Dostawy różnych artykułów spożywczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy różnych artykułów spożywczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777056-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777056-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Areszt Śledczy: Dostawy różnych artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 59044400000000, ul. ul. Południowa  5 , 20-482  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 71 04 400, e-mail as_lublin@sw.gov.pl, faks 81 74 45 715.
Adres strony internetowej (URL): https://www.sw.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zp.sw.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.sw.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych artykułów spożywczych
Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2020.ES
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1: przedmiot zamówienia stanowią dostawy różnych artykułów spożywczych CPV-15800000-6 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowaPrzyprawa do zup w płynie typu „maggi” PN-A-86967, opakowanie do 5 l. 1 800 lSól warzona PN-C-84081, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, opakowanie do 25 kg 1 800 kgMajeranek otarty PN-A-86958, opakowanie do 1 kg 25 kgLiść laurowy PN-A-86967, opakowanie do 1 kg 20 kgZiele angielskie BN-68/8132-14, opakowanie do 1 kg 20 kgPapryka ostra mielona PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 70 kgPieprz czarny mielony PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 70 kgPieprz ziołowy, opakowanie do 1 kg 60 kgCzosnek suszony granulowany, opakowanie do 1 kg 45 kgKoperek suszony, opakowanie do 1 kg 26 kgKminek ziarno, opakowanie do 1 kg 26 kgZioła prowansalskie, opakowanie do 1 kg 26 kgKolendra liście suszone, opakowanie do 1 kg 5 kgTymianek, opakowanie do 1 kg 5 kgGalaretka o smaku cytrynowym, opakowanie do 1 kg 4 kgGalaretka o smaku pomarańczowym, opakowanie do 1 kg 4 kgGalaretka o smaku agrestowym, opakowanie do 1 kg 4 kgGalaretka o smaku wiśni, opakowanie do 1 kg 4 kgSłonecznik łuskany - ziarno, opakowanie do 1 kg 300 kgKetchup gastronomiczny, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kgMajonez gastronomiczny PN-A-86950:1995, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kgMusztarda gastronomiczna PN-A- 86964, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kgOcet spirytusowy 10% PN – EN 13188, opakowanie 0,5 – 1l 900 lProszek do pieczenia, opakowanie do 1 kg 5 kgCukier wanilinowy, opakowanie do 1 kg 5 kgCynamon, opakowanie do 1 kg 5 kgŻelatyna spożywcza, opakowanie do 1 kg 5 kgKawa zbożowa typu „Kujawianka”, opakowanie 0,5 – 5 kg 150 kgKakao naturalne, gorzkie, sypkie, ciemne, bez dodatku cukru, opakowanie do 5 kg 200 kgHerbata czarna granulowana PN-ISO 3720, opakowanie do 5 kg 900 kgNapój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20% soku skoncentrowanego), opakowanie do 5 l butelka plastikowa 3 600 lWafle kukurydziane, opakowanie 50g – 130g 150 kgWafle ryżowe naturalne, opakowanie 50g – 130g 150 kgCZĘŚĆ 2: przedmiot zamówienia stanowią dostawy bulionów CPV-15891500-5 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowaBulion – rosół z kury w proszku, gat. I, PN-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 700 kgBulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 700 kgRosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kgBarszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 25 kgBarszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 550 kgZupa kalafiorowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgZupa pieczarkowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgZupa selerowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgSos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 120 kgSos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgSos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgSos pieczarkowy w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kgSos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg Część 3: przedmiot zamówienia stanowią dostawy jaj CPV-03142500-3 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowaJaja kurze kl. M, jaja naświetlane podczas pakowania promieniami UV. Wytłaczanki sterylne, opakowania zbiorcze kartony. 194 000 szt.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15891500-5
03142500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualne na dzień składania oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) – 22) i art. 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 4) ustawy (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu.Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że cena netto pozostaje bez zmian
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CPV-15800000-6 różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg] J.m.1 2 3 41 Przyprawa do zup w płynie op. do 5 l. 1 800 l2 Sól warzona, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, op. do 25 kg 1 800 kg3 Majeranek otarty, op. do 1 kg 25 kg4 Liść laurowy, op. do 1 kg. 20 kg5 Ziele angielskie, op. do 1 kg 20 kg6 Papryka ostra mielona, op. do 1 kg 70 kg7 Pieprz czarny mielony, op. do 1 kg 70 kg8 Pieprz ziołowy, op. do 1 kg 60 kg9 Czosnek suszony granulowany, op. do 1 kg 45 kg10 Koperek suszony, op. do 1 kg 26 kg11 Kminek ziarno, op. do 1 kg 26 kg12 Zioła prowansalskie, op. do 1 kg 5 kg13 Kolendra, liście suszone, op. do 1 kg 5 kg14 Tymianek, opakowanie do 1 kg 5 kg15 Galaretka o smaku cytrynowym, opakowanie do 1 kg 4 kg16 Galaretka o smaku pomarańczowym, opakowanie do 1 kg 4 kg17 Galaretka o smaku agrestowym, opakowanie do 1 kg 4 kg18 Galaretka o smaku wiśni, opakowanie do 1 kg 4 kg19 Słonecznik łuskany ziarno, op. do 1 kg 300 kg20 Ketchup gastronomiczny, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg21 Majonez gastronomiczny, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg22 Musztarda gastronomiczna, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg23 Ocet spirytusowy 10%, op. 0,5 – 1L 900 l24 Proszek do pieczenia, opakowanie do 1 kg 5 kg25 Cukier wanilinowy, opakowanie do 1 kg 5 kg26 Cynamon, opakowanie do 1 kg 5 kg27 Żelatyna spożywcza, opakowanie do 1 kg 5 kg28 Kawa zbożowa, op. 0,5 – 5 kg 150 kg29 Kakao naturalne, gorzkie, sypkie, ciemne, bez dodatku cukru, op. do 5 kg 200 kg30 Herbata czarna granulowana, op. do 5 kg 900 kg31 Napój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20%), op. do 5 l butelka plastikowa 3 600 l32 Wafle kukurydziane, op. 50 g-130g 150 kg33 Wafle ryżowe naturalne, op. 50g-130g 150 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CPV-15891500-5 buliony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg/l] J.m.1 2 3 41 Bulion – rosół z kury w proszku, gat. I, PN-94052 700 kg2 Bulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052 700 kg3 Rosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052 250 kg4 Barszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050 25 kg5 Barszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050 550 kg6 Zupa kalafiorowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg7 Zupa pieczarkowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg8 Zupa selerowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg9 Sos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951 120 kg10 Sos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg11 Sos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg12 Sos pieczarkowy w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg13 Sos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15891500-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CPV-03142500-3 jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg/l] J.m.1 2 3 41 Jaja kurze kl. M 194 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 26.03.2021
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Naprawa walizki - Zamość
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry! Chce zapytać czy możliwa jest u państwa naprawa walizki. Dokładnie kółka. Udało miśi zdobyć pasujące kółko jednak nie chce się trzymać ze względu na to, że uchwyt, w którym miałoby byc wpięte trochę sie uszkodził. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI