Przetarg nieograniczony na dostawę produktów zbożowych, różnych produktów spożywczych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę produktów zbożowych, różnych produktów spożywczych, pieczywo oraz przetwory owocowo warzywne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSztum
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny w Sztumie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia639443-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639443-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Zakład Karny w Sztumie: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów zbożowych, różnych produktów spożywczych, pieczywo oraz przetwory owocowo warzywne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sztumie, krajowy numer identyfikacyjny 31972400000000, ul. ul. Nowowiejskiego  14 , 82-400  Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 672 800, e-mail dkw_sztum@sw.gov.pl, faks 0-55 2672820.
Adres strony internetowej (URL): http://zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2017 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zakład Karny w Sztumie, 82-400 Sztum, ul. Nowowiejskiego 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów zbożowych, różnych produktów spożywczych, pieczywo oraz przetwory owocowo warzywne.
Numer referencyjny: 2232.08.Ż.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Produkty zbożowe 1Ryż łuskany biały 9500 kg 03211300-6 2 Mąka pszenna typ 500-550 3500 kg 15612100-2 3 Mąka ziemniaczana (skrobia) 650 kg 15623000-1 4 Płatki ziemniaczane 420 kg 15313000-5 5 Płatki owsiane 1100 kg 15613380-5 6 Płatki kukurydziane 550 kg 15613311-1 7 Kasza manna 3250 kg 15613100-9 8 Kasza jęczmienna średnia 8500 kg 15613100-9 9 Makaron bezjajeczny formy grube typu świderki itp.) 9600 kg 15851100-9 10 Fasola biała „Jaś” 1600 kg 03212210-5 11 Groch łuskany 1800 kg 03212200-2 Część II Różne produkty spożywcze 1 Cukier biały 13200 kg 15831200-4 2 Woda źródlana niegazowana 2300 l 15981000-8 3 Herbata czarna granulowana 540 kg 15863200-7 4 Kawa zbożowa 1100 kg 15862000-8 5 Syrop owocowy (zaprawa do napojów) 900 l 15831500-7 6 Ocet spirytusowy 10% 550 l 15871110-8 7 Kisiel bez cukru różne smaki 1500 kg 15833100-7 8 Ketchup łagodny 660 kg 15871230-5 9 Musztarda 1200 kg 15871250-1 10 Majonez 1000 kg 15871273-8 11Przyprawa do zup w płynie typu maggie 1950 l 15891500-5 12 Bulion jarzynowy(bez dodatków pochodzenia zwierzęcego) w proszku 3100 kg 15891500-5 13 Zupa grzybowa w proszku 550 kg 15891400-4 14 Zupa kalafiorowa w proszku 500 kg 15891400-4 15 Zupa pieczarkowa w proszku 550 kg 15891400-4 16 Zupa żurek w proszku 500 kg 15891400-4 17 Zupa barszcz biały w proszku 550 kg 15891400-4 18 Zupa barszcz czerwony w proszku 250 kg 15891400-4 19 Sos pieczeniowy w proszku 360 kg 15871260-4 20 Sos pomidorowy w proszku 450 kg 15871260-4 21 Sos biały w proszku 500 kg 15871260-4 22 Sos grzybowy w proszku 500 kg 15871260-4 23 Soja krajanka 750 kg 15890000-3 24 Granulat sojowy 150 kg 15890000-3 25 Proszek jajeczny ( całe jaja) 450 kg 15890000-3 26 Olej roślinny 1000 l 15411100-3 27 Sól warzona jodowana 2000 kg 15872400-5 28 Pieprz czarny mielony 200 kg 15872100-2 29 Cukier wanilinowy 25 kg 15830000-5 30 Kwasek cytrynowy 25 kg 15890000-3 31 Koperek suszony 150 kg 15893000-4 32 Pietruszka nać suszona 180 kg 15893000-4 33 Włoszczyzna suszona 250 kg 15893000-4 34 Susz z marchwi 150 kg 15893000-4 35 Susz z cebuli 150 kg 15893000-4 36 Czosnek granulowany 150 kg 15870000-7 37 Majeranek 20 kg 15870000-7 38 Zioła prowansalskie 20 kg 15872300-4 39 Papryka mielona słodka 200 kg 15870000-7 40 Ziele angielskie ziarno 80 kg 15870000-7 41 Liść laurowy 30 kg 15870000-7 42 Kurkuma 15 kg 15870000-7 43 Cynamon 40 kg 15870000-7 Część III Pieczywo 1 Chleb mieszany 106260 kg 15811100-7 2 Chleb pszenny 22260 kg 15811100-7 3 Bułka tarta 400 kg 15612500-6 Część IV Przetwory owocowo-warzywne 1 Dżem truskawkowy 3300 kg 15332290-3 2 Dżem porcjowany 25-30g/szt 45 kg 15332290-3 3 Marmolada wieloowocowa 2150 kg 15332230-5 4 Koncentrat pomidorowy 30% 3500 kg 15331427-6 5 Chrzan tarty 200 kg 15331110-1 6 Groszek konserwowy po odcieku 200 kg 15331462-3 7 Kukurydza konserwowa po odcieku 100 kg 15331470-2 8 Pieczarki sterylizowane krojone po odcieku 200 kg 15331135-2 9 Papryka konserwowa po odcieku 200 kg 15331136-9 10 Ogórek konserwowy pod odcieku 200 kg 15331500-2 11 Fasolka szparagowa konserwowa po odcieku 200 kg 15331460-9 12 Szczaw konserwowy mielony 300 kg 15331140-0

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15600000-4
15330000-0
03210000-6
15430000-1
15980000-1
15811100-7
15612500-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I Produkty zbożowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1Ryż łuskany biały 9500 kg 03211300-6 2 Mąka pszenna typ 500-550 3500 kg 15612100-2 3 Mąka ziemniaczana (skrobia) 650 kg 15623000-1 4 Płatki ziemniaczane 420 kg 15313000-5 5 Płatki owsiane 1100 kg 15613380-5 6 Płatki kukurydziane 550 kg 15613311-1 7 Kasza manna 3250 kg 15613100-9 8 Kasza jęczmienna średnia 8500 kg 15613100-9 9 Makaron bezjajeczny formy grube typu świderki itp.) 9600 kg 15851100-9 10 Fasola biała „Jaś” 1600 kg 03212210-5 11 Groch łuskany 1800 kg 03212200-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II Różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1Cukier biały 13200 kg 15831200-4 2 Woda źródlana niegazowana 2300L 15981000-8 3 Herbata czarna granulowana 540 kg 15863200-7 4 Kawa zbożowa 1100 kg 15862000-8 5 Syrop owocowy (zaprawa do napojów) 900 l 15831500-7 6 Ocet spirytusowy 10% 550 l 15871110-8 7 Kisiel bez cukru różne smaki 1500 kg 15833100-7 8 Ketchup łagodny 660 kg 15871230-5 9 Musztarda 1200 kg 15871250-1 10 Majonez 1000 kg 15871273-8 11Przyprawa do zup w płynie typu maggie 1950 l 15891500-5 12 Bulion jarzynowy(bez dodatków pochodzenia zwierzęcego) w proszku 3100 kg 15891500-5 13 Zupa grzybowa w proszku 550 kg 15891400-4 14 Zupa kalafiorowa w proszku 500 kg 15891400-4 15 Zupa pieczarkowa w proszku 550 kg 15891400-4 16 Zupa żurek w proszku 500 kg 15891400-4 17 Zupa barszcz biały w proszku 550 kg 15891400-4 18 Zupa barszcz czerwony w proszku 250 kg 15891400-4 19 Sos pieczeniowy w proszku 360 kg 15871260-4 20 Sos pomidorowy w proszku 450 kg 15871260-4 21Sos biały w proszku 500 kg 15871260-4 22 Sos grzybowy w proszku 500 kg 15871260-4 23 Soja krajanka 750 kg 15890000-3 24 Granulat sojowy 150 kg 15890000-3 25 Proszek jajeczny ( całe jaja) 450 kg 15890000-3 26 Olej roślinny 1000 l 15411100-3 27 Sól warzona jodowana 2000 kg 15872400-5 28 Pieprz czarny mielony 200 kg 15872100-2 29 Cukier wanilinowy 25 kg 15830000-5 30 Kwasek cytrynowy 25 kg 15890000-3 31 Koperek suszony 150 kg 15893000-4 32 Pietruszka nać suszona 180 kg 15893000-4 33 Włoszczyzna suszona 250 kg 15893000-4 34 Susz z marchwi 150 kg 15893000-4 35 Susz z cebuli 150 kg 15893000-4 36 Czosnek granulowany 150 kg 15870000-7 37 Majeranek 20 kg 15870000-7 38 Zioła prowansalskie 20 kg 15872300-4 39 Papryka mielona słodka 200 kg 15870000-7 40 Ziele angielskie ziarno 80 kg 15870000-7 41 Liść laurowy 30 kg 15870000-7 42 Kurkuma 15 kg 15870000-7 43 Cynamon 40 kg 15870000-7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4, 15831200-4, 15863200-7, 15833100-7, 15891400-4, 15872400-5, 15890000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb mieszany 106260 kg 15811100-7 2 Chleb pszenny 22260 kg 15811100-7 3 Bułka tarta 400 kg 15612500-6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811100-7, 15612500-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV Przetwory owocowo-warzywne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dżem truskawkowy 3300 kg 15332290-3 2 Dżem porcjowany 25-30g/szt 45 kg 15332290-3 3 Marmolada wieloowocowa 2150 kg 15332230-5 4 Koncentrat pomidorowy 30% 3500 kg 15331427-6 5 Chrzan tarty 200 kg 15331110-1 6 Groszek konserwowy po odcieku 200 kg 15331462-3 7 Kukurydza konserwowa po odcieku 100 kg 15331470-2 8 Pieczarki sterylizowane krojone po odcieku 200 kg 15331135-2 9 Papryka konserwowa po odcieku 200 kg 15331136-9 10 Ogórek konserwowy pod odcieku 200 kg 15331500-2 11Fasolka szparagowa konserwowa po odcieku 200 kg 15331460-9 12 Szczaw konserwowy mielony 300 kg 15331140-0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332290-3, 15332290-3, 15332230-5, 15331427-6, 15331110-1, 15331462-3, 15332290-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zakontraktuję duże ilości zendry - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakontraktuję duże ilości zendry. Wymagania: Fe 70%, objętość 3.5kg/L. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.