Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW PIEKARNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W INOWROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341562768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 46
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_inowroclaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-inowroclawiu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW PIEKARNICZYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3613c52c-5df5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00284286/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW PIEKARNICZYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3613c52c-5df5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na portalu e-Zamówienia, dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz za pomocą poczty elektronicznej: zk_inowrocław@sw.gov.pl Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W zakresie składania ofert przy użyciu, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. oraz portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP lub portalu e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na ePUAP lub e-Zamówienia ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub e-Zamówienia;
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania.
6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB.
8. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub portalu e-Zamówienia. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP lub portal e-Zamówienia.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia są dostawy pieczywa i wyrobów piekarniczych do Zakładu Karnego w Inowrocławiu, w ilościach zgodnych z poniższym zestawieniem, z zastrzeżeniem, iż podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.
Lp. Przedmiot zamówienia Kod CPV j.m. Ilość szacunkowa
PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE
1 Bułka tarta Bułka tarta CPV 15800000-6 - produkt otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa;
- bez zawartości soi i jej pochodnych, bez dodatku nasion, nadzień i zdobień;
- struktura i konsystencja – sypka (niezbrylona), bez grudek, barwa naturalna, może być niejednolita, smak i zapach – charakterystyczny dla suszonego pieczywa
- pakowana w opakowania papierowe lub foliowe 0,500 kg -Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 15800000-6 350 kg
2 Chleb zwykły Chleb ZWYKŁY (pszenno-żytni) pieczywo mieszane; wyprodukowane z mąki pszennej (stanowiącej większość składu chleba) oraz żytniej
- bochenek o wadze 0,320 kg, pakowany w woreczek foliowy (z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością);
- pieczywo krojone, grubość kromki 1- 1,2 cm;
- bez zwartości soi i jej pochodnych;
- bochenek podłużny lub okrągły, skórka gładka lub lekko porowata, błyszcząca, barwa skórki od brązowej do ciemnobrązowej; 15811100-7 56 000 kg
3 Chleb razowy Chleb razowy, CPV 15811100-7 – pieczywo wyprodukowane z mąki razowej (pszennej/ żytniej/ pszenno-żytniej)
- bochenek o wadze 0,320 kg, pakowany w woreczek foliowy (z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością);
- pieczywo krojone, grubość kromki 1- 1,2 cm;
- zawartość zanieczyszczeń w produkcie oraz dozwolonych substancji dodatkowych- zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem (za wyjątkiem karmelu);
- bez zwartości soi i jej pochodnych oraz karmelu;
- bochenek podłużny lub okrągły, skórka gładka lub lekko porowata, błyszcząca, barwa skórki od brązowej do ciemnobrązowej;
- miękisz równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku, o dobrej krajalności, o smaku i zapachu swoistym dla tego rodzaju pieczywa;
15811100-7 145 kg
4 Bułka pszenna Bułka pszenna, CPV 15811400-0, pieczywo pszenne o gramaturze jednostkowej 50g;
- bułka o terminie przydatności nie krótszym niż 3 dni,
- bułki okrągłe, świeże, dobrej jakości, o jednolitej konsystencji, zwartej;
- bułki dostarczane „luzem” w koszach plastikowych lub pakowane zbiorczo w opakowaniach foliowych do 10 szt.,
- dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu ilości według potrze zamawiającego,
- dostarczany towar musi posiadać informację o nazwie i adresie producenta, rodzaju pieczywa, składzie, masie jednostkowej, dacie przydatności do spożycia – informacja ta powinna być umieszczona na woreczku foliowym, etykiecie, lub dołączonym do dostawy dokumencie, wg obowiązujących przepisów prawa. 15811400-0 12 000 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uwzględniono w projektowanych zapisach do umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-08