Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-17
  • Numer ogłoszenia637815-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637815-N-2018 z dnia 2018-10-17 r.

Politechnika Gdańska: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 162000000, ul. Narutowicza  11/12 , 80-233   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 472 400, e-mail dzp@pg.gda.pl, faks 583 472 913.
Adres strony internetowej (URL): www.pg.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dzp.pg.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzp.pg.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk Gmach B pok. 212

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny: ZP/217/055/D/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej w podziale na następujące części: I. Nabiał CPV – 15500000-3 II. Kawa rozpuszczalna CPV – 15860000-4 III. Kawa mielona CPV – 15860000-4 IV. Kawa ziarnista CPV - 15860000-4 V. Herbata CPV – 15860000-4 VI. Słodycze CPV – 15842000-2 VII. Różne artykuły spożywcze CPV – 15000000-8 VIII. Soki, woda, napoje CPV – 15981000-8 2. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 6. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 7. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15500000-3
15860000-4
15842000-2
15000000-8
15981000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty rejestr i adres strony internetowej , na której dostępny jest właściwy rejestr. 1) W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a) Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty, 2. Formularze rzeczowo-cenowe (dla część, na które wykonawca składa ofert) 3. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium( jeżeli było wymagane) – dokument zalecany do załączenia 4. Opcjonalnie – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 5. Opcjonalnie w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego - zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów na czas realizacji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część I - nabiał 260,00 zł Część II - kawa rozpuszczalna 580,00 zł Część III – kawa mielona 120,00 zł Część IV - kawa ziarnista 970,00 zł Część V – herbata 760,00 zł Część VI- słodycze 1 900,00 zł Część VII – różne artykuły spożywcze 270,00 zł Część VIII – woda, soki, napoje 1 300,00 zł UWAGA! Składając ofertę na więcej niż jedna część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej - ZP/217/055/D/18” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych; b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; d) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją); e) zamiana artykułu wskazanego w ofercie - zamawiający dopuszcza możliwość zamiany artykułu wskazanego w ofercie wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony zamawiającego. Zamiana może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona w formularzu rzeczowo – cenowym
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-26, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.10.2018 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach B, sala konferencyjna w Kwesturze
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa nabiału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - nabiału dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa kawy rozpuszczalnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - kawy rozpuszczalnej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa kawy mielonej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - kawy mielonej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wyminy reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa Kawy ziarnistej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -kawy ziarnistej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji- wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa herbaty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - herbaty dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa słodyczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - słodyczy dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15842000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa różnych artykułów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa wody, soków i napojów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - wody, soków i napojów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 5. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo – cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji dostaw 20,00
Czas reakcji - wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5, 2 paczki - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5 ; 2 paczki. Stal z certyfikatem 3.2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawy produktów mleczarskich
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa artykułów spożywczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Sukcesywna dostawy produktów mleczarskich