Dostawy produktów mleczarskich i jaj kurzych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy produktów mleczarskich i jaj kurzych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlszanica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-27
  • Numer ogłoszenia602498-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602498-N-2020 z dnia 2020-10-27 r.

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy: Dostawy produktów mleczarskich i jaj kurzych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, krajowy numer identyfikacyjny 384899520, ul. Olszanica  222 , 38-722  Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134617450, e-mail sebastian.ukleja@sw.gov.pl, odk_olszanica@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać drogą pocztową na adres Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy lub składać osobiście w sekretariacie w ośrodku.
Adres:
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mleczarskich i jaj kurzych
Numer referencyjny: DKw.2232.20.2020.SU
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i jaj kurzych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).

II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15400000-2
03142500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ochrona danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica; • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: odk_olszanica@sw.gov.pl; tel. (013) 461 74 50, fax. (013) 461 74 50 • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy produktów mleczarskich oraz jaj kurzych”, numer sprawy: DKw.2232.20.2020.SU prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1];− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawy produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mleko. Mleko UHT, o zawartości 2% tłuszczu, bez środków konserwujących. Opakowanie jednostkowe - karton o poj. 0,5-1 litr. Termin przydatności do spożycia min. 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu. W ilości 1500 litrów.2. Śmietana. Śmietana słodka 18 %, opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego, poj. 180 g – 450 g, termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 600 kg. 3. Śmietana. Śmietana słodka 30%, opakowanie jednostkowe o poj. 180 g – 500 g, termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 4. Śmietanka do kawy Śmietanka do kawy o poj. 10 ml - 1 kubeczek x 10 szt. w opakowaniu zbiorczym. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 200 litrów. 5. Masło. Masło o zawartości tłuszczu nie mniej niż 82%., waga jednostkowa 200 g w formie kostki. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 1000 kg. 6. Margaryna. Margaryna mleczna do gotowania, smażenia i pieczenia. Opakowanie jednostkowe kostka waga 250 g. Termin przydatności do spożycia 30 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.7. Ser parmezan, wytwarzany z mleka krowiego, ser twardy typu podpuszczkowego. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 50 kg.8. Ser topiony. Ser topiony naturalny kremowy, barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla sera naturalnego, klasy I, w kształcie trójkąta o masie 10 g – 30 g. w opakowaniu 140 g - 200 g; o różnych smakach i dodatkach np. z dodatkiem szynki, papryki, czosnku, pieczarek, ziół, szczypiorku. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 100 kg.9. Ser topiony – plastry Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony, dozwolone dodatki smakowe: np. papryka, czosnek, szynka, borowik, itp. Plastry pakowane każdy oddzielnie, w opakowaniu ok. 130 g-150 g, całość pakowana próżniowo. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 80 kg. 10. Ser topiony. Ser topiony naturalny kremowy, barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla sera naturalnego klasy I, w kształcie kostki o wadze 100 g., o różnych smakach i dodatkach np. z dodatkiem szynki, papryki, czosnku, pieczarek, ziół, szczypiorku. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 80 kg. 11. Ser typu feta lub równoważny, sałatkowo - kanapkowy. Serek miękki solankowy, pełnotłusty, z mleka pasteryzowanego. Opakowanie – karton o wadze 260 g – 300 g. Termin przydatności do spożycia nie mniej niż 14 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 80 kg. 12. Ser fromage w opk. o wadze 75 g-100 g, o różnych smakach i dodatkach np. z dodatkiem szynki, papryki, czosnku, pieczarek, ziół, szczypiorku. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg. 13. Ser żółty typu gouda lub równoważny. Ser podpuszczkowy dojrzewający o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 500 kg. 14. Ser żółty typu edamski lub równoważny. Ser podpuszczkowy dojrzewający o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 500 kg. 15. Ser żółty typu mazur lub równoważny. Ser podpuszczkowy dojrzewający o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 16. Ser żółty typu królewski lub równoważny . Ser podpuszczkowy dojrzewający o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 17. Ser żółty typu salami lub równoważny. Ser podpuszczkowy dojrzewający o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 18. Ser pleśniowy. Ser z przerostami pleśni z mleka krowiego. Skórka pomarańczowa, miąższ biało-żółty, miękki i lekko słodki, zapach ostry, grzybowy. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 50 kg. 19. Ser żółty wędzony. Ser wędzony pakowany próżniowo; masa około 300 g-1000 g. Termin przydatności do spożycia min. niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 20. Twaróg półtłusty. Twaróg półtłusty krajanka, o smaku kwaśnym. Termin przydatności do spożycia nie mniej niż 10 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 700 kg. 21. Serek ziarnisty, o różnych dodatkach smakowych (np. szczypiorek, koperek, cebula). Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego o wadze 120 g-200 g; termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 300 kg. 22. Serek do chleba, o różnych smakach (np. zioła, szczypiorek). Opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego o wadze 90 g -150 g; termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 200 kg. 23. Serek homogenizowany. Serek homogenizowany o różnych smakach. Opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego o wadze 120 g - 150 g, termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 400 kg. 24. Ser mozzarella, ser podpuszczkowy w formie batonu. Opakowanie jednostkowe do 2 kg. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 150 kg. 25. Jogurt owocowy Konsystencja jednolita, kremowa bez grudek. Smak i zapach: czysty, łagodny, słodko – kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu. Opakowanie jednostkowe- kubek z tworzywa sztucznego o wadze 100 g - 200 g. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy do magazynu. W ilości 300 kg. 26. Jogurt naturalny w plastikowym kubku o wadze do 400 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 120 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawy jaj kurzych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jajka kurze konsumpcyjne – wielkość 1 szt od 63 g do 73 g, tj. klasa wielkości L, kl. świeżości A – w ilości 25000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę robota lakierniczego - Narol
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę robota lakierniczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Olszanica: Dostawy mięsa, wędlin i podrobów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Olszanica: Remont mostu na rzece Wańkówka w miejscowości Wańkowa w km 0+009 ÷ 0+026
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI