Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761434-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761434-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Górnicza  47 , 43-225  Wola, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2118396, +48693873545, e-mail zsglwola@o2.pl, wioletta_gora@o2.pl, faks 32/2118396.
Adres strony internetowej (URL): www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej
Adres:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7: Część 1 – Mięso i produkty mięsne Część 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskieCzęść 3 – Produkty mleczarskie Część 4 - Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja za wyjątkiem ziemniaków Część 5 - Ziemniaki Część 6 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone Część 7 – Różne produkty spożywcze

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15110000-2
15112000-6
15112300-9
15810000-9
15500000-3
15400000-2
03100000-2
15300000-1
15220000-6
15800000-6
15331170-9
15310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 04.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością posiadają aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby;2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami właściwymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofery brtto 60,00
czas realizacji zamowienia uzupełniającego w dniu dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: a) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; b) zmiany asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmiana ta nie może powodować zwiększenia wartości zamówienia; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; d) zmiany wysokości kwoty określonej w umowie lub zmiany cen jednostkowych towarów, w sytuacji gdy średnia cena rynkowa dostarczanych towarów w ramach jednej grupy wzrośnie o ponad 50 % w stosunku do treści oferty;e) w przypadku zmiany stawki VAT wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a nowa kwota ceny brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32 211-83-96 - z inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, można się skontaktować poprzez zs.iodo@wp.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do realizacji umowy- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, - posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych- przysługuje Pani/Panu:− prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.− posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 boczek wędzony parzony bez kości, mięso, maksymalnie 1 cm tłuszczu kg 1602 filet z piersi indyka surowy, świeży kg 1203 filet z piersi kurczaka surowy, bez kości, świeży kg 5504 karkówka wieprzowa bez kości, surowa kg 5005 kiełbasa śląska- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 2006 kiełbaski drobiowo-wieprzowe mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 1507 kości wieprzowe karkowe kg 1208 łopatka zwykła wieprzowa surowa bez kości i skóry kg 2509 mostek wołowy kg 8010 podudzie z kurczaka surowe, świeże kg 35011 polędwica sopocka- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 8012 porcje rosołowe z kurczaka surowe, świeże kg 65013 szynka wieprzowa świeża na pieczeń/kulka/ kg 32014 schab wieprzowy surowy bez kości kg 33015 szynka drobiowa – nie mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 3016 szynka wieprzowa—nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 3017 udziec z kurczaka surowy, świeży kg 45018 wątróbka drobiowa z kurczaka świeża kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 babka czekoladowa 500g szt 1002 babka piaskowa 500g szt 1003 bułka pszenna 50g szt 2504 chleb słonecznikowy 500g szt 2505 chleb pszenno- żytni 1000g szt 4506 ciasto drożdżowe z owocami kg 1207 ciasto drożdżowe z serem kg 1208 drożdżówka mini 40g kg 609 pączek mini 40g kg 7010 pączek angielski mini 40g kg 7011 rogal maślany mini 40g kg 2012 rogalik francuski z nadzieniem owocowym 40g kg 6013 strucla drożdżowa z serem, z jabłkami 600g szt 5014 wek pszenny 30g szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 mleko krowie o zawartości tłuszczu 3,2 % l 22002 jogurt owocowy różne smaki min. op. 150g szt 20003 jogurt pitny, zawierający żywe kultury bakterii,różne smaki, op. 100g szt 22004 jogurt kremowy /deser/ z dodatkiem czekolady lub owoców, op. min. 110g szt 10005 kefir naturalny l 1206 masło o zawartości tłuszczu 82% min. 200g szt 10007 ser biały krajanka półtłusty z mleka krowiego kg 1508 ser żółty półtłusty o zawartości tłuszczu minimum 45% typu Gouda kg 809 serek homogenizowany, min. op. 140g różne smaki szt 200010 serek kanapkowy, różne smaki, op. min. 130g szt 12011 śmietana kwaśna 18% tłuszczu l 10012 śmietana słodka 18% tłuszczu l 18013 śmietana słodka 30% tłuszczu l 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja z wyjątkiem ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 banan świeży kg 14002 brzoskwinia świeża kg 1803 nektaryna świeża kg 1804 buraki jadalne, czerwone, świeże kg 2505 cebula biała świeża kg 1706 cytryny świeże kg 2007 czosnek świeży, z odcieniem różowym szt. 808 fasola „Jaś” kg 1009 groszek łuskany kg 8010 jabłko świeże kg 120011 jajka klasa L szt 800012 kapusta biała świeża kg 5013 kapusta biała, szatkowana świeża kg 30014 kapusta czerwona świeża kg 25015 kapusta kiszona kg 43016 kapusta pekińska świeża kg 16017 kiwi świeże kg 25018 koper zielony, minimum 5 gałązek w pęczku szt 50019 mandarynka świeża kg 25020 marchew świeża, jadalna kg 8021 ogórek zielony świeży kg 25022 ogórki kiszone kg 9023 owoc gruszy, świeży kg 20024 papryka czerwona świeża kg 5025 pieczarki świeże, o owocnikach zamkniętych kg 12026 pietruszka korzeń świeża kg 3027 pietruszka zielona natka, min. 10 gałązek w pęczku szt 45028 pomarańcza świeża kg 12029 pomidor świeży kg 8030 por świeży kg 5031 rzodkiewka czerwona, pęczek, świeża, o wadze nie mniejszej niż 180g szt 6032 sałata zielona świeża minimalna masa główki 120g szt 20033 seler korzeń świeży kg 4034 szczypiorek świeży, minimum 15 gałązek w pęczku szt 40035 śliwka świeża kg 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03100000-2, 15300000-1, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 ziemniaki jadalne, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 45002 ziemniaki jadalne młode, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 barszcz ukraiński mrożony kg 602 brokuł mrożony /różyczki/ kg 1203 bukiet jarzyn mrożony kg 2804 fasolka szparagowa zielona mrożona kg 605 fasolka szparagowa żółta mrożona kg 606 filet mrożony z dorsza czarnego bez skóry, minimalnie 5% glazury lodowej, lub indywidualnie mrożone kawałki kg 6007 groszek zielony mrożony kg 408 kalafior mrożony /różyczki/ kg 909 marchew mrożona /kostki/ kg 18010 marchew mrożona /mini/ kg 15011 mieszanka kompotowa wieloowocowa, bez pestek,mrożona kg 75012 pierogi mrożone z serem kg 26013 por plastry mrożony kg 5014 truskawki mrożone kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Różne produkty spżywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 batonik wielozbożowy , typu musli op. min 35g szt 6002 bazylia suszona 10g szt 503 bułka tarta drobna kg 1804 ciasteczka zbożowe FIT bez cukru z suszonymi owocami op. min. 50g szt 27005 ciastka biszkopty podłużne op.min. 120g op. 1006 chrzan tarty na kwasku cytrynowym min op. 40g szt 807 cukier biały kg 9008 cukier puder kg 209 cukier waniliowy min. 20g szt 5010 cynamon mielony min. 20g szt 7011 czekolada mleczna 100g zawierająca minimum 30%masy kakaowej, minimum 15% masy mlecznej szt 55012 czosnek granulowany min. 20g szt 50013 dżem truskawkowy o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 8014 dżem z czarnej porzeczki o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 8015 dżem brzoskwiniowy o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 8016 groszek zielony konserwowy 400g szt 5017 herbata czarna expresowa, smak naturalny, op.25 torebek szt 40018 herbata owocowa, op.25 torebek szt 5019 herbatniki petit beurre 50g szt 80020 kakao naturalne ciemne, o zawartości 10-12% tłuszczu kakaowego min. 150g szt 2021 kasza jęczmienna mazurska gruba kg 12022 kasza manna błyskawiczna kg 4023 kawa zbożowa min. op. 25 saszetek szt 2024 ketchup zawierający 198 g pomidorów na 100g produktu, bez konserwantów, op. 500g szt 6025 kminek cały min. 20g szt 13026 koncentrat barszczu czerwonego zawart.59,2 % soku z buraków czerwonych min. op. 300g szt 7027 koncentrat pomidorowy 30% min. op. 200g szt 30028 konserwa rybna z makreli w sosie pomidorowym, min 170g szt 7029 kukurydza słodka konserwowa 400g szt 5030 liść laurowy min. 20g szt 15031 lubczyk suszony 10g szt 4032 majeranek suchy, mielony min. 20g szt 17033 makaron 5-jajeczny nitki grube, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 5034 makaron 5-jajeczny gruby rurki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 5035 makaron 5-jajeczny gruby kokardki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 30036 makaron 5-jajeczny zacierka, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 12037 mąka pszenna tortowa typ 650 kg 30038 mąka ziemniaczana kg 3039 miód naturalny wielokwiatowy op. jedn. 500g kg 3540 mus jabłkowy op. 1 kg kg 6041 musztarda 190g szt 10042 naturalna woda mineralna niegazowana, 500 ml szt 200043 ocet spirytusowy 10% 500ml szt 8044 ocet winny biały 6%, 500ml szt 3045 ogórki konserwowe min. 900 ml szt 25046 olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100% rafinowany l 60047 olej słonecznikowy z pierwszego tłoczenia l 30048 oregano suszone 10g szt 4049 pałeczki kukurydziane tygryski, bezglutenowe op. 60g op. 23050 papryka czerwona słodka mielona min. 20g szt 8051 papryka czerwona ostra mielona min. 20g szt 8052 papryka słodka wędzona mielona min. 20g szt 8053 pasztet drobiowy min. op. 160g szt 7054 pieprz czarny mielony min. 20g szt 50055 płatki kukurydziane czekoladowe kg 8056 płatki kukurydziane klasyczne kg 8057 płatki owsiane błyskawiczne kg 2058 proszek do pieczenia 30g szt 3059 przyprawa do drobiu 20g szt 12060 przyprawa do spaghetti 20g szt 6061 przyprawa do zup w płynie-przyprawa uniwersalna bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych kg 10062 przyprawa uniwersalna do mięs, ryb, zup bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych i przypraw kg 7063 ryż biały, długoziarnisty kg 25064 sok malinowy zagęszczony 100%, do rozcieńczania l 5065 sok jabłkowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 120066 sok pomarańczowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 120067 sól spożywcza jodowana kg 13068 wafelek z kremem czekoladowym 44%, lub śmietankowym w mlecznej czekoladzie 37% op. min. 17g szt 60069 wafle ryżowe naturalne, wieloziarniste op. min. 100g op. 14070 ziele angielskie min. 20g szt. 17071 zioła prowansalskie 20g szt. 5072 żurek naturalny z mąki żytniej, op. 500ml l 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię arkusz blachy ze stali nierdzewnej 1.4301 - Krzepice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię arkusz blachy ze stali nierdzewnej 1.4301; 2000x1000x1,5 - 4 sztuki 1250x2500x2,0 - 2 sztuki Rurę: fi28x2 - 36m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI