Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji - Pakiet IV - załącznik 1D Pieczywa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-03
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00126383
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji - Pakiet IV - załącznik 1D Pieczywa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Edukacji

1.3.) Oddział zamawiającego: Bielskie Centrum Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 21

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 814 09 79 wew.1040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bcebielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bcebielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji - Pakiet IV - załącznik 1D Pieczywa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b10077-edea-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012560/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego centrum Edukacji - Pakiet IV - załącznik 1D Pieczywa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obywatel.gov.pl/informs/ezamowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wyniosi 150MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.U. UE L z dnia 4 maja 2016 r.) informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Bielskiego Centrum Edukacji z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Piastowska 21, 43-300 Bielsko-Biała.
2. Wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym kontaktować się można poprzez e-mail: iod@bcebielsko.pl, tel. 33 8140979 w. 2060
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Edukacji w Bielsku-Białej”.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach - Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych skutkują wykluczeniem z ww. postępowania.
7. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pa-na/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w myśl art. 17 ust. 3 lit b, d, e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych art. 20, oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w myśl art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BCE-0717.38.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 30000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWA - opis zawiera załącznik 1D

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem

Nazwa kryterium waga Maksymalna ilość punktów
C- cena 60% 100
TP– termin płatności 40% 100

2. Sposób oceny ofert:
1) Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:

Cn
PC = --------- x 100 pkt
Cb

Punkty, będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, gdzie:
PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej

2) Kryterium termin płatności rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartych w ofer-cie i załącznikach do oferty.
Minimalne wymogi zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie minimum 14 dni i maksymalnie 21 dni od złożenia prawi-dłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wykonawca nie może zaoferować terminu płat-ności faktury VAT krótszego niż określone powyżej minimum (tj. poniżej 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury VAT powyżej terminu maksymalnego (tj. powyżej 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT) w przedmiotowym kryterium, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny tj. 21 dni.

W przedmiotowy kryterium punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Tob - Tmin
TP = ----------------- x 100 pkt
Tmax - Tmin

gdzie:
TP – liczba punktów przyznanych w kryterium termin płatności
Tob – termin płatności oferty badanej
Tmin – minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 14 dni
Tmax – maksymalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego tj. 21dni

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium obliczonego wg wzoru:
S=Cx60% + TPx40%
Punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Gdzie:
S – suma punktów (łączna liczba) przyznana ofercie badanej.
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
TP – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin płatności
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zasadach określonych w części XII SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1) zdolności do występowania obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia:
• dla załącznika D - o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto,
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę, dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: j.w.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na czas składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ i wypełnionym formularzem cenowym wg załącznika 1D.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
2) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
3) Załącznik nr 4 – projekt umowy,
4) Załącznik nr 5 -w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
5) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
6) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w części XIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy),
7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w części XII pkt.2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia Umowy, w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie dotyczy tylko pakietu IV - Załącznik 1D PIECZYWA
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI