Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGzy
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Ołdakach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767276-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767276-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach: Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, krajowy numer identyfikacyjny 29457900000000, ul. Ołdaki  7 , 06-126  Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-23 6913017, , e-mail sekretariat@dpsoldaki.pl , , faks 0-23 6913017.
Adres strony internetowej (URL): dps_oldaki.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
dps_oldaki.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
dps_oldaki.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Ołdaki 7,06-126 Gzy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021
Numer referencyjny: DPS-ZP/335/PN5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są „Dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w 2021roku z podziałem na IV zadania” w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2021 roku. Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów. Zamówienie zostało podzielone na IV niezależne części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia, jednakże jeden Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na trzy wybrane zadania.Ilości wskazane w SIWZ i załącznikach są ilościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie asortymentu o nowy, wprowadzony przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy do wysokości wartości umowy, czego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania.Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie składu i szacunkowego zapotrzebowania zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.3.2. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach 3.3. Postanowienia ogólne w zakresie przedmiotu zamówienia:a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,d) Zamawiający nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.3.4. Podział zadań, kody CPV, terminy dostaw dla poszczególnych zadań:Zadanie nr I: ,,Dostawy różnych produktów spożywczych i mleczarskich w okresie od 01.03.2021 r. do 31.12.2021r”,kod CPV: 15800000 - 6 Różne produkty spożywcze ; dostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 12:00kod CPV: 15500000 - 3 Różne produkty mleczarskie; dostawa 2 razy w tygodniu w godzinach 7:00 do12:00Zadanie nr II,, Dostawy produktów głęboko mrożonych,ryb świeżych, solonych oraz warzyw mrożonych w 2021r."Kod CPV: 15896000-5 – Produkty głęboko mrożone,Dostawa średnio 2 razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00Zadanie nr III ,,Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r. , Kod CPV : 03142500-3 Jaja kurzeDostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 14:00Zadanie nr IV : ,,Dostawy pieczywa, produktów piekarniczych i ciastkarskich w okresie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.".Kod CPV : 15811000-6 PieczywoDostawy pieczywa 6 dni w tygodniu,od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 do 8:003.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2a, 2b, 2c, 2d, ). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy.3.6. Zamawiający informuje, iż podane w formularzach asortymentowo- cenowych, ilości produktów są ilościami maksymalnymi przy 100% osób, korzystających z wyżywienia.3.7. Zamawiający wymaga, aby realizowane przez Wykonawcę dostawy produktów spożywczych spełniały wymagania obowiązujących przepisów krajowych i unijnych prawa żywnościowego, określone m.in. w:a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. ,,O bezpieczeństwie żywności i żywienia" ( Dz. U. Z 2015, poz. 594 z póź. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,b) ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2014r., poz. 1577 z późn. zm.),c) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. O jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 678 z późn. zm.),d) rozporządzeniu WE nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.UE L 139, poz. 55 z dnia 30.04. 2004r. z późn. zm.),e) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w/s znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. z 2015r., poz. 29).3.8. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi norm systemu HACCP. Do obowiązków Wykonawcy należy także, wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.3.9. Zamawiający, zastrzega sobie prawo żądania pisemnego potwierdzenia, dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości produktów spożywczych.3.10. Zamawiający podając gramaturę opakowań produktów spożywczych zaznacza, że preferuje taką wielkość opakowań. Dopuszcza jednak opakowania o blisko zbliżonej gramaturze np. 50 g dopuszcza się 60g , 370 g dopuszcza się 400g.3.11. Na fakturach za dostarczone produkty pochodzenia zwierzęcego ( nabiał), Wykonawca zobowiązany jest umieścić informacje, określane jako Handlowy Dokument Identyfikacyjny, zawierające informacje dotyczące producenta, datę produkcji i datę przydatności do spożycia.3.12. Zamawiający dopuszcza wystawienie maksymalnie dwóch faktur za każdą dostawę w danym asortymencie artykułów np. art. spożywcze, wyjątek stanowi przypadek dodatkowego zamówienia ze strony Zamawiającego( jedna dodatkowa faktura).3.13. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot , wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych, przez ceny jednostkowe brutto, określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym.3.14. Ceny produktów spożywczych określone w formularzach cenowych, nie będą ulegały zmianom w okresie trwania umowy, z zastrzeżeniem przypadku ustawowej zmiany stawek podatku (VAT) oraz w zakresie ustalonym w umowie.3.15. Płatność za każdą dostawę, realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane w umowie konto Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni , od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT.3.16. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, dostarczonej partii produktów.3.17. W kolumnie ,,Przedmiot zamówienia" wskazano pochodzenie niektórych produktów, które najbardziej odpowiadają potrzebom Zamawiającego i są wypróbowanej jakości. Wykonawca, może zaoferować produkt równoważny do wskazanego w SIWZ, zobowiązany jest wskazać, jaki produkt spożywczy oferuje i jest zobowiązany wykazać, że oferowany produkt posiada cechy jakościowe ,, nie gorsze" od produktu preferowanego przez Zamawiającego, może jednak posiadać dodatkowe ,,lepsze cechy i właściwości"( normy polskie, skład surowcowy,walory smakowe -smak, zapach, barwa, dopuszczone dla produktów spożywczych, środki konserwujące). Np. Zamawiający zamawia makaron ,,nie gorszy" niż ,,Makaron Babci Gosi",lub makaron typu „Lubella” chodzi tu o wskazanie produktu z podobnej półki cenowej, o podobnej jakości, smaku, konsystencji, ma to być taki produkt, bardzo podobny lub lepszy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy przez Wykonawcę spełniają wymogi Zamawiającego.Przyprawy: Zamawiający nie określa gramatury opakowań dopuszczając większe opakowania, pod warunkiem zachowania smaku, zapachu, konsystencji,wyglądu tj. Zachowania tożsamej jakości o oryginalnym charakterystycznym zapachu i smaku w opakowaniach dużych z jakością przypraw w małych opakowaniach producenta. Jako odnośnik jakości przypraw, podano przyprawy ,,nie gorsze niż" ,,Prymat", ,, Kamis", chodzi o wskazanie produktów o podobnej klasie jakości i z podobnej półki cenowej.3.18.Produkty spożywcze. Wykonawca zapewni wysoką jakość dostarczanych produktów spożywczych, w I gatunku(wolnych od wad, w opakowaniach firmowych producenta, czystych, nieuszkodzonych,oznakowanych widoczną datą terminu przydatności do spożycia), spełniających wymogi norm dla produktów spożywczych, przez cały okres dostaw posiadającego odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu tj. co najmniej 14 dni od dnia dostarczenia w przypadku produktów mleczarskich oraz 3 miesiące w przypadku produktów sypkich, makaronów i produktów pasteryzowanych . Smak i zapach charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków i zapachów. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Produkty sypkie o odpowiedniej konsystencji i wyglądzie, bez grudek, konsystencja nie zlepiająca się przy uścisku, delikatna.3.19. Nabiał – zapach, smak, barwa , konsystencja charakterystyczna dla danego produktu, o wystarczająco długiej dacie ważności. Tłuszcze świeże, bez objawów zjełczenia, opakowania nie uszkodzone.3.20. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można będzie ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana będzie przy produkcji posiłków. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec będzie zwracany do dostawcy a fakt odnotowywany w formularzu reklamacyjnym.3.21. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę produktu, dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta produktu spożywczego, warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej.3.22. Dostawy produktów mrożonych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio dwa razy w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , samochodem przystosowanym do przewozu produktów mrożonych, na koszt Wykonawcy . Szacunkową ilość i rodzaj zamawianych produktów mrożonych, zawiera formularz ofertowo cenowy- załącznik nr 2b.Dostarczane produkty mrożone będą w I gatunku, w opakowaniach firmowych producenta, nieuszkodzonych, spełniających wymogi norm dla produktów mrożonych, bez oznak wcześniejszego rozmrożenia, ,,zbrylenia”.. Produkty mają posiadać w dniu dostawy 30-dniowy termin przydatności do spożycia.3.23. Dostawy jaj kurzych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , na koszt Wykonawcy .Dostarczane jaja kurze mają być świeże, z czystą, nie uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne. Wielkość jaj zgodna z wielkością ,,L". Wymagalny minimalny termin przydatnosci do spożycia – 20 dni. Szczegółowy wykaz zawarto w załączniku nr 2 c.Wykonawca wraz z ofertą na dostawy jaj, złoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię Decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu fermy do produkcji jaj konsumpcyjnych , poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię Decyzji o zatwierdzeniu zakładu do pakowania i sortowania jaj, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię badania na obecność salmonelli, oświadczenie o naświetlaniu jaj.3.24. Dostawy pieczywa będą się odbywały od poniedziałku do soboty od godz: 7:00-8:00Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane mają posiadać następujące cechy jakościowe:- mają być świeże, mieć foremny kształt( nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany),- skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną, a jednoczęśnie dobrze wypieczoną.- miękisz o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, elastyczny nie kruszący się,- miękisz o właściwym smaku i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju pieczywa ( nie gorzki, niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym),- chleb krojony.Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.Pieczywo powinno zachować świeżość 72 godz. Od dostawy dla pieczywa pakowanego i 48 godz.od dostawy dla pieczywa niepakowanego.Szczegółowy wykaz zamówienia zawiera załącznik nr 2d. 3.25.Informacja o preferencjach Zamawiającego:Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.26.Rozwiązania równoważne:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w niniejszej Specyfikacji przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty posiadają cechy nie gorsze, niż wskazane w niniejszej Specyfikacji oraz o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w niniejszej SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantujące wysoką jakość oraz zapewniające uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych, niż określone w niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawca, który zastosuje w swojej ofercie rozwiązania równoważne wraz z ofertą przedstawi Zamawiającemu listę oferowanych przez siebie produktów równoważnych wraz z podaniem ich nazwy. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wykazu produktów równoważnych, zamawiający uzna, iż oferta Wykonawcy obejmuje wyłącznie produkty wskazane z nazwy przez Zamawiającego. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia artykułów mleczarskich :a/ ser topiony – należy rozumieć pod tą nazwą sery topione o nazwie sera naturalnego, z którego zostały wyprodukowane, np. ser topiony ementalski, ser topiony edamski, ser topiony tylżycki, ser topiony gouda; oraz sery topione o dowolnej nazwie wyprodukowane z różnych asortymentów sera naturalnego. W zależności od zawartości tłuszczu. Zamawiający dopuszcza jedynie sery topione tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie ok. 40%, w pierwszej klasie jakości. Nie dopuszcza się serów topionych z dodatkami warzywnymi lub przyprawami, oraz serów wyprodukowanych na bazie sera naturalnego wędzonego. Opakowania: bezpośrednie powinno być nieuszkodzone i wykonane z następujących materiałów: folia aluminiowa lakierowana i/lub folia z tworzyw sztucznych barwne lub bezbarwne. Gramatura jednostkowa: 100 g. Barwa i konsystencja: jednolita, dopuszcza się nieliczne cząstki niestopione pochodzenia surowcowego, konsystencja smarowna. Smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony.b/ śmietana o zawartości tłuszczu 30 %. Śmietana w opakowaniach jednostkowych 500 ml w I klasie jakości. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnościąc/ twaróg kwasowy, półtłusty, krajanka o zawartości tłuszczu w suchej masie15 ± 2%. Powinien charakteryzować się smakiem i zapachem czystym, łagodnym, lekko kwaśnym o posmaku pasteryzacji. Struktura i konsystencja jednolita, zwarta, bez grudek, lekko luźna. Barwa biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie. Twaróg półtłusty w I klasie jakości. Ser twarogowy kwasowy, krajanka powinien być pakowany w papier pergaminowy lub folię z tworzyw sztucznych lub aluminiową laminowaną o gramaturze jednostkowej około 1 kg, dopuszczoną przez kompetentne jednostki resortu zdrowia do pakowania twarogu.d/ ser twardy – sery podpuszczkowe dojrzewające wyrabiane z mleka pasteryzowanego: i/lub ser typu edamski, i/lub ser typu gouda, i/lub ser typu salami, i/lub ser typu tylżycki, i/lub ser typu warmiński, i/lub ser typu mazurski. Sery twarde w I klasie jakości, sery tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie 40% o gramaturze jednostkowej 1-5 kg. Sery przed oddaniem do obrotu powinny wykazywać cechy dojrzałego produktu określone dla poszczególnych serów zgodnie z PN- 68A-86230. Opakowania bezpośrednie i powłoki dopuszczone do pakowania artykułów żywnościowych: powłoka z parafiny lub tworzyw sztucznych, folia aluminiowa lub laminat z folii aluminiowej, papier pergaminowy, papier pakowy, pudełka.e/ masło śmietankowe - otrzymywane z mleka krowiego, a właściwie z nieukwaszonej śmietany bez domieszek tłuszczów roślinnych, zawierające min. 82% tłuszczu o kolorze białym lub kremowym (żółtawym), jednolita w całej masie. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością o gramaturze jednostkowej około 200 g.f/ mleko – płynna wydzielina gruczołów mlecznych. Pitny pełnowartościowy produkt w postaci samego płynu o najwyższej jakości, wyprodukowane wg dozwolonych zabiegów technicznych określonych w przepisach Polskiej Normy (PN-A-86001/199 i PN-A-86003/1999) oraz w Dyrektywie Unii Europejskiej (92/46/EEC), zawierający wszystkie, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania człowieka składniki odżywcze, o zawartości tłuszczu 3,2%, pakowane w kartonie o dłuższym terminie przydatności do spożycia o gramaturze jednostkowej nie mniejszej niż 1 l. 3.27 Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości zawarte są w treści Załącznika Nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia- bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.3.28.Wymagania w zakresie opakowań:Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:- nazwę produktu,-dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie,-datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,-dane identyfikujące producenta produktu spożywczego,-warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania-oznaczenie partii produkcyjnej,-klasę jakości handlowej. 3.29.Wymagania w zakresie transportu:Wykonawca zobowiązany jest przewozić artykuły objęte przedmiotem zamówienia publicznego transportem dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 z 29 kwietnia 2004 r. dotyczącym higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego. 3.30.Wymagania w zakresie wszystkich produktów:a) produkty wytwarzane będą zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie,b) każdy produkt dostarczany będzie zgodnie z normami jakościowymi GMP, GHP lub systemem HACCP,c) każdy dostarczony produkt ma być I klasy. 3.31Wymagania stawiane Wykonawcy:d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą według zasad określonych Kodeksem cywilnym,e) oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy,f) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,g) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,h) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,i) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.32.Postanowienia dotyczące Podwykonawców:k) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Brak takiej informacji w treści oferty oznacza, że przedmiotowe zamówienia Wykonawca realizował będzie samodzielnie.l) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę innym lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 15890000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03142500-3
15234000-7
15811100-7
15811400-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 ustawy Pzp.,d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia w tym zakresie stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wypełnienia oferty-załącznika nr 1, formularza ofertowego- zał. nr 2a,2b,2c,2d w zależności od części zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę oraz załącznika nr 6-dotyczącego grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
najkrótszy okres dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ,,Dostawy różnych produktów spożywczych i mleczarskich w okresie od 01.03.2021 do 31.12 2021r”,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. W kolumnie ,,Przedmiot zamówienia" wskazano pochodzenie niektórych produktów, które najbardziej odpowiadają potrzebom Zamawiającego i są wypróbowanej jakości. Wykonawca, może zaoferować produkt równoważny do wskazanego w SIWZ, zobowiązany jest wskazać, jaki produkt spożywczy oferuje i jest zobowiązany wykazać, że oferowany produkt posiada cechy jakościowe ,, nie gorsze" od produktu preferowanego przez Zamawiającego, może jednak posiadać dodatkowe ,,lepsze cechy i właściwości"( normy polskie, skład surowcowy,walory smakowe -smak, zapach, barwa, dopuszczone dla produktów spożywczych, środki konserwujące). Np. Zamawiający zamawia makaron ,,nie gorszy" niż ,,Makaron Babci Gosi",lub makaron typu „Lubella” chodzi tu o wskazanie produktu z podobnej półki cenowej, o podobnej jakości, smaku, konsystencji, ma to być taki produkt, bardzo podobny lub lepszy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy przez Wykonawcę spełniają wymogi Zamawiającego.Różne produkty spożywcze ; dostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 12:00Różne produkty mleczarskie; dostawa 2 razy w tygodniu w godzinach 7:00 do12:00Przyprawy: Zamawiający nie określa gramatury opakowań dopuszczając większe opakowania, pod warunkiem zachowania smaku, zapachu, konsystencji,wyglądu tj. Zachowania tożsamej jakości o oryginalnym charakterystycznym zapachu i smaku w opakowaniach dużych z jakością przypraw w małych opakowaniach producenta. Jako odnośnik jakości przypraw, podano przyprawy ,,nie gorsze niż" ,,Prymat", ,, Kamis", chodzi o wskazanie produktów o podobnej klasie jakości i z podobnej półki cenowej.3.18.Produkty spożywcze. Wykonawca zapewni wysoką jakość dostarczanych produktów spożywczych, w I gatunku(wolnych od wad, w opakowaniach firmowych producenta, czystych, nieuszkodzonych,oznakowanych widoczną datą terminu przydatności do spożycia), spełniających wymogi norm dla produktów spożywczych, przez cały okres dostaw posiadającego odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu tj. co najmniej 14 dni od dnia dostarczenia w przypadku produktów mleczarskich oraz 3 miesiące w przypadku produktów sypkich, makaronów i produktów pasteryzowanych . Smak i zapach charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków i zapachów. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Produkty sypkie o odpowiedniej konsystencji i wyglądzie, bez grudek, konsystencja nie zlepiająca się przy uścisku, delikatna.3.19. Nabiał – zapach, smak, barwa , konsystencja charakterystyczna dla danego produktu, o wystarczająco długiej dacie ważności. Tłuszcze świeże, bez objawów zjełczenia, opakowania nie uszkodzone.3.20. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można będzie ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana będzie przy produkcji posiłków. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec będzie zwracany do dostawcy a fakt odnotowywany w formularzu reklamacyjnym.3.21. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę produktu, dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta produktu spożywczego, warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
polska
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
najkrótszy czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawy produktów głęboko mrożonych,ryb świeżych,solonych oraz warzyw mrożonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa średnio 2 razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00Dostawy produktów mrożonych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio dwa razy w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , samochodem przystosowanym do przewozu produktów mrożonych, na koszt Wykonawcy . Szacunkową ilość i rodzaj zamawianych produktów mrożonych, zawiera formularz ofertowo cenowy- załącznik nr 2b.Dostarczane produkty mrożone będą w I gatunku, w opakowaniach firmowych producenta, nieuszkodzonych, spełniających wymogi norm dla produktów mrożonych, bez oznak wcześniejszego rozmrożenia, ,,zbrylenia”.. Produkty mają posiadać w dniu dostawy 30-dniowy termin przydatności do spożycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15234000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
najkrótszy czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r. ,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy jaj kurzych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , na koszt Wykonawcy .Dostarczane jaja kurze mają być świeże, z czystą, nie uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne. Wielkość jaj zgodna z wielkością ,,L". Wymagalny minimalny termin przydatnosci do spożycia – 20 dni. Szczegółowy wykaz zawarto w załączniku nr 2 c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najkrótszy czas dostawy 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawy pieczywa, produktów piekarniczych i ciastkarskich w okresie od 01.02.20221 do 31.12.2021r.".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy pieczywa będą się odbywały od poniedziałku do soboty od godz: 7:00-8:00Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane mają posiadać następujące cechy jakościowe:- mają być świeże, mieć foremny kształt( nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany),- skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną, a jednoczęśnie dobrze wypieczoną.- miękisz o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, elastyczny nie kruszący się,- miękisz o właściwym smaku i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju pieczywa ( nie gorzki, niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym),- chleb krojony.Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.Pieczywo powinno zachować świeżość 72 godz. Od dostawy dla pieczywa pakowanego i 48 godz.od dostawy dla pieczywa niepakowanego.Szczegółowy wykaz zamówienia zawiera załącznik nr 2d.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811100-7, 15811400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
najkrótszy czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI