce
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2c do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 9:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Produkty mleczarskie
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2d do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Mięso
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2e do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Różne produkty spożywcze
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2f do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Dania gotowe – wyrób świeży
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2g do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Zdrowa żywność
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2h do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
c) Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty częściowej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: według wzoru
2) czas reakcji - 40% - sposób oceny: według opisu
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert częściowych w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) Kryterium – czas reakcji
Czas reakcji oznacza termin dostarczenia właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostawy towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za wadę uznaje się dostawę towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości dostarczonego towaru telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy.
Kryterium „czas reakcji” oceniane będzie następująco:
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 pkt (40%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 30 pkt (30%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt (20%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w czasie do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt (10%),
- zaoferowanie przez wykonawcę w ofercie terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych (wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia, niezgodnego z zamówieniem) do miejsca dostawy (magazyn stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa), w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia – Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt.),
(przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „czas reakcji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w przypadku zaoferowania produktu równoważnego. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do oferty dokumenty opisujące zaoferowany produkt równoważny o którym mowa w ust. 1.3. pkt 3 SWZ w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w
Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty opisujące zaoferowany produkt równoważny o którym mowa w ust. 1.3. pkt 3 SWZ w
celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:
1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem formularza stanowiącego zał. nr od 2a do 2h do SWZ - dla części w której wykonawca składa ofertę,
3) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4) Jeżeli dotyczy - Przedmiotowe środki dowodowe w przypadku zaoferowania produktu równoważnego. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do oferty dokumenty opisujące zaoferowany produkt równoważny o którym mowa w ust. 1.3. pkt 3 SWZ w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125
ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z
postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz sposób ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych
postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/548850
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15