Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są "Dostawy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są "Dostawy żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • ZamawiającyŻŁOBEK "NIEZAPOMINAJKA"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są "Dostawy żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK "NIEZAPOMINAJKA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190610107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wójta Radtkego 23

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 620 88 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niezapominajka@zlobekgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekgdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego , którego przedmiotem są "Dostawy żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bac40d8-325b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bac40d8-325b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem :
https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Anna Lubańska – tel. 058 620 88 39, email:niezapominajka@zlobekgdynia.pl
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
4. zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym. Przed złożeniem podpisanej oferty Wykonawca musi ją zaszyfrować. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę poprzez wypełnienie „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” udostępnego przez miniPortal (zakładka „Formularze do komunikacji”) i dostępnego na ePUAP.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych, działalności gospodarczych, będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.

Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek „Niezapominajka” w Gdyni z siedzibą przy ul. Wójt Radtkego 23, 81-351 Gdynia.

Dane kontaktowe inspektora ochrony
danych:inspektor.ins.och.danych@gmail.com.

Celami przetwarzania danych osobowych są:
1.zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit. b)RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi);
2. wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;
3.realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak: realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy, marketing bezpośredni, ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.
4. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora.
6.Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
7. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres
wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.
8. Ma Pani/Pan prawo do:
a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia swoich danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.
10.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.
11.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie trzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich
przekazania w celu realizacji tych umów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŻYWIENIE DZIECI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 298905,76 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych (zadanie 1) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 52175,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw i owoców ( zadanie 2) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 79821,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału ( zadanie 3) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 52020,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięsa i wędlin ( zadanie 4) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 41045,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentow

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa ( zadanie 5 ) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 11674,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mrożonek ( zadanie 6) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 31986,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ryb ( zadanie 7) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 19130 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jaj ( zadanie8) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 9567 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów dla niemowląt ( zadanie 9) do 3 oddziałów Żłobka Niezapominajka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni,tj. Siedziba Żłobka Niezapominajka ul. Wójta Radtkego 23, Filia Żłobka na Pogórzu ul. Porębskiego 21, Filia Żłobka na Dąbrowie ul. Wiczlińska 33, dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdej z placówek na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, wynikających z potrzeb Zamawiającego ,a które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Harmonogram dostawy żywności do oddziałów żłobka :
ZADANIE 1 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 2 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30,
ZADANIE 3 1 razy w tygodniu godz.12.00,
ZADANIE 4 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 5 5 razy w tygodniu godz.6.00,
ZADANIE 6 1 raz w tygodniu do godz.6.00
ZADANIE 7 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 8 1 raz w tygodniu do godz.12.00
ZADANIE 9 2-3 razy w tygodniu do godz.7.30

4.2.5.) Wartość części: 1484,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Żłobek Niezapominajka ul.Wójta Radtkego 23 Gdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę pieca do pizzy elektrycznego 6x 330 mm Moretti Forni Neapolis - Karwia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę pieca do pizzy elektrycznego 6x 330 mm Moretti Forni Neapolis -2 sztuki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI