"Posiłki szpitalne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Posiłki szpitalne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLesko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Lesku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235496
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Posiłki szpitalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Lesku

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ Lesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370445072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 469 84 13

1.5.8.) Numer faksu: 134696408

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozlesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozlesko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Posiłki szpitalne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab9bcf9-300b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020883/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Posiłki szpitalne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako
załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, na w/w adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r.
w sprawie u życia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz o świadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.spzozlesko.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ze względu na ograniczoną ilość znaków do wpisania w niniejsze pole zamawiający informuje, że dane na ten temat zawarte są w rozdziale 3 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ze względu na ograniczoną ilość znaków do wpisania w niniejsze pole zamawiający informuje, że dane na ten temat zawarte są w rozdziale 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 8/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa posiłków szpitalnych do Szpitala powiatowego w Lesku ul Kochanowskiego2 i oraz II dania do Dziennego Oddziału Psychiatrycznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894220-9 - Posiłki szpitalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Formalny tj warunków podanych w SWZ ( wymagana dokumentacja), merytoryczny po przez zgodność oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia , wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od punktu dostawy Lesko ul Kochanowskiego 2

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy
2. Wykaz pracowników spełniających wymagania na danym stanowisku - zgodnie z opisem zał. 2 E do SWZ
3.Wykaz usług polegających na wykonaniu lub wykonywaniu kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów w podmiotach leczniczych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020.r poz. 2415 § 9 ust 1 pkt 2. zał.2F zał. SWZ
4. Aktualne zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla środka transportu do transportu żywności.
5. Wypełniony arkusz oceny dekadowej jadłospisów załącznik nr 2 C dla diety podstawowej na poziomie 34,0 punktów– poziom prawidłowy, który spełnia jednocześnie wymagania opisane w tym załączniku
6. W Ofercie zał. nr 1 doz SWZ wpisać w jakim promieniu (odległości od szpitala) będzie znajdować się miejsce przygotowywania posiłków przez Wykonawcę lub podwykonawcę zadania. parametr oceniany !

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy
2. Wykaz pracowników spełniających wymagania na danym stanowisku - zgodnie z opisem zał. 2 E do SWZ
3.Wykaz usług polegających na wykonaniu lub wykonywaniu kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów w podmiotach leczniczych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020.r poz. 2415 § 9 ust 1 pkt 2. zał.2F zał. SWZ
4. Aktualne zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla środka transportu do transportu żywności.
5. Wypełniony arkusz oceny dekadowej jadłospisów załącznik nr 2 C dla diety podstawowej na poziomie 34,0 punktów– poziom prawidłowy, który spełnia jednocześnie wymagania opisane w tym załączniku
6. W Ofercie zał. nr 1 doz SWZ wpisać w jakim promieniu (odległości od szpitala) będzie znajdować się miejsce przygotowywania posiłków przez Wykonawcę lub podwykonawcę zadania. parametr oceniany !

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz (druk) oferty – zał. nr 1,
2. Formularz -zał. nr 2A,2B,2C,2D, 2E,2F OPZ
3. Oświadczenie wstępne potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia oraz spełniania
warunków - zał. nr 3
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe - zał. Nr4, jeśli dotyczy
5. Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 5 zał. , 5.1 Zestawienie żywnościowe oddziałów na dzień , zał.5.2 Protokół z dostawy posiłku, zał. 5.3 Protokół wadliwych dostaw
7. Informację o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego określono w zał. nr 7

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą.
2.O ile dotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia , do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty,
o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne
(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 6 pkt 2 niniejszego rozdziału SWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawarte w zał nr 5 projekt Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem " Formularza złożenie zmianywycofania wniosku lub wnisku " dostępnego na ePUAP ( https:/epuap/wps/portal i udostępnionego również na miniportalu (https;//miniPortal.upz.gov.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
3 Zamawiający nie przewiduje korzystania z prawa opcji.
4 Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy;
5.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy;
6 Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94;
7 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;
8 Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej;
9 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
10 Zamawiający nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
11.Zamawiający nie przewiduje na podst. art. 60 i 121 ustawy, zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12 Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione art. 256.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię każdą ilość blach płaskich, blach w kręgach, a nawet blach trapezowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię każdą ilość blach płaskich, blach w kręgach, a nawet blach trapezowych. Interesuje mnie ocynk w każdej jakości. Blachy alucynk mogą być zaparzone. Blachy powlekane nawet mixy kolorów. Grubości od 0.27 do 0.50mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI