Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnego Przedszkola Marzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnego Przedszkola Marzeń i Talentów w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobroszyce
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyGMINNE PRZEDSZKOLE MARZEŃ I TALENTÓW W DOBROSZYCACH
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00510043
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnego Przedszkola Marzeń i Talentów w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE MARZEŃ I TALENTÓW W DOBROSZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021385021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NOWOSIEDLICKA 1

1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@PRZEDSZKOLEDOBROSZYCE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkoledobroszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnego Przedszkola Marzeń i Talentów w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b53b1b-89f4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6b53b1b-89f4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.1 Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-
https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ - zaleca się przesłanie wniosku w wersji edytowalnej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PG.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Nazwa zamówienia: pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
bułka graham 90 g, bułka kajzerka 80 g, bułka bezglutenowa 50 - 80 g, rogal maślany 50 g, bułka tarta 0,5 kg, bułka weka 300 - 500 g, chałka 400 g, chleb bezglutenowy 250 g, chleb graham 300 - 400 g, chleb tostowy pełnoziarnisty 300-400g
chleb wieloziarnisty 300 - 400 g, chleb orkiszowy 300 - 400 g, chleb zwykły 600 g, chleb ze słonecznikiem 300 - 400 g, ciasto drożdżowe 1 kg, grzanki 500 g, jagodzianka 120 g, kluski na parze opakowanie 1 kg, muffiny 40 - 60 g,
Wymagania: Pieczywo świeże, chrupiące niegumiaste. nie więcej niż 0,45 g sodu/ 1 g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, pieczywo półcukiernicze i cukiernicze nie więcej niż 0,45 g sodu/1,2g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Nazwa zamówienia: warzywa i owoce świeże, kiszonki,
Główny kod CPV: 15300000-1 warzywa, owoce i podobne produkty
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
ananas, arbuz, banany, borówka amerykańska lipiec - wrzesień, borówka amerykańska październik - czerwiec, botwinka, brokuły świeże, brzoskwinie, buraki, cebula, cukinia, cytryna, czosnek, dynia, gruszka, imbir, jabłka, kalafior świeży, kapusta biała, kapusta czerwona, kapusta kiszona , kapusta młoda -sezonowa do miesiąca lipca, kapusta pekińska, kapusta włoska, kiełki różne rodzaje 50g, kiwi, koperek, lubczyk świeży, maliny lipiec wrzesień, maliny październik - czerwiec, mandarynka, mango, marchew, marchew młoda, melon, mięta, mix sałat opakowanie 200 g, morela, natka pietruszki, nektarynka, ogórek świeży /ogórek gruntowy, ogórki kiszone wiadro 3kg ogórka, papryka świeża mix, pieczarki, pietruszka, pomarańcza, pomidor (maj- wrzesień), pomidor (październik-kwiecień), pomidor malinowy, pomidory koktajlowe, por, rabarbar, rukola opakowanie 100 g, rzodkiewka, rzodkiew biała, roszponka 100g, sałata lodowa, sałata masłowa, Seler (maj-wrzesień), seler (październik-kwiecień), szczypior, śliwka, truskawki świeże, truskawki poza sezonem , winogron ciemny/jasny, ziemniaki, ziemniaki młode - sezonowe do miesiąca lipca
Wymagania: owoce i warzywa świeże, nienadmarznięte, bez uszkodzeń mechanicznych, bez oznak pleśni, o dobrym smaku bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych oraz bakterii chorobotwórczych, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu, wysokiej jakości 1 gatunku bez wad fizycznych i jakościowych - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Nazwa zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
filet z indyka - mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, filet z kurczaka - mięśnie piersiowe pozbawiony skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwawiony, nie moczony, kabanosy wieprzowe, kabanosy drobiowe, karczek b/k - całkowicie odkostniony, pozbawiony błony, niepeklowany, kiełbaski leszczyńskie/wiedeńskie, kiełbasa biała parzona z szynki, kiełbasa krakowska /filet z kurczaka/polędwica drobiowa, kiełbasa śląska z mięsa wieprzowego, kurczak świeży cała tusza - oczyszczony, umyty, skóra bez przebarwień i zanieczyszczeń obcych, zapach charakterystyczny dla kurczaka świeżego, łopatka wieprzowa b/k – część zasadnicza wieprzowiny, odcięta z odcinka szyjnego półtuszy, odcięta w linii oddzielenia głowy (z przodu) całkowicie odkostniona, pozbawiona błony, parówka z szynki zaw. mięsa pow.97% 6 szt/op. podudzie z kurczaka świeże, oczyszczone,, polędwiczki drobiowe, polędwiczki wieprzowe - część zasadnicza wieprzowiny, odcięta z odcinka szyjnego półtuszy, odcięta w linii oddzielenia głowy (z przodu), schab/szynka kanapkowa, schab b/k, , mięso o barwie jasnej, niepeklowane, skrzydło z indyka, szynka kulka b/k całkowicie odkostniona, odtłuszczona, niepeklowana, odcięta od tylnej części półtuszy wieprzowej,
Wymagania: Dostarczone -wędliny mają być świeże bez oznak mrożenia, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez obcych zapachów, posmaków. Dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta zawierające informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towary, jego klasy, jakości, daty produkcji, warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywością. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 80 % mięsa i nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia , bez wypełniaczy, bez fosforanów, bez MOM
Mięso świeże, nie mrożone, bez przebarwień oraz zanieczyszczeń obcych, bez oznak zepsucia, zapach charakterystyczny dla każdego rodzaju mięsa, konsystencja jędrna i elastyczna - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Nazwa zamówienia: Nabiał
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-3 – produkty mleczarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia: jogurt naturalny 400g – z mleka pasteryzowanego, kefir 500 ml - mleko pasteryzowane, mleko w proszku, kultury bakterii fermentacji mlekowej, o smaku czystym, lekko kwaśnym, z lekkim posmakiem pasteryzacji, zapach: mlekowy, bez obcych zapachów, masło min 82 % tłuszczu, masło roślinne 200g - konsystencja: jednolita, zwarta, smarowna, dopuszcza się lekko twardą, lekko mazistą, starannie uformowana, powierzchnia gładka, sucha, barwa: jednolita, dopuszcza się intensywniejszą na powierzchni, w opakowaniu: kostka o gramaturze od 200 do 250 g, maślanka 1 l - mleko pasteryzowane, mleko w proszku, kultury bakterii fermentacji mlekowej, mleko 2% UHT bez konserwantów, normalizowane, pasteryzowane, zawartość białka 3 %, opakowanie bezpośrednie: karton, butelka 1 l, ser biały półtłusty - mleko pasteryzowane ,kultury bakterii mlekowych ,ser mascarpone 250g - wygląd gęstego kremu, miękką konsystencję i kolor od białego do kremowego. Smak słodki, śmietankowy, przypominający trochę masło, ser żółty plastry 1kg, ser żółty kostka, serek wiejski opakowanie 500 g, serek do smarowania o kremowej konsystencji opakowanie do 150 g– bez konserwantów, skład : serek śmietankowy (mleko pasteryzowane i śmietana), sól, białka mleka, śmietana kremówka 30%.
Wymagania: - opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez zamawiającego - cały asortyment nabiałowy powinien byś świeży, przywieziony w postaci schłodzonej w dobrych terminach ważności - widoczne terminy przydatności do spożycia. Jakość artykułów żywnościowych nie może budzić zastrzeżeń. Produkty mleczne: jogurt, kefir, maślanka, mleko zsiadłe, mleko acidofilne, mleko smakowe, serwatka, ser twarogowy, serek homogenizowany:
1) zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia;
2) bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 13 3 3/2008;
3) zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Nazwa zamówienia: Ryby przetworzone, Przetworzone warzywa i owoce – mrożonki
Główny kod CPV: 15200000-0, 15000000-8,
Krótki opis przedmiotu zamówienia: aronia opakowanie 2,5 kg,
brokuły opakowanie 2,5kg, brukselka opakowanie 2,5 kg, brzoskwinia kostka opakowanie 2,5 kg, czarna porzeczka opakowanie 2,5 kg, czerwona porzeczka opakowanie 2,5 kg, dynia mrożona kostka opakowanie 2,5 kg, fasola szparagowa żółta/zielona opakowanie 2,5kg, filet z dorsza - 5% glazury, bez skóry, mrożony, najlepszej jakości, filet z łososia 5 % glazury, groszek opakowanie 2,5 kg, jagody opakowanie 2,5 kg, kalafior róże 20/50 opakowanie 2,5 kg., maliny opakowanie 2,5 kg, marchewka junior opakowanie 2,5 kg, marchewka paryska opakowanie 2,5 kg, marchewka kostka 2,5 kg, marchewka z groszkiem opakowanie 2,5 kg, miazga szpinakowa opakowanie 2,5 kg, mieszanka kompotowa opakowanie 2,5 kg, mieszanka warzywna 3 składnikowa opakowanie 2,5kg, , mieszanka warzywna 7składnikowa opakowanie 2,5 kg, mieszanka warzywna – barszcz ukraiński opakowanie 2,5 kg, paluszki rybne z fileta panierowane bez konserwantów i spulchniaczy, śliwka opakowanie 2,5 kg, rabarbar opakowanie 2,5 kg, truskawki opakowanie 2,5 kg, wiśnia opakowanie 2,5 kg, włoszczyzna paski opakowanie 2,5 kg
Wymagania: bez obcych zapachów, nieoblodzone, niezlepione, sypkie, nieuszkodzone mechanicznie. Jakość dostarczonych towarów nie może budzić zastrzeżeń. Towar w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania całe nienaruszone. Barwa zgodna z naturalną, brak ubytków i uszkodzeń mechanicznych. Termin przydatności do spożycia na opakowaniu. Opakowania jednostkowe oraz zbiorowe, powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej , daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6
Nazwa zamówienia: pozostałe różne art. spożywcze
Główny kod CPV: 15800000-6,
Krótki opis przedmiotu zamówienia a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: andruty bez cukru/ podpłomyki bez cukru, banan suszony, barszcz biały w butelce szklanej 500 ml – skład: woda, mąka pszenna, sól, czosnek; bazylia otarta 20 g, biszkopty bez cukru opakowanie100 g, biszkopty bezglutenowe bez cukru, biszkopty bezglutenowe języczki, brzoskwinia w puszce 820 g, chrupki kukurydziane pałeczki - 100% grys kukurydziany, ciastka bezglutenowe bez dodatku cukru 120 g (ciastka kruche, gryczane, korzenne); ciastka zbożowe różne smaki o obniżonej zawartości cukru, ciecierzyca całe ziarno opakowanie 500 g, cukier biały 1kg, cukier puder 0,5kg, cukier waniliowy 16g, cukier waniliowy bezglutenowy 32 g, cynamon, jakość Q 20 g, czekolada gorzka o zawartości minimum 80% miazgi kakaowej, czosnek suszony 20g, drożdże świeże 100 g, dżem 100% owoców 200 g – 250g (truskawkowy, owoce leśne, wiśniowy), bez dodatku cukru i konserwantów, fasola Jaś średnia opakowanie 500 g, filet z makreli w pomidorach 170g ( 85 g rybu po odsączeniu), galaretka o obniżonej zawartości cukru różne smaki 39 g, granola bez dodatku cukru, smak wiśnia- truskawka/truskawka - malina, groch łuskany 400 g, groszek ptysiowy 300 g, groszek ptysiowy bezglutenowy 50 g, gruszka suszona opakowanie 1 kg, herbata czarna ekspresowa min 100 szt. saszetek w opakowaniu 200 g, herbata owocowa 54 g ( smak malinowy, truskawkowy, owoce leśne, dzika róża, wieloowocowa) , ziołowe 100% nat. składników pochodzenia roślinnego; jabłko suszone 100 % jabłka bez sztucznych dodatków 1 kg, jajka - kurze świeże, kl. A, kat. wagowa L, znakowane zgodnie z polskimi normami, poddawane dezynfekcji przez naświetlanie, pakowane w sterylne wytłaczanki po 30 szt., kakao ciemne 150 g, . kasza gryczana 1 kg - 13g białka/100g produktu, kasza jaglana 500 g, kasza jęczmienna 1 kg - 10g błonnika/100g produktu, kasza kukurydziana 500g, kasza kus-kus, kasza manna błyskawiczna 500 g - 11g błonnika/100g produktu, kawa inka 150g - 72% - zboża- prażone, komosa ryżowa opakowanie 1 kg,ketchup 480 g bez substancji konserwujących, pomidorowy, łagodny smak, kukurydza konserwowa 400 g, kurkuma opakowanie 20 g, liść laurowy opakowanie 20 g, majeranek otarty opakowanie 20 g, majonez tradycyjny bez konserwantów i sztucznych barwników 700 g, makaron kolanko 2 kg, makaron świderki 500g, makaron bezglutenowy spaghetti opakowanie 500g, makaron bezglutenowy świderki opakowanie 500 g, makaron bezglutenowy nitki 500 g, makaron łazanki 500g, makaron nitka 500g, makaron spaghetti 500 g, makaron wstążki 500g, makaron zacierka 250g, mąka tortowa TYP 450 1 kg, mąka ziemniaczana 1 kg, mąka krupczatka 1 kg, miód pszczeli naturalny 1 kg, miód pszczeli naturalny opakowanie 250 g, migdały opakowanie 1 kg, morela suszona opakowanie 1 kg, mus owocowy 100 g, mus owocowo – warzywny 100 g, , napój ryżowy 1l - , nasiona chia opakowanie 1 kg, olej pojemność 1l, oregano suszone 20 g, orzechy brazylijskie opakowanie 1 kg, orzechy laskowe opakowanie 1 kg, orzechy nerkowca opakowanie 1 kg, orzechy włoskie 1 kg, orzechy ziemne opakowanie 1 kg, papryka słodka mielona 100 % opakowanie 20 g, passata pomidorowa w szklanej butelce 1 l,– bez dodatku cukru, soli i substancji konserwujących, pestki dyni opakowanie 1 kg, pieprz czarny mielony opakowanie 20 g, pieprz czarny ziarnisty opakowanie 20 g, płatki kukurydziane- kasza kukurydziana 95 % opakowanie 1 kg, płatki owsiane górskie błyskawiczne opakowanie 500 g, płatki ryżowe błyskawiczne opakowanie 500 g, płatki wielozbożowe cynamonowe gwiazdki i czekoladowe kulki o obniżonej zawartości cukru opakowanie 500g, proszek do pieczenia 32g, proszek do pieczenia bezglutenowy opakowanie 30 g, przyprawa warzywna do potraw opakowanie 300 g, koncentrat pomidorowy 28-30% 950g, rodzynki opakowanie 1 kg, rurki waflowe puste opakowanie 1 kg, ryż paraboliczny opakowanie 1 kg, soczek w kartoniku z rurką 200ml - 100 % owoców, bez dodatku cukru, bez substancji konserwujących wzbogacony wit.C i żelazem, ( smak jabłkowy, pomarańczowy, jabłkowo-pomarańczowy), soczewica czerwona opakowanie 500 g, sok jabłkowy, pomarańczowy 100 % owoców, opakowanie 1 l, sól o obniżonej zawartości potasu i sodu 1 kg, szczaw konserwowy 350g – 100% szczaw, śliwka suszona opakowanie 1 kg, tuńczyk w oleju opakowanie 170 g, tymianek 10 g, wafle kukurydziane 100g, wafle ryżowe naturalne100g, wafle ryżowe wieloziarniste 100g wafle ryżowe z pestkami dyni 100g, wafle tortowe opakowanie 190 g, ziele angielskie opakowanie 20 g, zielony groszek konserwowy opakowanie 400 g, zioła prowansalskie 20 g, żelatyna spożywcza opakowanie 50g, żurawina suszona opakowanie 1 kg, żurek 0,5l w szklanej butelce, żytnie lekkie pieczywo chrupkie opakowanie 140 g,

Wymagania: Dostarczony towar ma być w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czyste bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, szczelne. Oferowane artykuły żywnościowe, produkty zbożowe, artykuły sypkie nie mogą być zabrylowane i zawilgocone. Nie mogą zawierać szkodników i posiadać obcego zapachu.
Miód o łagodnym, woskowym zapachu, w stanie płynnym, preferowany kolor żółty. Soki owocowe, warzywne, owocowo -warzywne, napoje bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008. Ketchup w przypadku którego zużyto nie mniej niż 120 g pomidorów do przygotowania 100 g produktu, zawierający gotowego do spożycia, zawierający 15 g cukru w 100 g produktu gotowego do spożycia. 0lej roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych g cukru powyżej 50°/o i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Soki owocowe, warzywne, musy owocowo-warzywne:
- o niskiej zawartości sodu/soli, tj, zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem.
Przyprawa warzywna do potraw opakowanie 300 g Skład: Sól morska, suszone warzywa 32% (marchew, pasternak, cebula, ziemniaki, seler, pomidory, por, papryka, natka pietruszki), cukier, lubczyk, pieprz czarny, kurkuma, czosnek, koper. Nie zawiera glutenu.
Przeciery, musy owocowe, warzywne oraz owocowo-warzywne:
-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;
- bez dodatku soli
- 100% owoców i warzyw
Majonez bez substancji konserwujących, o dobrym składzie - olej rzepakowy rafinowany, musztarda woda, ocet, gorczyca, cukier, sól, przyprawy, woda, żółtka jaj kurzych (7,0%), nie uszkodzone mechanicznie
Makaron 100 % pszenicy durum i ryż paraboliczny - nie rozgotowujący się. Przyprawy aromatyczne, bez obcych zapachów, sypkie, bez dodatku soli/sodu, cukru i substancji słodzących, opakowanie od 15g – 30g. Przyprawy bez dodatku glutaminianu sodu.-
Płatki i artykuły wielozbożowy zaw. cukru poniżej 29g/100g produktu, struktura i konsystencja sypka
Zbożowe produkty śniadaniowe oraz inne produkty zbożowe:
-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;
-o niskiej zawartości sodu/soli, tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem . Jajka czyste i nie uszkodzone.
. - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7
Nazwa zamówienia: woda mineralna
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8 – woda mineralna
Krótki opis przedmiotu zamówienia) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: woda mineralna 11 l galon , woda mineralna z dzióbkiem 330 ml, woda mineralna niegazowana 1,5 l, woda mineralna 5l.
Wymagania: woda źródlana, woda stołowa, świeża, bez obcych zapachów, kolor przeźroczysty, suma od 180- 210 mg/dm3 rozpuszczonych składników mineralnych - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 1497 ze zm.);
- spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizowały roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – z uwzględnieniem postanowień SWZ – Rozdział XVI pkt 7 powyżej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pospawanie kontenera - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pospawanie kontenera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI