III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdziale VIII pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdziale VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ);Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału.4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571, 1667). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu.6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu:1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.7. Wyjaśnienia:1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. Konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają:a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. Konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. Konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji,b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 ppkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji,c) dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1, oraz pkt 3 i 4 tego rozdziału złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. Oświadczenia te, mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.2) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1-2, oraz w pkt 3 i 4 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem „za zgodność z oryginałem“.3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania m a osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 3 stosuje się odpowiednio co do terminu.5) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ – oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błąd lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.6) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasadach, których Wykonawca polega na zasobach określonych w art. 22 a ustawy Pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.8) Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem".9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzane w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski.10) Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.11) Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.12) W przypadku potwierdzenia dokumentów za zgodnością z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy oraz klauzula "za zgodność z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć "za godność z oryginałem" każdą stronę dokumentu lub ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz informacją o liczbie poświadczonych stron.13) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski.14) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 2447).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu:1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w związku ze stwierdzeniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają na należyte wykonanie umowy na zasadach określonych w: ustawie z dnia 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568, 695 z późn. zm.); ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw; ustawie z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2; ustawie z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 oraz z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. poz. 1086).2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony,b) zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa na zasadach określonych w § 1 ust. 2 c) każdej zmiany, która jest korzystna dla zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art 96 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, 1649 z późn. zm.), wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 8. Informacje te będą umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczone klauzulą „tajne”. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ARTYKUŁY ZBOŻOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Bułka tarta:- zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej;- bez obecności szkodników i innych pozostałości;- opakowanie – do 25 kg- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15811100-7 PN-A-74101 2 500 kg2. Chrupki kukurydziane:- opakowanie do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15613311-1 PN-A-88036:1998 260 kg3. Kasza jęczmienna:- kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych;- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15613100-8 PN-887A-7403 10 000 kg4. Kasza manna:- zapach i smak - typowy dla kaszy manny;- bez obecności szkodników i innych pozostałości;- opakowanie - 0,5 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy ; 15613100-8 PN-88/A-74203 6 000 kg5. Kasza gryczana prażona:- opakowanie: 1 -25 kg- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy ; 15614100-7 PN-A-76/A-74204 8 000 kg6. Mąka pszenna typu 500:- barwa - biała z odcieniem żółtym;- smak i zapach - swoisty;- bez obecności szkodników zbożowo - mącznych i innych pozostałości;- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 15612100-2 PN-A-74022 15 000 kg7. Mąka ziemniaczana:- zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej;- postać i barwa - biały proszek;- opakowania - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15623000-1 PN-A-74710 55 kg8. Makaron (typu świderki):- o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny;- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy ; 15851100-2 PN-A-74131:1999 20 000 kg9. Ryż biały:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15614100-6 PN-A-74220 30 000 kg10. Wafle ryżowe bezglutenowe: - bez udziału mąk zawierających gluten;- gramatura opakowania do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy ; 15614000-5 PN-A-88114:1999 220 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15610000-7, 15613311-1, 15613100-8, 15614100-7, 15612100-2, 15623000-1, 15851100-2, 15614100-6, 15614000-5, 15811100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
BULIONY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Barszcz biały w proszku:- opakowanie - do 10 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15891400-4 PN-A-94050:1996 550 kg2. Rosół drobiowy w proszku:- opakowanie do 10 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15891500-5 PN-A-97052 4 000 kg3. Rosół jarzynowy w proszku:- opakowanie do 10 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15892000-7 PN-A-75980:1997 4 500kg4. Zupa pieczarkowa sypka:- opakowanie do 10 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15891400-4 PN-A-75980:1997 500 kg5. Żurek w proszku:- opakowanie do 10 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy; 15891400-4 PN-A-94050 450 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15891000-0, 15891400-4, 15891500-5, 15892000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
CUKIER |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Cukier biały kryształ:- opakowanie max. do 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 6 m-cy od daty dostawy. 15831200-4 PN-A-74850 5 700 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15831200-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Bazylia suszona mielona:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15870000-7 PN-A-86959:1997/Az:1: 2002 90 kg2. Biszkopty:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15882000-4 PN-A-88115:1998 230 kg3. Budyń:- różne smaki;- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15620000-0 PN-A-94051 450 kg4. Cukier waniliowy:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15831000-2 BN-79-8133-01 75 kg5. Curry w proszku:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15871200-6 PN-R-87022 30 kg6. Cynamon mielony:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - min. 4 m-c od daty dostawy. 15871000-4 PN-A-86955 90 kg7. Czosnek suszony granulowany:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15871000-4 PN-A-86967 65 kg8. Galaretka niskosłodzona:- smak – różne smaki;- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15833100-7 PN-94/A-75104 260 kg9. Herbata granulowana:- opakowanie – 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy; 15863000-5 PN-ISO 3720 1 300 kg10. Kawa zbożowa:- z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku;- opakowanie – 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15861000-1 PN-A-94013 2 600 kg11. Kisiel:- różne smaki;- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15620000-0 PN-A-94051 280 kg12. Koperek suszony mielony:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15893000-4 PN-63A-77603 100 kg13. Kwasek cytrynowy:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15890000-3 PN-81/A-79734 70 kg14. Liść laurowy:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15871000-4 PN-R-87022 100 kg15. Majeranek:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15872000-1 PN-A-86958 90 kg16. Natka pietruszki suszona:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15893000-4 PN-63A-77603 100 kg17. Papryka suszona ostra mielona:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15871000-4 PN-A-86955 155 kg18. Pieprz czarny mielony:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15872100-2 PN-A-86965 240 kg19. Proszek do pieczenia:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15899000-6 PN-A-94017:1998 160 kg20. Przyprawa do mięsa typu fix:- opakowanie – 1 kg – 5 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15871270-7 PN-A-86967:1998/Az: 2002 500 kg21. Przyprawa do zup w płynie – typu maggi:- opakowanie - 1l - 5l;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15890000-3 PN-A-94052 5 500 l22. Sól kuchenna jodowana warzona:- drobno mielona;- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15872400-5 PN-C-84081 3 800 kg23. Ziele angielskie:- opakowanie – do 1 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy. 15870000-7 BN-67/8132-14 80 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15870000-7, 15882000-4, 15620000-0, 15831000-2, 15871200-6, 15871000-4, 15833100-7, 15863000-5, 15861000-1, 15862000-0, 15893000-4, 15890000-3, 15872000-1, 15872100-2, 15899000-6, 15871270-7, 15872400-5, 15870000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
DODATAKI DO POTRAW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Majonez:- opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki;- termin przydatności do spożycia - nie mniej niż 4 m-cy od daty dostawy; 15871273-8 PN-A-86950:1995 1 900 kg2. Musztarda;- opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki;- termin przydatności do spożycia - nie mniej niż 4 m-cy od daty dostawy; 15871250-1 PN-A-86964 1 900 kg3. Ocet spirytusowy 10% do 5l 15871120-1 PN-72/A-79733 1 700 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15871000-4, 15871273-8, 15871250-1, 15871120-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PRODUKTY SOJOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Kostka sojowa:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy; 15890000-3 PN-ISO 5506:2002 400 kg2. Kotlety sojowe:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy; 15890000-3 PN-ISO 5506:2002 1 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15890000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
PRODUKTY STRĄCZKOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Fasola JAŚ średni:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy; 15331130-7 PN-75/R-65031 10 000 kg2. Groch łuskany:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia – min. 4 m-ce od daty dostawy; 15311133-8 PN-A-74220:1997 9 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331130-7, 15311133-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
PRZETWORY WARZYWNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Chrzan tarty:- opakowanie jednostkowe- słoiki do 0,9 l; - termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331400-1 PN/R-75520 100 kg2. Fasolka szparagowa:- opakowanie maksymalnie do 3 000 ml, strąki fasoli szparagowej luzem w zalewie konserwującej, strąki całe nieuszkodzone, zalewa barwy żółtawej i żółta, opalizująca lub mętna z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania, konsystencja miękka – wyrównana, smak i zapach – charakterystyczny dla kukurydzy bez obcych smaków i zapachów;- termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331464-2 PN-V-74016:2001 300 kg3. Groszek konserwowy:- opakowanie jednostkowe od 5 kg;- ziarna groszku całe, luzem w zalewie konserwującej, nieuszkodzone, konsystencja miękka, smak i zapach charakterystyczny dla groszku, bez obcych zapachów i smaków;- termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331462-3 PN-76/A-77803 600 kg4. Koncentrat pomidorowy 30%:- opakowanie – od 0,9 kg do 5 kg; (brak widełek)- termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331427-6 PN-75/A-77601 7 000 kg5. Kukurydza konserwowa:- opakowanie od 1 kg do 5 kg; - ziarna młodej kukurydzy luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe nieuszkodzone, zalewa barwy żółtawej i żółta, opalizująca lub mętna z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania, konsystencja miękka – wyrównana, smak i zapach – charakterystyczny dla kukurydzy bez obcych smaków i zapachów;- termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331470-2 PN-A-77807 1 500 kg6. Leczo pieczarkowe:- produkt spożywczy otrzymany ze świeżych warzyw i grubo pokrojonych pieczarek z dodatkiem soli kuchennej, utrwalony przez pasteryzację;- konsystencja – półpłynna do gęstej, z widocznymi kawałkami warzyw i pieczarek;- opakowanie od 0,9 l do 5l- termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331135-2 PN-A-86951:2006 3 000 kg7. Pieczarki pasteryzowane:- opakowanie do 5 kg;- krojona, w zalewie naturalnej - termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. 15331430-0 PN-A-86955:1:1997/Az1:2002 1 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331400-1, 15331400-1, 15331464-2, 15331462-3, 15331427-6, 15331470-2, 15331135-2, 15331430-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PRZETWORY OWOCOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Dżem brzoskwiniowy:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg;- termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce od daty dostawy. 15332230-5 PN-93/A-75103 5 000 kg2. Dżem truskawkowy:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg,- termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce od daty dostawy. 15332290-3 PN-A-75100 5 000 kg3. Kompot truskawkowy:- słoik o pojemności 0,9 l - 1 l, wygląd - widoczne całe owoce, zalewa klarowna, ekstrakt ogólny nie mniej niż 20 %, smak i zapach smak słodki, charakterystyczny dla kompotu truskawkowego, - termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce od dnia dostawy. 15332100-5 PN-75/A-75953 350 l4. Marmolada wieloowocowa:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg;- termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce od daty dostawy; 15332230-5 PN-93/A-75103:1993 6 000 kg5. Miód naturalny:- opakowania jednostkowe 25g;- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 m-ce od daty dostawy. 15831600-8 PN-88/A77626 80 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332100-5, 15332230-5, 15332290-3, 15332100-5, 15332230-5, 15831600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
TŁUSZCZE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Masło:- zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%- opakowania bez uszkodzeń- masło w kostkach 0,2 kg,- termin przydatności do spożycia min. 21 dni od dnia dostawy. 15530000-2 PN - A - 86155 60 kg2. Margaryna do smarowania pieczywa:- zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%;- opakowania bez uszkodzeń; - margaryna w kostkach 0,25 kg;- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 30 dni; 15431100-9 PN - A - 86901 30 500 kg3. Olej roślinny jadalny:- opakowanie – butelki od 1 l do 5 l;- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 60 dni;- opakowania bez uszkodzeń 15411100-3 PN - A - 86908 3 500 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15400000-2, 15530000-2, 15431100-9, 15411100-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
RYBY I PRZETWORY RYBNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość1. Burgery rybne panierowane mrożone:- termin przydatności do spożycia min. 4 m-cy 15200000-0 PN-A-86772:1985 6 000 kg2. Miruna: - filet ze skórą SHP- termin przydatności do spożycia min. 4 m-cy 15221000-3 PN-A-86753:1996 700 kg3. Paprykarz szczeciński:- opakowanie jednostkowe 0,330 kg- termin przydatności do spożycia min. 4 m-cy 15243000-3 PN-A-86763:1991/Az 4:2001 4 000 kg4. Sałatka rybna:- opakowanie jednostkowe 0,330 kg- termin przydatności do spożycia min. 4 m-cy 15243000-3 PN-A-86763:1991/ Az 4:2001 1 000 kg5. Śledź solony typu matias:- termin przydatności do spożycia min. 4 m-cy 15220000-6 PN-A-86759:1994 170 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15221000-3, 15243000-3, 15220000-6, 15200000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: