SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ OD STYCZNIA DO GRUDNIA 2021 ROKU ( z podziałem na części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedszkole nr 31 w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-25
  • Numer ogłoszenia615508-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615508-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.

Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ OD STYCZNIA DO GRUDNIA 2021 ROKU ( z podziałem na części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej ul. Pocztowa 24a 43-300 Bielsko-Biała
Przedszkole nr 37 w Bielsku-Białej ul. Jutrzenki 5 43-300 Bielsko-Biała
Przedszkole nr 42 im. Przyjaciół Przyrody w Bielsku-Białej ul. Cieszyńska 383 43-300 Bielsko-Biała

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 72350149000000, ul. ul. Pocztowa  24a , 43-309  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 814 00 20, 33 810 03 36, , e-mail pm31@mzo.bielsko.pl, , faks 33 810 03 36.
Adres strony internetowej (URL): http://p31.bip.mzo.bielsko.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięs i wedlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37 i Przedszkola nr 42 w 2020 roku . Zamówienie udzielone na podstawie porozumienia zawartego na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w dniu 8 listopada 2019 r. Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42 wyznaczyły Przedszkole nr 31 jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania w ich imieniu i na ich rzecz. Przedszkole nr 31 odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności a) pełną obsługę administracyjno-biurową, b) powołanie członków komisji przetargowej, c)zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej, Przedszkole nr 31 powołało komisje przetargową , której członkami są osoby wskazane przez Przedszkole nr 31, Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42. Każde Przedszkole będzie zawierać osobne umowy z Wykonawcami wybranymi w postępowaniu, d) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach, e) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w przypadku wniesienia przez wykonawców ochrony prawnej, f) przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://p31.bip.mzo.bielsko.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://p31.bip.mzo.bielsko.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej, ul. Pocztowa 24a, 43-309 Bielsko-Biała

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ OD STYCZNIA DO GRUDNIA 2021 ROKU ( z podziałem na części)
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs iwędlin, pieczywa, nabiału, jaj, przemiału ziarna, skrobi i jej produktów, ryb i mrożonek do Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37, Przedszkola nr 42 w Bielsku-Białej od stycznia do grudnia 2021 r. - o ustalonych standardach jakościowych i w ilościach stanowiących przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. - zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części Zamówienie realizowane będzie w następujących częściach: Przedszkole nr 31: Część nr 1 – P31.1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE Część nr 2 – P31.2 – JAJKA „L” Część nr 3 – P31.3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY Część nr 4 – P31.4 – OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY Część nr 5 – P31.5 – PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE Część nr 6 – P31.6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY Część nr 7 – P31.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Część nr 8 – P31.8 – PIECZYWO Część nr 9 - P31.9 – WODA ŹRÓDLANA Część nr 10 - P31.10 – OWOCE SUSZONE Przedszkole nr 37 Część nr 11 – P37.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE Część nr 12 – P37.2 – JAJKA "L" , Część nr 13 – P37.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY Część nr 14 – P37.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY Część nr 15 – P37.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE Część nr 16 – P37.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY Część nr 17 – P37.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Część nr 18 –P37.8 – PIECZYWO Przedszkole nr 42 Część nr 19 - P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE Część nr 20 - P42.2 – JAJKA "L" Część nr 21 - P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY Część nr 22 - P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE Część nr 23 - P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE Część nr 24 - P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW Część nr 25 - P42.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Część nr 26 - P42.8 – PIECZYWO Część nr 27 - P42.9 – RYBY, PRODUKTY MROŻONE

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15300000-1
03142500-3
15100000-9
15112000-6
15220000-6
15331170-9
15332100-5
15332100-5
15430000-1
15600000-4
15800000-6
15811000-6
15981000-8
15321000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-04 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym jeżeli wykaże, że: a) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentub) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę/ dostawy artykułów spożywczych do przedszkolaZamawiający określa poniżej minimalną wartość brutto, należycie wykonanej lub wykonywanej dostawy/ dostaw do przedszkola artykułów spożywczych dla poszczególnych części zamówienia: Przedszkole nr 31:Część nr 1 – P31.1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE 28 655,50 złCzęść nr 2 – P31.2 – JAJKA 3 000,00 zł Część nr 3 – P31.3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY 12 783,50 złCzęść nr 4 – P31.4 – OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY 11 773,50 zł Część nr 5 – P31.5 – PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE 20 100,00 zł Część nr 6 – P31.6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY 6 484,00 zł Część nr 7 – P31.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 14 568,00 złCzęść nr 8 – P31.8 – PIECZYWO 7 020,00 zł Część nr 9 - P31.9 – WODA ŹRÓDLANA 615,00 zł Część nr 10 - P31.10 – OWOCE SUSZONE 1 150,50 złPrzedszkole nr 37Część nr 11 – P37.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE 18 527,25 złCzęść nr 12 – P37.2 – JAJKA „L” 1 417,50 zł Część nr 13 – P37.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY 11 587,25 zł Część nr 14 – P37.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY 7 517,70 zł Część nr 15 – P37.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE 22 011,25 zł Część nr 16 – P37.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY 3 837,00 zł Część nr 17 – P37.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 5 578,00 zł Część nr 18 – P37.8 – PIECZYWO 4 067,25 złPrzedszkole nr 42Część nr 19 - P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE 28 256,00 zł Część nr 20 - P42.2 – JAJKA „L” 1 080,00 złCzęść nr 21 - P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY 20 367,35 zł Część nr 22 - P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE 12 224,82 zł Część nr 23 - P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE 24 412,65 złCzęść nr 24 - P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW 4 766,60 złCzęść nr 25 - P42.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 6 679,25 zł Część nr 26 - P42.8 – PIECZYWO 6 647,00 złCzęść nr 27 - P42.9 – RYBY, PRODUKTY MROŻONE 8 065,55 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy, których będzie używał do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ)2. Wykaz dostaw w celu potwierdzenia, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę/ dostawy artykułów spożywczych do przedszkola, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - (załącznik nr 10 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.)- (załącznik nr 9 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący odpowiednio:a) Załącznik nr 2.P31.1-10 do SIWZ – dla Przedszkola nr 31 b) Załącznik nr 2.P37.1-8 do SIWZ – dla Przedszkola nr 37 c) Załącznik nr 2.P42.1-9 do SIWZ – dla Przedszkola nr 423. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Częścią III pkt 11 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ.4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. sporządzony na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do nin. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany umowy zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – P31.1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – P31.2 – JAJKA „L”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – P31.3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – P31.4 – OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – P31.5 – PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – P31.6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – P31.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – P31.8 – PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 - P31.9 – WODA ŹRÓDLANA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 - P31.10 – OWOCE SUSZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15321000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11 – P37.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 – P37.2 – JAJKA „L”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część nr 13 – P37.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 10,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część nr 14 – P37.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część nr 15 – P37.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część nr 16 – P37.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część nr 17 – P37.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 – P37.8 – PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Część nr 19 - P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Część nr 20 - P42.2 – JAJKA „L”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Część nr 21 - P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Część nr 22 - P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Część nr 23 - P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Część nr 24 - P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Część nr 25 - P42.7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Część nr 26 - P42.8 – PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Część nr 27 - P42.9 – RYBY, PRODUKTY MROŻONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) dla tej części
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI