Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkól w Woli przy ul. Górniczej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkól w Woli przy ul. Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół w Woli
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-19
  • Numer ogłoszenia618978-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 618978-N-2019 z dnia 2019-11-19 r.

Zespół Szkół w Woli: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkól w Woli przy ul. Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Woli, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Górnicza  47 , 43-225  Wola, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2118396, +48693873545, e-mail zsglwola@o2.pl, wioletta_gora@o2.pl, faks 32/2118396.
Adres strony internetowej (URL): www.zs-wola.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zs-wola.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zs-wola.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej
Adres:
43-225 Wola, ul. Górnicza 47

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkól w Woli przy ul. Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Woli przy ul. Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 02.01.2020 r do 31.12.2020 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7. Część 1 - Mięso i produkty mięsne; Część 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Część 3 - Produkty mleczarskie; Część 4 - Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja, za wyjątkiem ziemniaków; Część 5 - Ziemniaki; Część 6 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone; Część 7 - Różne produkty spożywcze.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15110000-2
15112000-6
15112300-9
15810000-9
15500000-3
15400000-2
03100000-2
15300000-1
15220000-6
15800000-6
15331170-9
15310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-02   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością posiadają aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami właściwymi przepisami prawa. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 Ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.25a ust.1 Ustawy PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: a) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; b) zmiany asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmiana ta nie może powodować zwiększenia wartości zamówienia; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; d) zmiany wysokości kwoty określonej umowy lub zmiany cen jednostkowych towarów, w sytuacji gdy średnia cena rynkowa dostarczanych towarów w ramach jednej grupy wzrośnie o ponad 50 % w stosunku do treści oferty; e) w przypadku zmiany stawki VAT wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a nowa kwota ceny brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-03, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA DO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32 211-83-96 - z inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół w Woli można się skontaktować poprzez zs.iodo@wp.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Woli - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do realizacji umowy - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, posiada Pani/Pan: − prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przysługuje Pani/Panu: − prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. − posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. boczek wędzony parzony bez kości, mięso, maksymalnie 1 cm tłuszczu kg 140 2. filet z piersi indyka surowy, świeży kg 100 3. filet z piersi kurczaka surowy, bez kości, świeży kg 550 4. karkówka wieprzowa bez kości, surowa kg 470 5. kiełbasa śląska- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 170 6. kiełbaski drobiowe- nie mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 150 7. łopatka zwykła wieprzowa surowa bez kości i skóry kg 350 8. mostek wołowy kg 80 9. podudzie z kurczaka surowe, świeże kg 350 10. polędwica sopocka- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 130 11. porcje rosołowe z kurczaka surowe, świeże kg 650 12. szynka wieprzowa świeża na pieczeń/kulka/ kg 320 13. schab wieprzowy surowy bez kości kg 330 14. szynka drobiowa – nie mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 50 15. szynka wieprzowa—nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 40 16. udziec z kurczaka surowy, świeży kg 420 17. wątróbka drobiowa z kurczaka świeża kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. babka czekoladowa 500g szt 100 2. babka piaskowa 500g szt 100 3. bułka pszenna 8g szt 250 4. chleb graham 500g szt 120 5. chleb pszenno- żytni 1000g szt 420 6. ciasteczka owsiane zawierające minimum 55% pełnego ziarna kg 15 7. ciastka biszkopty podłużne lukrowane kg 50 8. ciastka herbatniki kg 30 9. ciasto drożdżowe z owocami kg 60 10. ciasto drożdżowe z serem kg 100 11. drożdżówka z owocami 100g szt 350 12. paluchy kukurydziane 60g szt 230 13. pączek mały 40g kg 100 14. rogal maślany 40g kg 80 15. rogaliki z nadzieniem owocowym kg 80 16. strucla serowa 600g szt 80 17. wafle ryżowe 130g szt 140 18. wek pszenny 30g szt 380
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. mleko krowie o zawartości tłuszczu 3,2 % l 2200 2. jogurt owocowy różne smaki min. op. 150g szt 3000 3. kefir naturalny l 100 4. masło o zawartości tłuszczu 82% min. 200g szt 1000 5. ser biały krajanka półtłusty z mleka krowiego kg 150 6. ser żółty półtłusty o zawartości tłuszczu minimum 45% typu Gouda kg 75 7. serek homogenizowany, min. op. 140g różne smaki szt 4000 8. serek kanapkowy 150g, różne smaki szt 140 9. śmietana kwaśna 18% tłuszczu l 100 10. śmietana słodka 18% tłuszczu l 160 11. śmietana słodka 30% tłuszczu l 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja z wyjatkiem ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. banan świeży kg 1350 2. brzoskwinia świeża kg 180 3. nektaryna świeża kg 180 4. buraki jadalne, czerwone, świeże kg 200 5. cebula biała świeża kg 170 6. cytryny świeże kg 200 7. czosnek świeży, z odcieniem różowym szt. 50 8. fasola „Jaś” kg 100 9. groszek łuskany kg 80 10. jabłko świeże kg 1400 11. jajka klasa L szt 7500 12. kapusta biała świeża kg 270 13. kapusta czerwona świeża kg 200 14. kapusta kiszona kg 430 15. kapusta pekińska świeża kg 160 16. kiwi świeże kg 270 17. koper zielony, minimum 5 gałązek w pęczku szt 500 18. mandarynka świeża kg 500 19. marchew świeża, jadalna kg 100 20. ogórek zielony świeży kg 250 21. ogórki kiszone kg 90 22. owoc gruszy, świeży kg 300 23. papryka czerwona świeża kg 50 24. pieczarki świeże, o owocnikach zamkniętych kg 80 25. pietruszka korzeń świeża kg 30 26. pietruszka zielona natka, min. 10 gałązek w pęczku szt 450 27. pomarańcza świeża kg 120 28. pomidor świeży kg 80 29. por świeży kg 40 30. rzodkiewka czerwona, pęczek, świeża, o wadze nie mniejszej niż 180g szt 50 31. sałata zielona świeża minimalna masa główki 120g szt 250 32. seler korzeń świeży kg 45 33. szczypiorek świeży, minimum 15 gałązek w pęczku szt 450 34. śliwka świeża kg 220
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03100000-2, 15300000-1, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ziemniaki jadalne, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 4600 2. ziemniaki jadalne młode, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ryby mrożone, warzywa i pwoce mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. barszcz ukraiński mrożony kg 60 2. brokuł mrożony /różyczki/ kg 120 3. bukiet jarzyn mrożony kg 280 4. fasolka szparagowa zielona mrożona kg 100 5. fasolka szparagowa żółta mrożona kg 60 6. filet mrożony z dorsza czarnego bez skóry, minimalnie 5% glazury lodowej, lub indywidualnie mrożone kawałki kg 400 7. filet mrożony z mintaja, bez skóry, minimalnie 5% glazury lodowej, lub indywidualnie mrożone kawałki kg 70 8. groszek zielony mrożony kg 40 9. kalafior mrożony /różyczki/ kg 90 10. kluski z mięsem mrożone kg 210 11. marchew mrożona /kostki/ kg 180 12. marchew mrożona /mini/ kg 150 13. mieszanka kompotowa wieloowocowa, bez pestek, mrożona kg 800 14. mieszanka warzyw meksykańska /marchew, papryka, fasola żółta, groszek zielony, kukurydza/ kg 60 15. pierogi mrożone z serem kg 260 16. truskawki mrożone kg 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 batonik wielozbożowy , typu musli op. min 35g szt 1000 2 bazylia suszona 20g szt 50 3 bułka tarta drobna kg 180 4 ciasteczka zbożowe FIT bez cukru z suszonymi owocami op. min. 50g szt 2000 5 chrzan tarty na kwasku cytrynowym min op. 40g szt 80 6 cukier biały kg 900 7 cukier puder kg 20 8 cukier waniliowy min. 20g szt 50 9 cynamon mielony min. 20g szt 70 10 czekolada mleczna 100g zawierająca minimum 30%masy kakaowej, minimum 15% masy mlecznej szt 600 11 czosnek granulowany min. 20g szt 650 12 dżem owocowy o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 200 13 herbata czarna expresowa, smak naturalny, op.25 torebek szt 400 14 herbata owocowa, op.25 torebek szt 50 15 kakao naturalne ciemne, o zawartości 10-12% tłuszczu kakaowego min. 150g szt 20 16 kasza jęczmienna mazurska gruba kg 120 17 kasza manna błyskawiczna kg 40 18 kawa zbożowa min. op. 25 saszetek szt 20 19 ketchup zawierający 198 g pomidorów na 100g produktu, bez konserwantów, op. 500g szt 60 20 kminek cały min. 20g szt 130 21 koncentrat barszczu czerwonego zawart.59,2 % soku z buraków czerwonych min. op. 300g szt 70 22 koncentrat pomidorowy 30% min. op. 200g szt 600 23 konserwa rybna z makreli w sosie pomidorowym, min 170g szt 100 24 liść laurowy min. 20g szt 150 25 majeranek suchy, mielony min. 20g szt 170 26 makaron 5-jajeczny nitki grube, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszczy, op. jedn. 500g kg 80 27 makaron 5-jajeczny gruby rurki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 170 28 makaron 5-jajeczny gruby kokardki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszczy, op. jedn. 500g kg 250 29 makaron 5-jajeczny zacierka, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszczy, op. jedn. 500g kg 120 30 mąka pszenna tortowa typ 650 kg 300 31 mąka ziemniaczana kg 20 32 miód naturalny wielokwiatowy op. jedn. 500g kg 35 33 mus jabłkowy op. 1 kg kg 60 34 musztarda 190g szt 100 35 naturalna woda mineralna niegazowana, 500 ml szt 900 36 ocet spirytusowy 10% 500ml szt 80 37 ogórki konserwowe min. 900 ml szt 250 38 olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100% rafinowany l 700 39 olej słonecznikowy z pierwszego tłoczenia l 300 40 papryka czerwona mielona min. 20g szt 200 41 pasztet drobiowy min. op. 160g szt 70 42 pieprz czarny mielony min. 20g szt 600 43 płatki kukurydziane czekoladowe kg 80 44 płatki kukurydziane klasyczne kg 80 45 płatki owsiane błyskawiczne kg 20 46 proszek do pieczenia 30g szt 30 47 przyprawa do drobiu 20g szt 120 48 przyprawa do spaghetti 20g szt 60 49 przyprawa do zup w płynie-przyprawa uniwersalna bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych kg 100 50 przyprawa uniwersalna do mięs, ryb, zup bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych i przypraw kg 70 51 ryż biały, długo ziarnisty kg 250 52 sok malinowy zagęszczony 100%, do rozcieńczania l 50 53 sok jabłkowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 1200 54 sok pomarańczowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 1200 55 sól spożywcza jodowana kg 130 56 wafelek z kremem czekoladowym 44%, lub śmietankowym w mlecznej czekoladzie 37% op. min. 17g szt 900 57 ziele angielskie min. 20g szt 170 58 żurek naturalny z mąki żytniej, op. 500ml l 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego złożonego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI