Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ołdaki
1.5.2.) Miejscowość: Gzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236913017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsoldaki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsoldaki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f8974e-e174-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy różnych produktów spożywczych w II półroczu roku 2022 do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dpsoldaki.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) miniPortal - https://miniportal.uzp.gov.pl;
2) poczta elektroniczna:sekretariat@dpsoldaki.pl
3) ePUAP - dedykowany formularz do komunikacji dostepny na ePUAP -
htts://obywatel.gov/nforms/ezamowienia oraz udostępniony przez miniPortal - Formularz do komunikacji
4) adres skrzynki ESP na platformie ePUAP: dps_oldaki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP.
1. Wykonawca posiadający konto na ePUAP posiada dostęp do następujących formularzy:
1) Formularza do komunikacji;
2) Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Instrukcja korzystania z platformy miniPortal dostępna jest na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl – zakładka – Instrukcje – Instrukcja Użytkownika systemu miniPortal- ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa informacja zawarta w 7 rozdziale SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa informacja zawarta w 7 rozdziale SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-ZP/125/TP1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są „Dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2022” w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 roku. Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów.
Ilości wskazane w SWZ i załącznikach są ilościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie asortymentu o nowy, wprowadzony przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy do wysokości wartości umowy, czego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania.
Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie składu i szacunkowego zapotrzebowania zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, każdy z wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanej koncesji w pełni samodzielnie. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach, do wykonania których wymagana jest wskazana wyżej koncesja (co jednoznacznie wynika z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz podmiotowych środków dowodowych opisany jest w rozdziale 9 i 10 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku: dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Oferty należy przesłać na skrzynkę podawczą zamawiającego: Nazwa Zamawiającego w portalu e PUAP: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH, Elektroniczna Skrzynka Podawcza skrytka ESP: dps_oldaki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni