DOSTAWY PIECZYWA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY PIECZYWA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-11
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073154
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY PIECZYWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525855312

1.5.8.) Numer faksu: 525829729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna więziennictwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562755953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicz 46

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523541210

1.5.8.) Numer faksu: 523541210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_inowroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Odpowiadają wspólnie za zgodność prowadzonego postępowania. Areszt Śledczy w Bydgoszczy - jako odpowiedzialny za przeprowadzenie procedury postępowania. Realizacja umowy - Zakładu Karnego w Inowrocławiu, w trakcie trwania umowy, podejmuje własne działania, za które odpowiada prawnie i ponosi konsekwencje finansowe tych działań.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PIECZYWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612de0de-9a15-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl; zp.swnet.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;
W zakresie składania ofert przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;

Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;

We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB.

Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.

Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych opisano w rozdziale XVII SWZ postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/kw.2232.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHLEB ZWYKŁY (PSZENNO – ŻYTNI)
krojony o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach
o wadze jednostkowej 0,170 kg, bez dodatku soi i jej pochodnych oraz bez cukru, według receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60% - 70%, mąka żytnia typ 720: 30% - 40%
CPV: 15811100-7
PN-93/A-74103;1993
90 000 kg

CHLEB PSZENNY
krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach
o wadze jednostkowej 0,170 kg, bez dodatku soi i jej pochodnych oraz bez cukru
CPV: 15811100-7
PN-92/A-74105
280 kg

CHLEB RAZOWY
krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach
o wadze jednostkowej 0,170 kg, bez dodatku soi i jej pochodnych oraz bez cukru, z mąki razowej
CPV: 15811100-7
PN-92/A-7410
390 kg

BUŁKA PSZENNA
waga jednostkowa nie mniej niż 0,05 kg, wyrabiana z mąki pszennej z dodatkiem soli i innych surowców określonych recepturą;
Kształt kopulasty o podstawie owalnej lub okrągłej, ściśle połączona z miękiszem
CPV:15811400-0
PN-A-74108:1996
53 000 szt.

BUŁKA TARTA
pakowana w opakowania papierowe lub foliowe od 0,500 kg do 10 kg
bez dodatku nasion, nadzień i zdobień; Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
CPV: 15893000-4
PN-A-74113:1997/Az1:1999
810 kg

PLACEK DROŻDŻOWY Z KRUSZONKĄ
CPV: 15812200-5
PN-A-88106:1998
120 kg

Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub zawilgocenia. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni. Każda partia doręczonego towaru musi posiadać etykiety z informacjami o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, gramaturze oraz dacie przydatności do spożycia.

Przedmiot zamówienia zgodny z Polskimi Normami, wolny od wad i zanieczyszczeń o swoistej barwie, zapachu i smaku. Niedopuszczalne są wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone, ze śladami pleśni. Niedopuszczalny smak stęchły lub inny obcy. Zamawiający za niedopuszczalne uzna kruszenie się miękiszu, zakalec miękiszu, barwę szarą lub smugi miękiszu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811400-0 - Bułeczki

15812200-5 - Ciasta

15893000-4 - Produkty suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty odbędzie się w oparciu o następujące kryteria:
Nazwa kryterium:
K1 - CENA – wartość brutto przedmiotu zamówienia
K2 - TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI
2. Waga kryterium:
K 1 - KRYTERIUM - CENA – WAGA 60%
najniższa oferowana cena brutto
K1 = -------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty brutto
K 2 - KRYTERIUM - TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI - WAGA 40%
najkrótszy termin realizacji reklamacji
K2 = ------------------------------------------------------------------- x 40
termin realizacji reklamacji badanej oferty
Wyjaśnienia do K 2:
Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji tj. zastrzeżeń zgłoszonych Wykonawcy w zakresie dostarczonego asortymentu, co do jego jakości zgodnie z zapisem wynikającym z umowy § 2 ust. 6 od otrzymania stosownej informacji od Zamawiającego.
Wykonawca winien w ofercie – w formularzu ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 1 do SWZ) podać deklarowany termin realizacji reklamacji od momentu zgłoszenia, określając go w pełnych godzinach, przy zastrzeżeniu, że maksymalny termin wynosi 6 godzin.
Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 5 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy § 2 ust. 6. Zamawiający nie dopuszcza terminu realizacji reklamacji dłuższego niż 6 godz.
Przy zaoferowaniu przez Wykonawcę terminu realizacji reklamacji dłuższego niż 6 godzin, Zamawiający na potrzeby
związane z oceną i badaniem ofert – przyjmie wartość 6 godzin.

Jeżeli w formularzu ofertowym nie zostanie wpisana żadna wartość albo zaoferowana zostanie w niepełnych godzinach, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Maksymalną ilość punktów otrzyma ten Wykonawca, który zadeklaruje najkrótszy czas realizacji zadania. W zależności od zaoferowanego czasu wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu ofertowym Zamawiający przyzna proporcjonalnie, zgodnie z powyższym wzorem ilość punktów. Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt.
3. Wynik
1. Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się na podstawie poniższego algorytmu: K = K1 + K2
gdzie:
K – całkowita liczba punktów (suma) przyznana ofercie (maksymalnie 100),
K1 – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” (maksymalnie 60),
K2 – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” (maksymalnie 40).
2. Oferta, która przedstawi najwyższy bilans punktowy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty Zamawiający sklasyfikuje zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. Punkty zostaną obliczone według wzoru z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczenia, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określono w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy przesłać na skrzynkę zamawiającego na portalu e-PUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę samojezdnej suwnicy bramowej - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę samojezdnej suwnicy bramowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI