Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774332471
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nysa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e769fe4-938e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020285/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy pieczywa świeżego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/, //zp.sw.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portalanna.baziuk@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiającymożerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:anna.baziuk@sw.gov.pl Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:anna.baziuk@sw.gov.pl Dokumenty należy sporządzać w języku polskim, w formie elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, wszczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa, inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Nysie jest Panppor. Michał Wagnerul. Kościuszki 4a48-300 Nysae-mail: iod_nysa@sw.gov.pl tel.(77) 448 30 58 faks: ( 77) 433 45 33Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej” nr spra-wy DKw.2232.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumen-tacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoń-czenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowy-wania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oso-bowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dosatwy pieczywa świeżego i bułki tartej do Zakładu Karnego w Nysie 1. Chleb mieszany pszenno- żytni - 350g, pokrojony i zapakowany o zawartości mąki pszennej 70% i żytniej 30%Chleb świeży, drobno porowaty o elastycznym miękiszu, łagodnym aromacie i smaku. Dobrze wypieczony o miękkiej skórce, bez konserwantów i ulepszaczy. Każdy bochenek o jednakowej dacie ważności/ nie mniejszej niż 72 godziny od daty dostawy/ i jednorodnej świeżości w całej cząstkowej dostawie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. zg. z PN, ZK Nysa: 85 000 kg, 2. Bułka słodka pszenna - 100g,Świeże pszenne słodkie bułeczki drożdżowe z różnorodnym nadzieniem. Bułeczki o okrągłym lub podłużnym kształcie, delikatnym, puszystym miękiszu i brązowawej błyszczącej skórce, o przyjemnym zapachu i smaku, bez konserwantów i ulepszaczy. Pieczywo o jednakowej dacie ważności / nie mniejszej niż 72 godziny od daty dostawy/ i jednorodnej świeżości w całej cząstkowej dostawie. Oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczone na tackach, blaszkach lub w pojemnikach. zg. z PN, ZK Nysa: 1 300 szt., 3. Pączek drożdżowy -100g Nadziewane dżemem lub marmoladą.Świeże pączki o okrągłym lub podłużnym kształcie. Charakteryzujące się specyficznym smakiem, który uzyskuje się dzięki smażeniu ciasta w tłuszczu, o jednorodnej świeżości w całej dostawie. Dostarczone na tackach, blaszkach lub w pojemnikach albo kartonach. zg. z PN, ZK Nysa: 700 szt., 4. Bułka tartaOpakowania od 0,5 kg do - 30 kg . Bułka tarta bez ciał obcych i widocznych większych kawałków nierozdrobnionych, bez śladów pleśni. Zapach i smak właściwy dla bułki tartej (rozdrobnionego, rozkruszonego pieczywa) zg. z PN, ZK Nysa: 500 kg,
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
wg kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dosatwy pieczywa świeżego i bułki tartej do Oddziału Zewnętrznego w Prudniku 1. Chleb mieszany pszenno- żytni - 350g, pokrojony i zapakowany o zawartości mąki pszennej 70% i żytniej 30%Chleb świeży, drobno porowaty o elastycznym miękiszu, łagodnym aromacie i smaku. Dobrze wypieczony o miękkiej skórce, bez konserwantów i ulepszaczy. Każdy bochenek o jednakowej dacie ważności/ nie mniejszej niż 72 godziny od daty dostawy/ i jednorodnej świeżości w całej cząstkowej dostawie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. zg. z PN, OZ Prudnik: 17250 kg,2. Bułka słodka pszenna - 100g,Świeże pszenne słodkie bułeczki drożdżowe z różnorodnym nadzieniem. Bułeczki o okrągłym lub podłużnym kształcie, delikatnym, puszystym miękiszu i brązowawej błyszczącej skórce, o przyjemnym zapachu i smaku, bez konserwantów i ulepszaczy. Pieczywo o jednakowej dacie ważności / nie mniejszej niż 72 godziny od daty dostawy/ i jednorodnej świeżości w całej cząstkowej dostawie. Oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczone na tackach, blaszkach lub w pojemnikach. zg. z PN, OZ Prudnik: 300 szt., 3. Pączek drożdżowy -100g Nadziewane dżemem lub marmoladą.Świeże pączki o okrągłym lub podłużnym kształcie. Charakteryzujące się specyficznym smakiem, który uzyskuje się dzięki smażeniu ciasta w tłuszczu, o jednorodnej świeżości w całej dostawie. Dostarczone na tackach, blaszkach lub w pojemnikach albo kartonach. zg. z PN, OZ Prudnik: 150 szt. 4. Bułka tartaOpakowania od 0,5 kg do - 30 kg . Bułka tarta bez ciał obcych i widocznych większych kawałków nierozdrobnionych, bez śladów pleśni. Zapach i smak właściwy dla bułki tartej (rozdrobnionego, rozkruszonego pieczywa) zg. z PN, OZ Prudnik: 200 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości