Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kultury i Sztuki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-02
  • Numer ogłoszenia603835-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603835-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.

Centrum Kultury i Sztuki: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 28281485925000, ul. ul. Łazienna  6 , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (URL): http://ckis.kalisz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.e-bip.org.pl/ckis

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.e-bip.org.pl/ckis

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
Numer referencyjny: ZP/PN/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części:1) Część 1: drób – załączniki nr 1a SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 12) Część 2: mięsa, wędliny (świeże) – załączniki nr 1b SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 23) Część 3: lody – załączniki nr 1c SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 34) Część 4: dziczyzna – załączniki nr 1d SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 45) Część 5: owoce, warzywa – załączniki nr 1e SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 56) Część 6: ciasto – załączniki nr 1f SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 67) Część 7: alkohole – załączniki nr 1g SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 78) Część 8: piwo, napoje, soki – załączniki nr 1h SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 89) Część 9: napoje gazowane, niegazowane – załączniki nr 1i SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 910) Część 10: ryby świeże i przetworzone – załączniki nr 1j SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1011) Część 11: artykuły mleczarskie – załączniki nr 1k SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1112) Część 12: warzywa i ryby mrożone, owoce i warzywa przetworzone – załączniki nr 1l SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1213) Część 13: różne artykuły spożywcze – załączniki nr 1m SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1314) Część 14: pieczywo – załączniki nr 1n SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1415) Część 15: wina – załączniki nr 1o SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1516) Część 16: kawa, herbata – załączniki nr 1p SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1617) Część 17: jaja – załączniki nr 1q SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 17których szczegółowy opis / uwagi zawarte są w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
informacje zawarte w „Formularzu oferty” stanowią podstawę do przyznania punktów w kryteriach wyboru oferty. Zakres wymaganych informacji zawiera wzór „Formularza oferty” stanowiący załącznik do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosowniedo art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt I niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. 2. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i pkt III.2. ) niniejszego ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DRÓB (świeży)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet z kurczaka kg 250 kalibrowany (szt ok. 150g) ;2. Filet z gęsi kg 25 kalibrowany (szt ok. 600g) ;3. Filet z indyka kg 20 ;4. Indyk tusza kg 85 ;5. Kaczka świeża kg 100 świeża patroszona bez podrobów ;6. Kurczak świeży kg 60 świeży ;7. Noga z gęsi kg 25 świeża ;8. Porcje rosołowe z kurczaka kg 150 świeże ;9. Skrzydła z indyka kg 20 ;10. Udka z kurczaka kg 15 świeże, kalibrowane (szt ok. 200-250g) ;11. Wątróbka drobiowa kg 5 ;12. Gęś tusza kg 40 ;13. Smalec z gęsi kg 10 ;14. Szyje indycze kg 20 ;15. Noga z kaczki kg 70 świeża ;16. Porcje rosołowe z indyka kg 150 świeże z szyją ;17. Szponder wołowy kg 50 świeży ;18. Wątróbka indycz kg 5 świeża ;19. Filet z kaczki kg 10 Świeży, kalibrowany (szt ok. 200g) ;20. Inne kg 65 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 2 Nazwa: MIĘSA, WĘDLINY (świeże)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Boczek surowy kg 80 ;2. Boczek wędzony kg 40 ;3. Udziec cielęcy kg 140 kulka ;4. Kabanos wieprzowy kg 5 ;5. Karkówka b/k kg 48 ;6. Kiełbasa biała kg 20 min.80% mięsa ;7. Kiełbasa myśliwska kg 8 min. 80% mięsa ;8. Kiełbasa śląska kg 25 min. 80% mięsa ;9. Mielone kg 40 ;10. Parówki wieprzowe cienkie kg 50 pakowane próżniowo po 2 szt, min. 90% mięsa ;11. Polędwica wołowa kg 50 ;12. Polędwiczki wieprzowe kg 200 ;13. Policzki wołowe kg 40 odbłonione ;14. Schab b/k kg 50 ;15. Słonina kg 30 ;16. Smalec wieprzowy kg 30 ;17. Szynka gotowana kg 40 min. 90% mięsa szynki ;18. Udziec wieprzowy z kością kg 50 10-12 kg/1szt ;19. Wątroba wieprzowa kg 10 ;20. Wołowina extra zrazowa kg 100 bez żył i przerostów szeroka ;21. Kaszanka kg 10 ;22. Krakowska sucha kg 10 ;23. Prosiak kg 30 ok. 15 kg/1szt ;24. Szynka konserwowa kg 20 min. 80% mięsa, nie mielonka ;25. Szynka z tłuszczykiem kg 30 min. 90% mięsa szynki ;26. Rama schabu wędzonego kg 25 ;27. Salami z pieprzem kg 8 ;28. Żeberka wieprzowe kg 10 mięsiste ;29. Kiełbaski śląskie cienkie kg 30 ;30. Szynka chorizo kg 4 ;31. Kości wędzone od schabu kg 20 ;32. Łopatka wieprzowa kg 30 ;33. Golonka surowa z kością kg 20 szt ok. 300g ;34. Schab z kością kg 20 ;35. Szynka myszka kg 20 ;36. Inne kg 40 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 3 Nazwa: LODY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lody gastronomiczne waniliowe 5000 ml szt 80 ;2. Lody gastronomiczne śmietankowe 5000 ml szt 80 ;3. Lody gastronomiczne orzechowe 5000 ml szt 40 z kawałkami orzechów ;4. Sorbet malinowy 5000ml szt 40 ;5. Lody czekoladowe 5000ml szt 20 z kawałkami czekolady ;6. Lody miętowe z czekoladą 1000ml szt 30 ;7. Lody pistacjowe 1000ml szt 10 ;8. Lody bakaliowe 1000ml szt 10 ;9. Sorbet cytryna-mięta 1000ml szt 20 ;10. Lody rożki szt 100 ;11. Inne szt 150 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 4 Nazwa: DZICZYZNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mięso drobne z dzika, sarny kg 10 ;2. Łopatka z dzika b/kości kg 5 ;3. Porcja rosołowa z perliczki kg 40 ;4. Przepiórka szt. 40 ;5. Schab z dzika b/k kg 70 ;6. Udziec z łani/jelenia b/k szt. 3 ;7. Udziec z sarny b/k kg 20 ;8. Bażant tusza szt. 10 ;9. Kuropatwa tusza szt. 10 ;10. Skoki z królika kalibrowane 250g-300g kg 50 ;11. Perliczka cała patroszona szt. 20 ;12. Filet z perliczki kg 10 ;13. Mięso gulaszowe jeleń/dzik kg 45 ;14. Inne kg/szt 20 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 5 Nazwa: OWOCE, WARZYWA (świeże)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ananas szt. 13 ;2. Awokado kg 10 ;3. Bakłażan kg 3 ;4. Banany kg 25 ;5. Bazylia doniczka XXL szt. 50 ;6. Borówka amerykańska kg 20 ;7. Brokuł świeży szt. 20 ;8. Buraki czerwone kg 390 ;9. Cebula biała kg 150 ;10. Cebula czerwona kg 150 ;11. Cukinia kg 5 ;12. Cykoria kg 10 ;13. Cytryna kg 180 ;14. Czosnek kg 12 ;15. Dynia kg 60 ;16. Fasola ziarno kg 5 ;17. Granat świeży kg 10 ;18. Grejfrut kg 5 ;19. Gruszka kg 5 ;20. Imbir świeży kg 7 ;21. Jabłka kg 300 ;22. Jagody kg 5 ;23. Kalafior szt. 30 ;24. Kapusta biała kg 400 ;25. Kapusta biała młoda szt. 30 ;26. Kapusta czerwona kg 190 ;27. Kapusta kiszona kg 50 ;28. Kapusta pekińska kg 5 ;29. Kapusta włoska kg 5 ;30. Kiełki brokułu op. 250 g szt. 20 ;31. Kiełki buraczka op. 250 g szt. 20 ;32. Kiełki mix op. 250 g szt. 20 ;33. Kiełki rzodkiewki op. 250 g szt. 20 ;34. Kiwi kg 15 ;35. Koperek natka pęczek 200 pęczek 25 g ;36. Limonka kg 10 ;37. Maliny 250 g op. szt. 100 ;38. Mandarynki kg 20 ;39. Marchew kg 360 ;40. Melon szt. 30 ;41. Mięta cięta 200 g op. szt. 50 ;42. Mięta świeża doniczka XXL szt. 60 ;43. Ogórek gruntowy kg 60 ;44. Ogórek świeży długi szklarniowy kg 60 ;45. Ogórki kiszone kg 5 ;46. Papryka świeża mix kg 50 ;47. Pieczarki świeże kg 80 ;48. Pietruszka korzeń kg 100 ;49. Pietruszka natka pęczek 180 pęczek 40 g ;50. Pomarańcza kg 150 ;51. Pomidory kg 150 ;52. Pomidory Chery 250 g op. szt. 200 ;53. Pomidory koktajlowe 250 g op. szt. 200 ;54. Por kg 110 ;55. Roszponka 100 g op. szt. 30 ;56. Roszponka 500 g op. szt. 20 ;57. Rozmaryn doniczka szt. 15 ;58. Rozmaryn świeży cięty 200 g op. szt. 15 ;59. Rukola 100 g op. szt. 50 ;60. Rukola 500 g op. szt. 20 ;61. Rzodkiewka pęczek 50 pęczek 200 g ;62. Sałata dekoracyjna frisse szt. 20 ;63. Sałata lodowa szt. 80 ;64. Sałata masłowa (zwykła) szt. 50 ;65. Sałata rzymska szt. 150 ;66. Seler kg 130 ;67. Seler naciowy szt. 20 ;68. Szczypiorek pęczek 30 pęczek 15 g ;69. Szparagi świeże białe kg 10 ;70. Szparagi świeże zielone kg 10 ;71. Szpinak świeży 125 g op. szt. 40 ;72. Truskawka kg 50 ;73. Tymianek cięty 200 g op. szt. 10 ;74. Tymianek doniczka szt. 25 ;75. Winogrono białe kg 30 ;76. Winogrono czerwone kg 30 ;77. Ziemniaki kg 1200 ;78. Bataty kg 10 ;79. Topinambur kg 10 ;80. Inne kg/szt 80 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 6 Nazwa: CIASTO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Babeczki kruche kg 40 ;2. Babeczki kruche wytrawne kg 20 ;3. Babka piaskowa kg 3 ;4. Beza kg 9 ;5. Biszkopt z galaretką i owocami kg 40 ;6. Ciastka bankietowe szt. 460 ;7. Ciastka kruche kg 40 ;8. Ciasto domowe sernik Rosa kg 40 ;9. Jabłecznik kg 10 ;10. Orzechowiec kg 10 ;11. Paj wiśniowy kg 20 ;12. Pierniki kg 5 ;13. Rolada makowa kg 10 ;14. Torcik bezowy kg 8 ;15. Tort okolicznościowy kg 80 ;16. Mini Deserek szt. 200 ;17. Inne kg 30 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 7 Nazwa: ALKOHOLE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Adwokat 0,5 l szt 28 ;2. Bailes Cream 0,5 l szt 2 ;3. Ballantines 0,5 l szt 4 ;4. Ballantines 0,7 l szt 4 ;5. Campari Bitter 0,7 l szt 2 ;6. CHOPIN 0,7 l szt 20 ;7. FINLANDIA 0,7 l szt 10 ;8. Gin Seagram's 0,7 l szt 3 ;9. Grzaniec 1 l szt 13 ;10. Hubertówka 0,5 l szt 8 ;11. Jack Daniel's 0,7 l szt 5 ;12. Jagermeister 0,5 l szt 4 ;13. Johnie Walker Black 0,7 l szt 4 ;14. Johnie Walker Red 0,7 l szt 4 ;15. Krupnik 0,5 l szt 5 ;16. Likier Pasoa 0,5 l szt 2 ;17. Malibu Rum 0,7 l szt 4 ;18. Martell V.S.O.P. 0,7 l szt 3 ;19. Martini Bianco 1 l szt 4 ;20. Martini czerwone 1 l szt 4 ;21. METAXA 5* 0,7 l szt 4 ;22. METAXA 7* 0,7 l szt 3 ;23. Napoleon Maxime VS 0,7 l szt 2 ;24. Pałacowa 0,5 l szt 30 ;25. Rum Bacardi 0,5 l biały szt 10 ;26. Stoc'k 84 0,7 l szt 2 ;27. Tequila 0,7 l szt 1 ;28. Whisky Chivas Regal 0,7 l szt 2 ;29. Wino musujące b/alk Pikolo 0,75 l szt 4 ;30. Wódka Prawda 0,5 l szt 4 ;31. Wyborowa 0,5 l szt 30 ;32. Żołądkowa gorzka 0,5 l szt 8 ;33. Żubrówka 0,5 l szt 20 ;34. Żurawinówka 0,5 l szt 4 ;35. Inne szt 10 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 8 Nazwa: PIWO, NAPOJE, SOKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pepsi 0,2 l szt. 320 ;2. Piwo BEZALKOHOLOWE Lech 0,5l szt. 120 butelka szklana ;3. Piwo Heineken 0,5 l szt. 130 butelka szklana ;4. Piwo Lech bezalkoholowe 0,33 l szt. 200 butelka szklana ;5. Piwo Lech Premium 0,33 l szt. 50 butelka szklana ;6. Piwo Lech Premium 0,5 l szt. 470 butelka szklana ;7. Piwo Pilsner 0,5 l szt. 270 butelka szklana ;8. Piwo Redds 0,3 l szt. 30 butelka szklana ;9. Piwo Żywiec 0,5 l szt. 600 butelka szklana ;10. Piwo Żywiec bezalkoholowe 0,33 l szt. 60 butelka szklana ;11. Sok czarna porzeczka 1 l szt. 40 sok 100% bez cukru ;12. Sok grejfrutowy 1 l szt. 40 sok 100% bez cukru ;13. Sok jabłkowy 1 l szt. 200 sok 100% bez cukru ;14. Sok pomarańczowy 1 l szt. 200 sok 100% bez cukru ;15. Sok pomidorowy 0,25 l szt. 80 100% sok, szklana butelka ;16. Woda gazowana / niegazowana 1,5 l szt. 120 ;17. Woda niegazowana 5 l szt. 180 butelka plastikowa ;18. Piwo Grolsch 0,45 l szt. 150 ;19. Piwo Żywiec 0,33 l szt. 80 ;20. Inne szt. 50 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 9 Nazwa: NAPOJE GAZOWANE, NIEGAZOWANE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Coca Cola Light 0,2 l szt. 50 butelka szklana ;2. Coca-Cola 0,2 l szt. 600 butelka szklana ;3. Coca-Cola 1 l szt. 20 ;4. Fanta 0,2 l szt. 80 butelka szklana ;5. Fanta 1 l szt. 30 ;6. Sok czarna porzeczka 0,2 l szt. 100 sok 100%, butelka szklana ;7. Sok grejfrutowy 0,2 l szt. 100 sok 100%, butelka szklana ;8. Sok jabłkowy 0,2 l szt. 550 sok 100%, butelka szklana ;9. Sok pomarańczowy 0,2 l szt. 550 sok 100%, butelka szklana ;10. Sprite 0,2 l szt. 110 butelka szklana ;11. Sprite 1 l szt. 20 ;12. Tonic Kinley 0,2 l szt. 110 butelka szklana ;13. Tonic Kinley 1 l szt. 30 ;14. Woda gazowana / niegazowana 0,33 l szt. 1500 butelka szklana ;15. Woda gazowana 0,5 l szt. 40 ;16. Woda niegazowana 0,5 l szt. 40 ;17. Inne szt. 200 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 10 Nazwa: RYBY ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet z karpia kg 15 ;2. Filet z łososia kg 30 ;3. Karp świeży kg 60 tuszka ;4. Kawior czarny 75 g szt 6 ;5. Kawior czerwony 75 g szt 6 ;6. Łosoś surowy kg 60 ;7. Łosoś wędzony 120 g kg 10 ;8. Miruna b/skóry kg 10 ;9. Sum świeży kg 20 tuszka ;10. Sum wędzony kg 5 filet ;11. Szczupak świeży kg 20 tuszka ;12. Śledź sol. 4/5 matiasy kg 30 płaty ;13. Tuńczyk 170 g szt 10 kawałki w sosie własnym ;14. Węgorz wędzony kg 5 tuszka ;15. Polędwica z dorsza kg 20 świeża, grube kawałki z dużej ryby ;16. Inne kg/szt 30 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 11 Nazwa: ARTYKUŁY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jogurt naturalny 330 g szt 80 ;2. Jogurt naturalny 150 g szt. 200 ;3. Jogurt naturalny grecki 330 g szt. 80 ;4. Jogurt owocowy 150 g szt. 1000 ;5. Margaryna 250 g kg 40 ;6. Masło 10 g szt. 4600 zawartość tłuszczu 82% ;7. Masło extra 82% kg 180 zawartość tłuszczu 82% ;8. Mleko 3,2% 1 l l 500 niesłodzone, w kartonach papierowych ;9. Mleko zagęszczone 0,5 l szt 200 ;10. Ser biały kg 65 twaróg półtłusty ;11. Ser camembert 120 g kg 15 jakości nie gorszej niż lazur ;12. Ser feta 270 g kg 9 pełnotłusty ;13. Ser mascarpone 250 g kg 10 opakowania pojedyńcze ;14. Ser mozarella biała 125 g kg 6 opakowania pojedyńcze ;15. Ser parmezan kg 10 twardy (nie tarty) ;16. Ser plastry 150g szt. 30 ;17. Ser pleśniowy 100 g kg 20 ;18. Ser Valbon 200 g szt. 32 ;19. Ser żółty I/40% kg 60 ;20. Serki topione mix 180g szt. 40 ;21. Śmietana 18% 250 g szt 150 kubki ;22. Śmietana 30% 0,25 l szt 200 ;23. Śmietana 36% 0,5 l szt 700 kubki, kartony papierowe ;24. Śmietana fix 10 g szt. 50 ;25. Śmietana luz 30% opak. pojemnik zamknięty 5 l l 50 pojemnik typu wiaderko ;26. Śmietana w aerozolu szt. 440 ;27. Śmietanka do kawy 10g szt. 100 ;28. Mleczko kokosowe 0,5 l szt 20 ;29. Śmietana 32% 2 l szt 200 ;30. Rolada – ser kozi 200g szt 30 ;31. Mozarella żółta 200g szt 20 ;32. Kefir 0,25 l szt 100 ;33. Inne szt/kg 130 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 12 Nazwa: WARZYWA I RYBY MROŻONE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ananas 580 g szt 10 ;2. Borowik połówki 2,5 kg szt 15 ;3. Borowik kostki 2,5 kg szt 15 ;4. Brokuł róża 2,5 kg szt 30 produkt I-klasy jakości ;5. Brukselka 2,5 kg szt 10 ;6. Brzoskwinie 850 g szt 10 ;7. Dorsz filet b/s kg 8 ;8. Fasolka żółta 2,5 kg szt. 2 ;9. Frytka prosta gruba 2,5 kg szt 30 9mm, produkt I-klasy jakości ;10. Frytki Wedges grube 2,5 kg szt 40 ćwiartki ze skórą, produkt I-klasy jakości ;11. Frytura 22 l szt. 20 ;12. Groszek 2,5 kg szt 12 Produkt I-gatunku ;13. Gruszka w syropie 850 g szt. 8 połówki ;14. Grzanki ziołowo-czosnkowe 0,5 kg op 14 ;15. Kalafior róża 2,5 kg szt 10 produkt I-klasy jakości ;16. Kapary 720 g szt 13 ;17. Koncentrat pomidorowy 200 g szt 50 ;18. Koncentrat pomidorowy 1 l szt 30 ;19. Kurki mrożone 2,5 kg szt 25 ;20. Malina 1 kg szt 100 malina cała,produkt I-klasy jakości ;21. Marchew młoda 2,5 kg mini szt 50 produkt I-klasy jakości ;22. Marchew z groszkiem 2,5 kg szt 5 ;23. Miruna filet ze skórą kg 15 ;24. Morele suszone kg 4 ;25. Ogórki konserwowe 1 kg szt 75 ;26. Okoń nilowy filet kg 40 ;27. Oliwki czarne 900 g szt 8 ;28. Oliwki zielone 900 g szt 8 ;29. Papryka konserwowa kg 8 ;30. Pieczarki konserwowe 0,8 kg szt 15 ;31. Pieczywo czosnkowe (36 szt w kartonie) op 20 ;32. Pieporz zielony w zalewie 115 g szt 6 ;33. Pstrąg patroszony z głową kg 22 ;34. Rodzynki sułtańskie kg 11 produkt I-klasy jakości ;35. Sos cytrynowo-maślany 750g szt. 4 ;36. Szparagi mrożone białe kg 8 ;37. Szyjki rakowe kg 20 ;38. Rydze kapelusze 2,5 kg szt 5 ;39. Szparagi mrożone zielone kg 8 ;40. Szparagi konserwowe 370 g szt 12 ;41. Szpinak mrożony 2,5 kg szt 20 ;42. Śliwka Kalifornijska Nałęczowska kg 10 ;43. Truskawka 2,5 kg szt 60 truskawka cała ;44. Wiśnie drylowane 2,5 kg szt 4 ;45. Włoszczyzna paski 2,5 kg szt. 10 ;46. Sandacz mrożony kg 50 bez lodu ;47. Pomidory w puszce 1,5 kg szt 15 ;48. Flaki wołowe rosołowe 0,9 kg kg 100 typu abel ;49. Frytki Julienne 2,5 kg szt 50 produkt I-klasy jakości ;50. Frytki do steku „Belgijskie” 2,5 kg szt 10 gruba do steku, produkt I-klasy jakości ;51. Groszek cukrowy w całości 1 kg szt 5 ;52. Kapary jabłkowe 1 l szt 5 ;53. Halibut dzwonki kg 10 kalibrowany (szt ok. 200-220g) ;54. Inne szt/kg 10 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 13 Nazwa: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Barszcz czerwony koncentrat 0,33 l szt. 45 ;2. Borówka 300 g szt. 50 ;3. Budyń bez cukru 35 g szt. 80 ;4. Chrzan 180 g szt. 8 ;5. Cukier 1 kg kg 250 ;6. Cukier puder 300 g op 40 ;7. Cukier trzcinowy 100 szt op. op 3 ;8. Cukier trzcinowy 1 kg kg 3 ;9. Czekolada gorzka 100 g szt. 24 ;10. Delikat do drobiu 0,6 kg szt. 11 ;11. Delikat do mięs 0,6 kg szt. 13 ;12. Delikat grill do mięs 0,6 kg szt. 4 ;13. Dżem 280 g szt. 20 ;14. Dżem / powidła porcjowane 25 g szt. 1200 ;15. Galaretka 75 g szt. 200 ;16. Goździki 10 g szt. 50 ;17. Grzyby suszone 20 g szt. 300 ;18. Jałowiec mielony 200 g szt. 5 ;19. Kakao 250 g szt. 2 ;20. Kasza jęczmienna 1 kg kg 9 ;21. Kasza manna 1 kg kg 3 ;22. Ketchup 3000 g op 6 ;23. Krakersy solone 180 g szt. 15 ;24. Krem balsamiczny 0,5 l l 6 ;25. Liść laurowy 250 g szt. 5 ;26. Przyprawa do zup magii 1 l szt. 15 ;27. Majeranek 0,5 kg szt. 4 ;28. Majonez wiadro 3 l szt. 37 ;29. Makaron łazanki 2 kg szt. 2 ;30. Makaron penne 1500 g szt. 8 100% mąki durum ;31. Makaron nitki 500 g szt. 10 ;32. Makaron spaghetti 500 g szt. 10 100% mąki durum ;33. Makaron muszelki 500 g szt. 10 ;34. Makaron lazagne 500 g szt. 20 100% mąki durum ;35. Makaron domowy 250 g szt. 30 ;36. Makaron wstążki tagiatella 500 g szt. 20 100% mąki durum ;37. Makaron wstążki tagiatella 1500 g szt. 15 100% mąki durum ;38. Makaron tagiatella z sepią 1500 g szt. 10 100% mąki durum ;39. Makaron kokardki 1500 g szt. 8 100% mąki durum ;40. Masa makowa 850 g kg 3,5 ;41. Mąka tortowa 1 kg kg 220 ;42. Mąka ziemniaczana kg 60 ;43. Migdały płatki 500 g kg 6 ;44. Miód 15 g szt. 600 ;45. Miód pszczeli 1000 g szt. 40 ;46. Musztarda Francuska 185 g szt. 5 z gorczycą ;47. Musztarda Stołowa 0,9 kg szt. 10 ;48. Musztarda typu Dijon Oryginalna Francuska 215 g szt. 5 ;49. Ocet 0,5 l szt. 40 ;50. Ocet balsamiczny 0,5 l szt. 30 ;51. Ocet winny 1 l szt. 25 ;52. Olej 5 l szt. 20 ;53. Oliwa z oliwek virgine 1000 ml szt. 15 z pierwszego tłoczenia ;54. Orzech włoski 1 kg szt. 30 ;55. Owoce suszone mix 500 g kg 5 ;56. Papryka ostra 0,5 kg szt. 3 ;57. Papryka słodka 0,5 kg szt. 3 ;58. Papryka wędzona proszek 0,25 kg szt. 5 ;59. Pasty różne w tubkach szt. 30 ;60. Pieprz kolorowy 0,8 kg szt. 4 ;61. Pieprz biały mielony 0,5 kg szt. 5 ;62. Pieprz czarny ziarnisty 1 kg szt. 6 ;63. Pieprz mielony czarny 0,9 kg szt. 4 ;64. Pieprz różowy (czerwony) ziarnisty 60 g szt. 20 ;65. Pistacje 80 g kg 5 ;66. Płatki śniadaniowe 1 kg kg 5 ;67. Pomidor suszony 280 g kg 25 ;68. Primerba bazyliowa 340 g szt. 5 ;69. Primerba włoska 340 g szt. 5 ;70. Proszek do pieczenia 30 g szt. 100 ;71. Cukier waniliowy 10 g szt. 100 ;72. Cynamon 100 g szt. 10 ;73. Vegeta 1 kg szt. 50 ;74. Rurki czekoladowe 200 g szt. 50 ;75. Ryż długoziarnisty 1 kg kg 20 opakowanie w kg (nie w torebkach) ;76. Ryż paraboliczny 1 kg kg 10 opakowanie w kg (nie w torebkach) ;77. Ryż jaśminowy 1 kg kg 10 opakowanie w kg (nie w torebkach) ;78. Ryż włoski arborio do risotto 0,5 kg kg 20 opakowanie w kg (nie w torebkach) ;79. Sezam 200 g szt. 5 ;80. Syrop malinowy 0,5 l szt. 6 ;81. Sok z limonki 0,5 l szt. 3 ;82. Sos do deserów czekoladowy 1 l szt. 70 ;83. Sos do deserów owocowy 1 l szt. 50 ;84. Sos pieczeniowy 1,4 kg szt. 3 ;85. Sos sałatkowo-ogrodowy 0,7 kg szt. 4 ;86. Sos serowo-brokułowy 0,9 kg szt. 5 ;87. Sos z zielonym pieprzem 0,85 kg szt. 3 ;88. Sól 1 kg kg 60 ;89. Sól peklowa 1 kg kg 5 ;90. Syrop amaretto 0,7 l szt. 3 ;91. Syrop waniliowy 0,7 l szt. 3 ;92. Syrop mojito 0,7 l szt. 4 ;93. Tymianek 160 g szt. 5 ;94. Wafelek do lodów szt. 100 ;95. Wafle serduszka 1 kg kg 6 ;96. Rurki waflowe 1 kg kg 3 ;97. Ziele angielskie 500 g szt. 5 ;98. Żurawina suszona 1 kg szt. 4 ;99. Żelatyna 1 kg szt. 6 ;100. Żurawina 314 ml szt. 50 ;101. Ażurki czekoladowe 30 g szt. 40 ;102. Bazylia 250 g szt. 4 ;103. Czereśnie koktajlowe 370 g szt. 10 ;104. Czosnek granulowany 0,5 kg szt. 3 ;105. Estragon 10 g szt. 10 ;106. Fasola "Jaś" kg 20 ;107. Groszek ptysiowy 80 g szt. 40 ;108. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 20 ;109. Kwasek cytrynowy 0.5 kg szt. 4 ;110. Oregano 250 g szt. 8 ;111. Jałowiec owoc 200 g szt. 20 ;112. Pieczarki konserwowe 290 g szt. 20 ;113. Pieczarki konserwowe 750 g szt. 8 ;114. Pieprz cytrynowy 900 g szt. 2 ;115. Papryka konserwowa 0,65 l szt. 24 ;116. Pierożki Raviolli 250 g kg 10 ;117. Wiórki czekoladowe 100 g szt. 20 ;118. Posypka cukiernicza 80 g szt. 12 ;119. Przyprawa gyros 0,5 kg szt. 8 ;120. Chałwa 250 g szt. 30 ;121. Rozmaryn 290 g szt. 8 ;122. Słone paluszki 100 g szt. 20 ;123. Syrop Grenadina 0,5 l szt. 4 ;124. Tabasco 50/60 ml szt. 8 ;125. Tortellini 250 g szt. 8 ;126. Uszka z grzybami 250 g szt. 10 ;127. Wafle do lodów szt. 20 ;128. Wiśnie drylowane 720 g szt. 12 ;129. Zioła prowansalskie 500 g szt. 4 ;130. Chili 20 g szt. 12 ;131. Curry 20 g szt. 8 ;132. Kasza pęczak 1 kg szt. 10 ;133. Kasza gryczana 400 g kg 12 ;134. Sól morska w płatkach (biała) kg 5 typu Maldon ;135. Sos z chilli 200 g szt. 12 ;136. Cieciorka konserwowa 400 g szt. 8 ;137. Primerba rozmarynowa 340 g szt. 8 ;138. Sos miodowo-musztardowy Helmans 1 l szt. 4 ;139. Marynata do drobiu 700 g szt. 4 ;140. Marynata do wieprzowiny 750 g szt. 12 ;141. Marynata do wołowiny 750 g szt. 4 ;142. Primerba czerwona pesto 340 g szt. 12 ;143. Peperoni papryczki 1,5 kg szt. 4 ;144. Pikantny sos chilli i pomidorowy Knorr 1 l szt. 4 ;145. Chrzan vasabi zielony 170 g szt. 12 ;146. Olej sezamowy 1000 ml szt. 4 ;147. Olej truflowy 250 ml szt. 15 ;148. Mąka kukurydziana 1 kg kg 10 ;149. Gwiazdka anyżu 200 g szt. 4 ;150. Nasiona słonecznika łusk. 1 kg szt. 8 ;151. Tortilla pszenna op. szt. 20 ;152. Czereśnie z ogonkami 750 g szt. 4 ;153. Jabłka prażone 900 ml szt. 80 nie mus, jabłka w kawałkach ;154. Kawa mielona 0,5 kg kg 10 100% Arabica 0% Robusta ;155. Kawa rozpuszczalna 200 g kg 5 w 100% z ziaren kawy ;156. Kawior czerwony 80 g szt. 5 słoik ;157. Kawior czarny 80 g szt. 5 słoik ;158. Rurki czekoladowe 1 kg kg 15 ;159. Sos sałatkowy Cesar 1 l szt. 20 ;160. Sos sojowy 150 ml szt. 10 ;161. Soczewica zielona 1 kg kg 10 ;162. Czarnuszka nasiona 200 g szt. 15 ;163. Inne szt/kg 40 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 14 Nazwa: PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bułka duża szt. 320 ;2. Bułka mała 50 g szt. 500 ;3. Bułka tarta kg 27 ;4. CHLEB bezglutenowy szt. 10 ;5. Chleb ciemny żytni 400g szt. 50 ;6. Chleb do żuru szt. 50 ;7. Chleb graham szt. 40 ;8. Chleb razowy szt. 40 ;9. Chleb słonecznikowy szt. 40 ;10. Chleb tostowy szt. 20 ;11. Chleb typu pumpernikiel kg 6 ;12. Chleb wiejski krojony szt. 20 ;13. Chleb wieloziarnisty szt. 20 ;14. Chleb zwykły 550 g szt. 500 ;15. Chleb zwykły krojony 550 g szt. 100 ;16. Chleb żytni szt. 40 ;17. Groszek ptysiowy kg 5 ;18. Zakwas do żuru l 40 ;19. Inne szt. 100 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.Dostawa od 1szt/1 op./1l/0,5l , dostarczana będzie każda ilość zamówionego asortymentu


Część nr: 15 Nazwa: WINA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy, Grecja) białe półsłodkie szt. 40 butelka 0,75 l ;2. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy, Grecja) czerwone półsłodkie szt. 35 butelka 0,75 l ;3. Wino stołowe (Włochy, Francja, Hiszpania) białe półwytrawne szt. 56 butelka 0,75 l ;4. Wino stołowe (Włochy, Francja, Hiszpania) czerwone półwytrawne szt. 47 butelka 0,75 l ;5. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy) białe wytrawne szt. 59 butelka 0,75 l ;6. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy) czerwone wytrawne szt. 20 butelka 0,75 l ;7. Wino szczepu Viura białe wytrawne szt. 11 butelka 0,75 l ;8. Wino szczepu Tempranillo czerwone wytrawne szt. 11 butelka 0,75 l ;9. Riesling wino białe wytrawne szt. 6 butelka 0,75 l ;10. Wino szczepu Sauvignon białe wytrawne szt. 36 butelka 0,75 l ;11. Wino szczepu Cabernet Sauvignon czerwone wytrawne szt. 37 butelka 0,75 l ;12. AOC Bordeaux Francja białe wytrawne szt. 2 butelka 0,75 l ;13. AOC Bordeaux Francja czerwone wytrawne szt. 8 butelka 0,75 l ;14. AOC Cotes Rhone Francja białe wytrawne szt. 4 butelka 0,75 l ;15. AOC Cotes Rhone Francja czerwone wytrawne szt. 3 ;16. Wino szczep Chardonnay białe wytrawne szt. 4 butelka 0,75 l ;17. Wino szczepowe Reserva (Australia, Argentyna, Chile) białe wytrawne szt. 18 butelka 0,75 l ;18. Wino szczepowe Reserva (Australia, Argentyna, Chile) białe wytrawne szt. 17 butelka 0,75 l ;19. Wino szczepowe (Hiszpania, Włochy, Chile, Francja) białe półwytrawne szt. 30 butelka 0,75 l ;20. Wino szczepu Shiraz czerwone wytrawne szt. 2 butelka 0,75 l ;21. Wino szczepu Merlot czerwone wytrawne szt. 34 butelka 0,75 l ;22. Wino szczepowe (Hiszpania, Włochy, Chile, Francja) czerwone półwytrawne szt. 50 butelka 0,75 l ;23. Champagne Francja biały wytrawny szt. 3 butelka 0,75 l ;24. Wino musujące (Włochy, Francja, Hiszpania) białe półwytrawne szt. 20 butelka 0,75 l ;25. Wino musujące (Włochy, Francja, Hiszpania) białe wytrawne szt. 20 butelka 0,75 l ;26. Wino białe wytrawne Chabilis (Francja,burgundia) szt. 6 butelka 0,75 l ;27. Wino czerwone wytrawne Chianti Classico ( Toskania) szt. 6 butelka 0,75 l ;28. Wino czerwone wytrawne Chianti Riserva ( Toskania) szt. 6 butelka 0,75 l ;29. Wino musujące białe półsłodkie szt. 9 butelka 0,75 l ;30. Inne szt. 30 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 16 Nazwa: KAWA, HERBATA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cukier porcjowany-rulon 5g 1000szt op. kg 5 ;2. Czekolada gęsta gastronomiczna 1 kg kg 10 gęsta gastronomiczna, 30% kakao ;3. Herbata czarna op. 100 szt op 15 saszetki pakowane w koperty ;4. Herbata czarna op. 100 szt op 20 ;5. Herbata miętowa op. 25 szt op 3 saszetki pakowane w koperty ;6. Herbata owocowa mix op. 100 szt op 5 saszetki pakowane w koperty ;7. Herbata zielona op. 25 szt op 10 saszetki pakowane w koperty ;8. Herbata zielona smakowa op. 25 szt op 6 saszetki pakowane w koperty ;9. Kawa w nabojach szt. 300 w nabojach plastikowych ;10. Kawa ziarnista 1 kg kg 85 70% arabica, 30% robusta ;11. Inne op 20 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.


Część nr: 17 Nazwa: JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaja kl. L szt. 4000 ;2. Jaja z wolnego wybiegu szt. 1500 jaja z wolnego wybiegu ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI