Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy produktów nabiałowych oraz jaj konsumpcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 3
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Dostawa produktów nabiałowych oraz jaj konsumpcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 834-100-80-76
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wiejska 3
1.11.4.) Miejscowość: Łowicz
1.11.5.) Kod pocztowy: 99-400
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/47dd01f1-3070-4968-8994-88abbb61f518
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów nabiałowych oraz jaj konsumpcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a29e69-45e5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawy produktow nabiałowych oraz jaj konsumpcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60a29e69-45e5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/47dd01f1-3070-4968-8994-88abbb61f518
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/KW.2232.3.2021.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy do magazynów odbiorców, nabiału oraz jaj konsumpcyjnych (jednostki organizacyjne OISW w Łodzi).
Wskazane ilości poszczególnych artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. Zamawiający informuje, iż ilość poszczególnych produktów może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30%.
Część I Dostawy produktów nabiałowych będą realizowane do następujących jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
ZK w Garbalinie
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 3500 L
2. Ser topiony (seropodobny) 100 g – 2500 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 5200 kg
4. Jogurt owocowy 100g-150g – 2000 kg
5. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 5000 kg
6. Śmietana 12% opak. min 200g – 350 kg
7. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 1500 kg
8. Twarożek kubek kremowy 100-150g – 500 kg
ZK w Łowiczu
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 16500 L
2. Ser topiony 100 – 130g seropodobny – 2250 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 4600 kg
4. Jogurt owocowy 100g-125g – 450 kg
5. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 150 kg
6. Śmietana 12% opak. min 200g – 900 kg
7. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 3950 kg
Część II Dostawy produktów nabiałowych będą realizowane do następujących jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
AŚ w Łodzi
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 17200 L
2. Ser topiony (seropodobny) 100g – 2500 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 5300 kg
4. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 300 kg
5. Śmietana 12% opak. min 200g – 450 kg
6. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 100 kg
7. Twarożek kubek kremowy 100-150g – 150 kg
ZK nr 1 w Łodzi
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 1500 L
2. Ser topiony (seropodobny) 100g – 1500 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 4000 kg
4. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 800 kg
5. Śmietana 12% opak. min 200g – 400 kg
6. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 1000 kg
7. Ser żółty bez dodatku tłuszczów roślinnych, op. 1-3kg - 500kg
ZK nr 2 w Łodzi
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 7000 L
2. Ser topiony (seropodobny) 100 g – 400 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 1000 kg
4. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 20 kg
5. Śmietana 12% opak. min 200g – 70 kg
6. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 650 kg
7. Twarożek kubek kremowy 100-150g – 50 kg
Część II Dostawy produktów nabiałowych będą realizowane do następujących jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi
AŚ w Piotrkowie Trybunalskim
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 26000 L
2. Ser topiony 100 – 130g seropodobny – 800 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 6000 kg
4. Twaróg kostka chudy op. papierowe (pergamin + folia, 200-250 g) – 300 kg
5. Jogurt owocowy 100g-150g – 800 kg
6. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 600 kg
7. Śmietana 12% opak. min 200g – 900 kg
8. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 1500 kg
9. Twarożek kubek kremowy 100-150g – 300 kg
ZK w Sieradzu
1. Mleko 2% opakowanie foliowe 1-10L – 20000 L
2. Ser topiony 100 – 130g seropodobny – 3500 kg
3. Twaróg półtłusty krajanka – 6500 kg
4. Twaróg kostka chudy op. papierowe (pergamin + folia, 200-250 g) – 2500 kg
5. Jogurt naturalny bez cukru 150g – 500 kg
6. Jogurt owocowy 100g-150g – 200 kg
7. Śmietana 12% opak. min 200g – 1000 kg
8. Serek homogenizowany naturalny 100-150g – 500 kg
9. Twarożek kubek kremowy 100-150g – 3000 kg
Część IV Dostawy jaj konsumpcyjnych będą realizowane do wszystkich jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi w następujących ilościach:
AŚ w Łodzi – 115000 szt
AŚ w Piotrkowie Tryb. – 95 000 szt
ZK nr 1 w Łodzi – 70 000 szt
ZK nr 2 w Łodzi – 32 000 szt
ZK w Garbalinie – 65 000 szt
ZK w Łowiczu – 80 000 szt
ZK w Sieradzu – 90 000 szt.
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: Polska
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Zgodnie z art. 182 ust. 1 ustawy Pzp (Dz.U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Odwołanie wnosi się: w terminie10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżelizostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostałyprzesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone wprzepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
zgodnie z SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zakład Karny w Łowiczu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-07