Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie, gm Wisznia Mała
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie, gm Wisznia Mała
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 1: Sukcesywna dostaw pieczywa i wyrobów piekarskich
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr: 1*: na następny dzień, przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 1*: codziennie od poniedziałku do piątku;
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa mrożonek, ryb i ich przetworów
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 2* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 2* – 2x w tygodniu
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
15331170-9 - Warzywa mrożone
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 3: Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 3* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 3*: 3x w tygodniu;
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 4: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 4* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 4* – 2x w tygodniu
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 5: Sukcesywna dostawa nabiału, mleka, produktów mleczarskich i jaj
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 5* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 5* – 2x w tygodniu
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
03142500-3 - Jaja
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 6: Sukcesywna dostawa napojów i soków
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 6* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 6* – 2x w tygodniu
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
15321000-4 - Soki owocowe
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 7: Sukcesywna dostawa różnych produktów i artykułów spożywczych
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 7* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 7* – 2x w tygodniu
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
03142100-9 - Miód naturalny
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15851100-9 - Makaron niegotowany
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanymi dalej produktami, do Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie w ramach zadania:
Zadanie nr 8: Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych
2. Szczegółowy zakres umowy, rodzaj produktów oraz szacunkowe ilości zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SWZ.
3. Rodzaje i ilości produktów w ramach świadczonych dostaw są szacunkowe i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość zamówienia wyniesie co najmniej 60% zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. Rozliczenie odbywać się będzie według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej asortymentu w ramach danego pakietu w obrębie asortymentu i łącznej kwoty w danym pakiecie co nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju produktów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości i wartości innych rodzajów artykułów.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku produktu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Produkty będą dostarczone transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa w tym m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności żywnościowego. Środek transportu winien uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami oraz posiadać atesty sanitarne.
7. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione produkty do Szkoły Podstawowej w Krynicznie ul. Szkolna 6 w dni robocze w godzinach 6.00-7.00 w terminie: Zadanie nr 8* w terminie do 2 dni roboczych od zlecenia. Przy czym zamówienia z piątku realizowane będą w poniedziałek.
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane:
Zadanie nr 8*: 2x w miesiącu;
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać produkty nie spełniające wymagań jakościowych od Zamawiającego na własny koszt i wymienić ją na wolne od wad, w czasie nie przekraczającym 3 roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacji.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
HYDRO-DEX
Środa Śląska (dolnośląskie)
Naprawa maszyn rolniczych
Lubin (dolnośląskie)
Naprawa maszyn budowlanych
Lubin (dolnośląskie)
Naprawa maszyn przemysłowych
Lubin (dolnośląskie)
Spawanie i naprawa maszyn
Lubin (dolnośląskie)
Spawanie u klienta serwis
Lubin (dolnośląskie)
Mobilne usługi spawania
Lubin (dolnośląskie)
We Wrocławiu znajdziesz rury stalowe dla profesjonalistów
Legnica (dolnośląskie)
Usługi spawalnicze
Dziuplina (dolnośląskie)