Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kultury i Sztuki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-26
  • Numer ogłoszenia625688-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 625688-N-2019 z dnia 2019-11-26 r.

Centrum Kultury i Sztuki: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 28281485925000, ul. ul. Łazienna  6 , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (URL): http://ckis.kalisz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.e-bip.org.pl/ckis

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.e-bip.org.pl/ckis

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 17 części
Numer referencyjny: ZP/PN/2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie”. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części: 1) Część 1: drób – załączniki nr 1a SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 1 2) Część 2: mięsa, wędliny (świeże) – załączniki nr 1b SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 2 3) Część 3: lody – załączniki nr 1c SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 3 4) Część 4: dziczyzna – załączniki nr 1d SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 4 5) Część 5: owoce, warzywa – załączniki nr 1e SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 5 6) Część 6: ciasto – załączniki nr 1f SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 6 7) Część 7: alkohole – załączniki nr 1g SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 7 8) Część 8: piwo, napoje, soki – załączniki nr 1h SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 8 9) Część 9: napoje gazowane, niegazowane – załączniki nr 1i SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 9 10) Część 10: ryby świeże i przetworzone – załączniki nr 1j SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 10 11) Część 11: artykuły mleczarskie – załączniki nr 1k SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 11 12) Część 12: warzywa i ryby mrożone, owoce i warzywa przetworzone – załączniki nr 1l SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 12 13) Część 13: różne artykuły spożywcze – załączniki nr 1m SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 13 14) Część 14: pieczywo – załączniki nr 1n SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 14 15) Część 15: wina – załączniki nr 1o SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 15 16) Część 16: kawa, herbata – załączniki nr 1p SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 16 17) Część 17: jaja – załączniki nr 1q SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia dla części 17, których szczegółowy opis / uwagi zawarte są w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
informacje zawarte w „Formularzu oferty” stanowią podstawę do przyznania punktów w kryteriach wyboru oferty. Zakres wymaganych informacji zawiera wzór „Formularza oferty” stanowiący załącznik do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt I niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. 2. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i pkt III.2. ) niniejszego ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet z kurczaka kg 250 2. Filet z gęsi kg 25 kalibrowany (szt ok. 600g) 3. Filet z indyka kg 50 4. Indyk tusza kg 85 5. Kaczka świeża kg 700 świeża patroszona bez podrobów 6. Kurczak świeży kg 100 7. Noga z gęsi kg 25 8. Porcje rosołowe kg 300 9. Skrzydła z indyka kg 45 10. Udka z kurczaka kg 35 11. Wątróbka drobiowa kg 5 12. Gęś tusza kg 40 13. Smalec z gęsi kg 10 14. Szyje indycze kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 2 Nazwa: mięsa, wędliny (świeże)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Boczek surowy kg 80 2. Boczek wędzony kg 40 3. Udziec cielęcy kg 140 kulka 4. Kabanos wieprzowy kg 5 5. Karkówka b/k kg 45 6. Kiełbasa biała kg 20 min.80% mięsa 7. Kiełbasa myśliwska kg 8 min. 80% mięsa 8. Kiełbasa śląska kg 25 min. 80% mięsa 9. Mielone kg 40 10. Parówki wieprzowe cienkie kg 50 pakowane próżniowo po 2 szt, min. 90% mięsa 11. Polędwica wołowa kg 50 12. Polędwiczki wieprzowe kg 200 13. Policzki wołowe kg 15 odbłonione 14. Schab b/k kg 120 15. Słonina kg 30 16. Smalec wieprzowy kg 30 17. Szynka gotowana kg 40 min. 90% mięsa szynki 18. Udziec wieprzowy z kością kg 125 10-12 kg/1szt 19. Wątroba wieprzowa kg 10 20. Wołowina extra zrazowa kg 230 bez żył i przerostów szeroka 21. Kaszanka kg 10 22. Krakowska sucha kg 40 23. Prosiak kg 30 ok. 15 kg/1szt 24. Szynka konserwowa kg 20 25. Szynka z tłuszczykiem kg 30 min. 90% mięsa szynki 26. Rama schabu wędzonego kg 25 27. Salami z pieprzem kg 10 28. Żeberka wieprzowe kg 10 29. Kiełbaski śląskie cienkie kg 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 3 Nazwa: lody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lody gastronomiczne waniliowe 5000 ml szt 80 2. Lody gastronomiczne śmietankowe 5000 ml szt 80 3. Lody gastronomiczne orzechowe 5000 ml szt 40 z kawałkami orzechów 4. Sorbet owocowy 1000ml szt 40 5. Lody czekoladowe 1000ml szt 40 6. Lody miętowe z czekoladą 1000ml szt 40 7. Lody pistacjowe 1000ml szt 20 8. Lody bakaliowe 1000ml szt 15 9. Lody malinowe 1000ml szt 40 10. Lody rożki szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 4 Nazwa: dziczyzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mięso drobne z dzika, sarny kg 40 2. Łopatka z dzika b/kości kg 5 3. Porcja rosołowa z perliczki kg 30 4. Przepiórka szt. 40 5. Schab z dzika b/k kg 45 6. Udziec z łani/jelenia b/k szt. 3 7. Udziec z sarny b/k kg 50 8. Bażant tusza szt. 10 9. Kuropatwa tusza szt. 10 10. Skoki z królika kalibrowane 250g-300g kg 30 11. Perliczka cała patroszona szt. 20 12. Filet z perliczki kg 10 13. Mięso gulaszowe jeleń/dzik kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 5 Nazwa: owoce, warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ananas szt. 13 2. Awokado kg 5 3. Bakłażan kg 3 4. Banany kg 25 5. Bazylia doniczka XXL szt. 50 6. Borówka amerykańska kg 20 7. Brokuł świeży szt. 20 8. Buraki czerwone kg 390 9. Cebula biała kg 150 10. Cebula czerwona kg 150 11. Cukinia kg 5 12. Cykoria kg 10 13. Cytryna kg 180 14. Czosnek kg 12 15. Dynia kg 60 16. Fasola ziarno kg 5 17. Granat świeży kg 10 18. Grejfrut kg 5 19. Gruszka kg 5 20. Imbir kg 1 21. Jabłka kg 220 22. Jagody kg 5 23. Kalafior szt. 30 24. Kapusta biała kg 400 25. Kapusta biała młoda szt. 30 26. Kapusta czerwona kg 190 27. Kapusta kiszona kg 50 28. Kapusta pekińska kg 5 29. Kapusta włoska kg 5 30. Kiełki brokułu op. 250 g szt. 20 31. Kiełki buraczka op. 250 g szt. 20 32. Kiełki mix op. 250 g szt. 20 33. Kiełki rzodkiewki op. 250 g szt. 20 34. Kiwi kg 15 35. Koperek natka szt. 200 36. Limonka kg 10 37. Maliny 250 g op. szt. 100 38. Mandarynki kg 20 39. Marchew kg 360 40. Melon szt. 30 41. Mięta cięta 200 g op. szt. 50 42. Mięta świeża doniczka XXL szt. 50 43. Ogórek gruntowy kg 60 44. Ogórek świeży długi szklarniowy kg 60 45. Ogórki kiszone kg 5 46. Papryka świeża mix kg 80 47. Pieczarki świeże kg 80 48. Pietruszka korzeń kg 100 49. Pietruszka natka pęczek 160 50. Pomarańcza kg 150 51. Pomidory kg 150 52. Pomidory Chery 250 g op. szt. 300 53. Pomidory koktajlowe 250 g op. szt. 300 54. Por kg 110 55. Roszponka 100 g op. szt. 50 56. Rozmaryn doniczka szt. 10 57. Rozmaryn świeży cięty 200 g op. szt. 10 58. Rukola 100 g op. szt. 50 59. Rzodkiewka pęczek 50 60. Sałata dekoracyjna frisse szt. 40 61. Sałata lodowa szt. 80 62. Sałata masłowa (zwykła) szt. 150 63. Sałata rzymska szt. 150 64. Seler kg 130 65. Seler naciowy szt. 20 66. Szczypiorek pęczek 30 67. Szparagi świeże białe kg 10 68. Szparagi świeże zielone kg 10 69. Szpinak świeży 125 g op. szt. 40 70. Truskawka kg 50 71. Tymianek cięty 200 g op. szt. 25 72. Tymianek doniczka szt. 25 73. Winogrono białe kg 30 74. Winogrono czerwone kg 30 75. Ziemniaki kg 1200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 6 Nazwa: ciasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Babeczki kruche kg 40 2. Babeczki kruche wytrawne kg 20 3. Babka piaskowa kg 3 4. Beza kg 9 5. Biszkopt z galaretką i owocami kg 40 6. Ciastka bankietowe szt. 460 7. Ciastka kruche kg 40 8. Ciasto domowe sernik Rosa kg 40 9. Jabłecznik kg 20 10. Orzechowiec kg 20 11. Paj wiśniowy kg 50 12. Pierniki kg 10 13. Rolada makowa kg 20 14. Sernik kg 30 15. Sernik z brzoskwinią kg 10 16. Szarlotka kg 20 17. Torcik bezowy kg 8 18. Tort okolicznościowy kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 7 Nazwa: alkohole
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Adwokat 0,5 l szt 8 2. Bailes Cream 0,5 l szt 2 3. Ballantines 0,5 l szt 4 4. Ballantines 0,7 l szt 4 5. Campari Bitter 0,7 l szt 2 6. CHOPIN 0,7 l szt 20 7. FINLANDIA 0,7 l szt 8 8. Gin Seagram's 0,7 l szt 3 9. Grzaniec 1 l szt 10 10. Hubertówka 0,5 l szt 8 11. Jack Daniel's 0,7 l szt 5 12. Jagermeister 0,5 l szt 4 13. Johnie Walker Black 0,7 l szt 4 14. Johnie Walker Red 0,7 l szt 3 15. Krupnik 0,5 l szt 4 16. Likier Pasoa 0,5 l szt 2 17. Malibu Rum 0,7 l szt 4 18. Martell V.S.O.P. 0,7 l szt 2 19. Martini Bianco 1 l szt 4 20. Martini czerwone 1 l szt 4 21. METAXA 5* 0,7 l szt 4 22. METAXA 7* 0,7 l szt 3 23. Napoleon Maxime VS 0,7 l szt 2 24. Pałacowa 0,5 l szt 30 25. Rum Bacardi 0,5 l biały szt 14 26. Stoc'k 84 0,7 l szt 2 27. Tequila 0,7 l szt 1 28. Whisky Chivas Regal 0,7 l szt 2 29. Wino musujące b/alk Pikolo 0,75 l szt 4 30. Wódka Prawda 0,5 l szt 4 31. Wyborowa 0,5 l szt 30 32. Żołądkowa gorzka 0,5 l szt 8 33. Żubrówka 0,5 l szt 30 34. Żurawinówka 0,5 l szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 8 Nazwa: piwo, napoje, soki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pepsi 0,2 l szt. 320 2. Piwo BEZALKOHOLOWE Lech 0,5l szt. 120 butelka szklana 3. Piwo Heineken 0,5 l szt. 130 butelka szklana 4. Piwo lane Żywiec keg. 20 l szt. 10 keg 5. Piwo Lech bezalkoholowe 0,33 l szt. 110 butelka szklana 6. Piwo Lech Premium 0,33 l szt. 50 butelka szklana 7. Piwo Lech Premium 0,5 l szt. 470 butelka szklana 8. Piwo Pilsner 0,5 l szt. 230 butelka szklana 9. Piwo Redds 0,3 l szt. 40 butelka szklana 10. Piwo Żywiec 0,5 l szt. 600 butelka szklana 11. Piwo Żywiec bezalkoholowe 0,33 l szt. 60 butelka szklana 12. Sok czarna porzeczka 1 l szt. 40 sok 100% bez cukru 13. Sok grejfrutowy 1 l szt. 40 sok 100% bez cukru 14. Sok jabłkowy 1 l szt. 300 sok 100% bez cukru 15. Sok pomarańczowy 1 l szt. 300 sok 100% bez cukru 16. Sok pomidorowy 0,25 l szt. 40 100% sok, szklana butelka 17. Woda gazowana / niegazowana 1,5 l szt. 140 18. Woda niegazowana 5 l szt. 180 butelka plastikowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 9 Nazwa: napoje gazowane, niegazowane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Coca Cola Light 0,2 l szt. 50 butelka szklana 2. Coca-Cola 0,2 l szt. 600 butelka szklana 3. Coca-Cola 1 l szt. 20 4. Fanta 0,2 l szt. 80 butelka szklana 5. Fanta 1 l szt. 50 6. Sok czarna porzeczka 0,2 l szt. 100 sok 100%, butelka szklana 7. Sok grejfrutowy 0,2 l szt. 100 sok 100%, butelka szklana 8. Sok jabłkowy 0,2 l szt. 550 sok 100%, butelka szklana 9. Sok pomarańczowy 0,2 l szt. 550 sok 100%, butelka szklana 10. Sprite 0,2 l szt. 110 butelka szklana 11. Sprite 1 l szt. 30 12. Tonic Kinley 0,2 l szt. 110 butelka szklana 13. Tonic Kinley 1 l szt. 50 14. Woda gazowana / niegazowana 0,33 l szt. 1500 butelka szklana 15. Woda gazowana 0,5 l szt. 40 16. Woda niegazowana 0,5 l szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 10 Nazwa: ryby świeże i przetworzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet z karpia kg 15 2. Filet z łososia kg 10 3. Karp świeży kg 60 tuszka 4. Kawior czarny 75 g szt 6 5. Kawior czerwony 75 g szt 6 6. Łosoś surowy kg 60 7. Łosoś wędzony 120 g kg 10 8. Miruna b/skóry kg 10 9. Sum świeży kg 20 tuszka 10. Sum wędzony kg 5 filet 11. Szczupak świeży kg 20 tuszka 12. Śledź sol. 4/5 matiasy kg 30 płaty 13. Tuńczyk 170 g szt 10 14. Węgorz wędzony kg 5 tuszka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 11 Nazwa: artykuły mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jogurt naturalny 330 g szt 80 2. Jogurt naturalny grecki 330 g szt. 80 3. Jogurt owocowy 150 g szt. 1400 4. Margaryna 250 g kg 40 5. Masło 10 g szt. 4600 zawartość tłuszczu 82% 6. Masło extra 82% kg 180 zawartość tłuszczu 82% 7. Mleko 3,2% 1 l l 450 niesłodzone, w kartonach papierowych 8. Mleko zagęszczone 0,5 l szt 200 9. Ser biały kg 60 twaróg półtłusty 10. Ser camembert 120 g kg 10 jakości nie gorszej niż lazur 11. Ser feta 270 g kg 9 pełnotłusty 12. Ser mascarpone 250 g kg 10 opakowania pojedyńcze 13. Ser mozarella biała 125 g kg 6 opakowania pojedyńcze 14. Ser parmezan kg 13 twardy (nie tarty) 15. Ser plastry 150g szt. 50 16. Ser pleśniowy 100 g kg 20 17. Ser Valbon 200 g szt. 32 18. Ser żółty I/40% kg 75 19. Serki topione mix 180g szt. 40 20. Śmietana 18% 250 g szt 500 kubki 21. Śmietana 30% 0,25 l szt 500 22. Śmietana 36% 0,5 l szt 1200 kubki, kartony papierowe 23. Śmietana fix 10 g szt. 150 24. Śmietana luz 30% opak. pojemnik zamknięty 5 l l 350 pojemnik typu wiaderko 25. Śmietana w aerozolu szt. 440 26. Śmietanka do kawy 10g szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 12 Nazwa: warzywa i ryby mrożone, owoce i warzywa przetworzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ananas 580 g szt 7 2. Borowik połówki 2,5 kg szt 25 3. Brokuł róża 2,5 kg szt 30 4. Brukselka 2,5 kg szt 10 5. Brzoskwinie 850 g szt 8 6. Dorsz filet b/s kg 8 7. Fasolka żółta 2,5 kg szt. 2 8. Frytka prosta gruba 2,5 kg szt 90 9mm 9. Frytki Wedges grube 2,5 kg szt 40 ćwiartki ze skórą 10. Frytura 22 l szt. 20 11. Groszek 2,5 kg szt 2 12. Gruszka w syropie 850 g szt. 8 połówki 13. Grzanki ziołowo-czosnkowe 0,5 kg op 14 14. Kalafior róża 2,5 kg szt 10 15. Kapary 720 g szt 13 16. Koncentrat pomidorowy 200 g szt 100 17. Krokiety ziemniaczane 2,5 kg op 40 18. Kurki mrożone 2,5 kg szt 25 19. Malina 1 kg szt 100 malina cała 20. Marchew młoda 2,5 kg mini szt 50 21. Marchew z groszkiem 2,5 kg szt 5 22. Miruna filet ze skórą kg 15 23. Morele suszone kg 4 24. Ogórki konserwowe 1 kg szt 75 25. Okoń nilowy filet kg 40 26. Oliwki czarne 900 g szt 8 27. Oliwki zielone 900 g szt 8 28. Papryka konserwowa kg 8 29. Pieczarki konserwowe 0,8 kg szt 15 30. Pieczywo czosnkowe (36 szt w kartonie) op 20 31. Pieporz zielony w zalewie 115 g szt 6 32. Pstrąg patroszony z głową kg 22 33. Rodzynki kg 11 34. Sos cytrynowo-maślany 750g szt. 4 35. Szparagi mrożone białe kg 8 36. Szparagi mrożone zielone kg 8 37. Szparagi konserwowe 370 g szt 12 38. Szpinak mrożony 2,5 kg szt 20 39. Śliwka Kalifornijska Nałęczowska kg 5 40. Truskawka 2,5 kg szt 60 truskawka cała 41. Wiśnie drylowane 2,5 kg szt 2 42. Włoszczyzna paski 2,5 kg szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 13 Nazwa: różne artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Barszcz czerwony koncentrat 0,33 l szt. 61 2. Borówka 300 g szt. 50 3. Budyń bez cukru 35 g szt. 60 4. Chrzan 180 g szt. 7 5. Cukier 1 kg kg 250 6. Cukier puder 300 g op 40 7. Cukier trzcinowy 100 szt op. op 3 8. Cukier trzcinowy 1 kg kg 3 9. Czekolada gorzka 100 g szt. 20 10. Delikat do drobiu 0,6 kg szt. 11 11. Delikat do mięs 0,6 kg szt. 13 12. Delikat grill do mięs 0,6 kg szt. 4 13. Dżem 280 g szt. 5 14. Dżem / powidła porcjowane 25 g szt. 1200 15. Galaretka 75 g szt. 200 16. Goździki 10 g szt. 50 17. Grzyby suszone 20 g szt. 300 18. Jałowiec mielony 200 g szt. 5 19. Kakao 250 g szt. 2 20. Kasza jęczmienna 1 kg kg 9 21. Kasza manna 1 kg kg 3 22. Ketchup 3000 g op 6 23. Krakersy solone 180 g szt. 15 24. Krem balsamiczny 0,5 l l 6 25. Liść laurowy 250 g szt. 5 26. Przyprawa do zup magii 1 l szt. 15 27. Majeranek 0,5 kg szt. 3 28. Majonez wiadro 3 l szt. 37 29. Makaron łazanki 2 kg szt. 2 30. Makaron penne 500 g szt. 10 31. Makaron nitki 500 g szt. 10 32. Makaron spaghetti 500 g szt. 10 33. Makaron muszelki 500 g szt. 10 34. Makaron lazagne 500 g szt. 20 35. Makaron domowy 250 g szt. 30 36. Makaron wstążki tagiatella 500 g szt. 40 37. Makaron kokardki 500 g szt. 10 38. Masa makowa 850 g kg 3,5 39. Mąka tortowa 1 kg kg 220 40. Mąka ziemniaczana kg 60 41. Migdały płatki 500 g kg 6 42. Miód 15 g szt. 600 43. Miód pszczeli 1000 g szt. 40 44. Musztarda 0,2 kg szt. 5 typu dijo ziarnista 45. Musztarda 0,9 kg szt. 18 46. Ocet 0,5 l szt. 40 47. Ocet balsamiczny 0,5 l szt. 30 48. Ocet winny 1 l szt. 25 49. Olej 5 l szt. 20 50. Oliwa z oliwek virgine 500 ml szt. 15 51. Orzech włoski 100 g szt. 65 52. Orzech laskowy 100 g szt. 45 53. Owoce suszone mix 500 g kg 5 54. Papryka ostra 0,5 kg szt. 3 55. Papryka słodka 0,5 kg szt. 3 56. Pasty różne w tubkach szt. 30 57. Pieprz kolorowy 0,5 kg szt. 5 58. Pieprz biały mielony 0,5 kg szt. 2 59. Pieprz czarny ziarnisty 1 kg szt. 2 60. Pieprz mielony czarny 0,9 kg szt. 7 61. Pistacje 80 g kg 2 62. Płatki śniadaniowe 1 kg kg 3 63. Pomidor suszony 280 g kg 25 64. Primerba bazyliowa 340 g szt. 5 65. Primerba włoska 340 g szt. 5 66. Proszek do pieczenia 30 g szt. 100 67. Cukier waniliowy 10 g szt. 100 68. Cynamon 100 g szt. 10 69. Vegeta 1 kg szt. 50 70. Rurki czekoladowe 200 g szt. 50 71. Ryż długoziarnisty 1 kg kg 27 72. Sezam 200 g szt. 5 73. Syrop malinowy 0,5 l szt. 6 74. Sok z limonki 0,5 l szt. 5 75. Sos do deserów czekoladowy 1 l szt. 60 76. Sos do deserów owocowy 1 l szt. 40 77. Sos pieczeniowy 1,4 kg szt. 1 78. Sos sałatkowo-ogrodowy 0,7 kg szt. 2 79. Sos serowo-brokułowy 0,9 kg szt. 4 80. Sos z zielonym pieprzem 0,85 kg szt. 2 81. Sól 1 kg kg 60 82. Sól peklowa 1 kg kg 5 83. Syrop amaretto 0,7 l szt. 2 84. Syrop waniliowy 0,7 l szt. 2 85. Syrop mojito 0,7 l szt. 4 86. Tymianek 160 g szt. 3 87. Wafelek do lodów szt. 100 88. Wafle serduszka 1 kg kg 6 89. Rurki waflowe 1 kg kg 3 90. Ziele angielskie 500 g szt. 5 91. Żurawina suszona 1 kg szt. 8 92. Żelatyna 1 kg szt. 6 93. Żurawina 314 ml szt. 50 94. Ażurki czekoladowe 30 g szt. 40 95. Bazylia 250 g szt. 4 96. Czereśnie koktajlowe 370 g szt. 10 97. Czosnek granulowany 0,5 kg szt. 6 98. Estragon 10 g szt. 8 99. Fasola "Jaś" kg 20 100. Flaki wołowe 0,9 kg szt. 40 101. Groszek ptysiowy 80 g szt. 40 102. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 20 103. Kwasek cytrynowy 0.5 kg szt. 4 104. Oregano 250 g szt. 8 105. Jałowiec owoc 200 g szt. 16 106. Pieczarki konserwowe 290 g szt. 20 107. Pieczarki konserwowe 750 g szt. 8 108. Pieprz cytrynowy 900 g szt. 2 109. Papryka konserwowa 0,65 l szt. 24 110. Pierożki Raviolli 250 g kg 10 111. Wiórki czekoladowe 100 g szt. 20 112. Posypka cukiernicza 80 g szt. 12 113. Przyprawa gyros 0,5 kg szt. 8 114. Chałwa 250 g szt. 30 115. Rozmaryn 290 g szt. 8 116. Ryż paraboliczny 1 kg szt. 20 117. Słone paluszki 100 g szt. 20 118. Syrop Grenadina 0,5 l szt. 4 119. Tabasco 50/60 ml szt. 8 120. Tortellini 250 g szt. 8 121. Uszka z grzybami 250 g szt. 10 122. Wafle do lodów szt. 20 123. Wiśnie drylowane 720 g szt. 12 124. Zioła prowansalskie 500 g szt. 4 125. Chili 20 g szt. 12 126. Curry 20 g szt. 8 127. Kasza pęczak 400 g kg 40 128. Kasza gryczana 400 g kg 12 129. Sos z chilli 200 g szt. 12 130. Cieciorka konserwowa 400 g szt. 8 131. Primerba rozmarynowa 0,34 szt. 8 132. Sos miodowo-musztardowy Helmans 1 l szt. 4 133. Marynata do drobiu 700 g szt. 4 134. Marynata do wieprzowiny 750 g szt. 12 135. Marynata do wołowiny 750 g szt. 4 136. Primerba czerwona pesto 340 g szt. 12 137. Peperoni papryczki 1,5 kg szt. 4 138. Pikantny sos chilli i pomidorowy Knorr 1 l szt. 4 139. Rama Combi Profi 3,7 l szt. 4 140. Chrzan vasabi zielony 170 g szt. 12 141. Olej sezamowy 1,85 l szt. 4 142. Olej truflowy 250 ml szt. 8 143. Mąka kukurydziana 0,5 kg kg 10 144. Gwiazdka anyżu 200 g szt. 4 145. Nasina słonecznika łusk. 1 kg szt. 12 146. Ravioli 1 kg szt. 10 147. Tortilla pszenna op. szt. 20 148. Czereśnie z ogonkami 750 g szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 14 Nazwa: pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bułka duża szt. 300 2. Bułka mała 50 g szt. 500 3. Bułka tarta kg 27 4. CHLEB bezglutenowy szt. 10 5. Chleb ciemny żytni 400g szt. 100 6. Chleb do żuru szt. 50 7. Chleb graham szt. 40 8. Chleb razowy szt. 40 9. Chleb słonecznikowy szt. 40 10. Chleb tostowy szt. 20 11. Chleb typu pumpernikiel kg 6 12. Chleb wiejski krojony szt. 40 13. Chleb wieloziarnisty szt. 40 14. Chleb zwykły 550 g szt. 350 15. Chleb zwykły krojony 550 g szt. 450 16. Chleb żytni szt. 40 17. Groszek ptysiowy kg 5 18. Zakwas do żuru l 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. dostawa od 1szt/1 op./1l, dostarczana będzie każda ilość zamówionego asortymentu


Część nr: 15 Nazwa: wina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy, Grecja) białe półsłodkie szt. 40 butelka 0,75 l 2. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy, Grecja) czerwone półsłodkie szt. 35 butelka 0,75 l 3. Wino stołowe (Włochy, Francja, Hiszpania) białe półwytrawne szt. 56 butelka 0,75 l 4. Wino stołowe (Włochy, Francja, Hiszpania) czerwone półwytrawne szt. 47 butelka 0,75 l 5. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy) białe wytrawne szt. 59 butelka 0,75 l 6. Wino stołowe (Hiszpania, Włochy) czerwone wytrawne szt. 20 butelka 0,75 l 7. Wino szczepu Viura białe wytrawne szt. 11 butelka 0,75 l 8. Wino szczepu Tempranillo czerwone wytrawne szt. 11 butelka 0,75 l 9. Riesling wino białe wytrawne szt. 6 butelka 0,75 l 10. Wino szczepu Sauvignon białe wytrawne szt. 36 butelka 0,75 l 11. Wino szczepu Cabernet Sauvignon czerwone wytrawne szt. 37 butelka 0,75 l 12. AOC Bordeaux Francja białe wytrawne szt. 2 butelka 0,75 l 13. AOC Bordeaux Francja czerwone wytrawne szt. 8 butelka 0,75 l 14. AOC Cotes Rhone Francja białe wytrawne szt. 4 butelka 0,75 l 15. AOC Cotes Rhone Francja czerwone wytrawne szt. 3 16. Wino szczep Chardonnay białe wytrawne szt. 4 butelka 0,75 l 17. Wino szczepowe Reserva (Australia, Argentyna, Chile) białe wytrawne szt. 18 butelka 0,75 l 18. Wino szczepowe Reserva (Australia, Argentyna, Chile) białe wytrawne szt. 17 butelka 0,75 l 19. Wino szczepowe (Hiszpania, Włochy, Chile, Francja) białe półwytrawne szt. 30 butelka 0,75 l 20. Wino szczepu Shiraz czerwone wytrawne szt. 2 butelka 0,75 l 21. Wino szczepu Merlot czerwone wytrawne szt. 34 butelka 0,75 l 22. Wino szczepowe (Hiszpania, Włochy, Chile, Francja) czerwone półwytrawne szt. 50 butelka 0,75 l 23. Champagne Francja biały wytrawny szt. 3 butelka 0,75 l 24. Wino musujące (Włochy, Francja, Hiszpania) białe półwytrawne szt. 20 butelka 0,75 l 25. Wino musujące (Włochy, Francja, Hiszpania) białe wytrawne szt. 20 butelka 0,75 l 26. Wino musujące białe półsłodkie szt. 9 butelka 0,75 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 16 Nazwa: kawa, herbata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cukier porcjowany-rulon 5g 1000szt op. kg 5 2. Czekolada gęsta gastronomiczna 1 kg kg 10 gęsta gastronomiczna, 30% kakao 4. Herbata czarna op. 100 szt op 15 saszetki pakowane w koperty 4. Herbata czarna op. 100 szt op 20 4. Herbata miętowa op. 25 szt op 3 saszetki pakowane w koperty 4. Herbata owocowa mix op. 100 szt op 5 saszetki pakowane w koperty 4. Herbata zielona op. 25 szt op 10 saszetki pakowane w koperty 6. Herbata zielona smakowa op. 25 szt op 6 saszetki pakowane w koperty 10. Kawa w nabojach szt. 300 w nabojach plastikowych 11. Kawa ziarnista 1 kg kg 85 70% arabica, 30% robusta 12. Cold Brew Coffee - Kawa "parzona" na zimno 220 ml szt. 90 70% arabica, 30% robusta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.


Część nr: 17 Nazwa: jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaja kl. L szt. 4000 2. Jaja z wolnego wybiegu szt. 4000 jaja z wolnego wybiegu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówień odbywać się będzie sukcesywnie partiami w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI