IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ
zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw Â
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa bÄdzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ
dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem)
nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ
ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ
udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ
ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ
warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ
mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ
pieĹ):
Informacje dotyczÄ
ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ
zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ
czeĹ:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
cena | 10 |
rabat na paliwa | 75 |
rabat na zakupy doraĹşne | 10 |
liczba stacji z myjniÄ
samochodowÄ
| 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ
speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ
cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ
zania stanowiÄ
ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ
cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ
zaĹ:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ
ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ
odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ
cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ
dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ
pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ
wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ
ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy, w szczegĂłlnoĹci:
1.1 Strony sÄ
uprawnione do dokonania zmian o ĹÄ
cznej wartoĹci nieprzekraczajÄ
cej ___ , tj. kwoty nie wiÄkszej niĹź _____ (kwota okreĹlona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8) i jest mniejsza od 10% wartoĹci umowy;
1.2 Strony sÄ
uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niĹź zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy;
1.3 stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustÄpach poniĹźej:
a) w przypadku zmiany przepisĂłw prawa ZamawiajÄ
cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ĹwiadczeĹ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
b) w przypadku powstaĹej po zawarciu umowy sytuacji braku ĹrodkĂłw ZamawiajÄ
cego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie okreĹlonymi warunkami ZamawiajÄ
cy dopuszcza wprowadzenie zmian polegajÄ
cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyĹÄ
cza ani nie ogranicza uprawnienia ZamawiajÄ
cego do wypowiedzenia lub odstÄ
pienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych UmowÄ
lub przepisami prawa;
c) z przyczyn organizacyjnych ze strony ZamawiajÄ
cego;
d) wydĹuĹźenia terminu realizacji zamĂłwienia okreĹlonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy maksymalnie o 6 miesiÄcy, w przypadku niewykorzystania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy okreĹlonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy;
e) zmiany zakresu podwykonastwa;
f) koniecznoĹci zmiany wysokoĹci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarĂłw i usĹug,
- wysokoĹci minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 paĹşdziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracÄ (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.),
- zasad podlegania ubezpieczeniom spoĹecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokoĹci stawki skĹadki na ubezpieczenia spoĹeczne lub zdrowotne,
jeĹźeli zmiany te bÄdÄ
miaĹy wpĹyw na koszt wykonania zamĂłwienia przez WykonawcÄ. W razie zaistnienia zmiany wskazanej w lit. f) powyĹźej, Wykonawca w terminie 15 dni od daty wejĹcia w Ĺźycie dowolnej z powyĹźszych zmian, przedstawi ZamawiajÄ
cemu w formie pisemnej wniosek o zmianÄ wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem i przedstawieniem dowodĂłw (np.: umowy o pracÄ, umowy o dzieĹo, umowy zlecenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarĂłw i usĹug - wzrost stawki podatku od towaru i usĹug. itp.), z ktĂłrych bÄdzie wynikaÄ, w jaki sposĂłb zmiany wymienione w lit. f) powyĹźej wpĹywajÄ
na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez WykonawcÄ i mogÄ
byÄ podstawÄ
do zmiany wartoĹci Umowy. Po zaakceptowaniu wniosku przez ZamawiajÄ
cego zostanie sporzÄ
dzony aneks do Umowy okreĹlajÄ
cy zmianÄ wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wysokoĹci wynagrodzenia nastÄ
pi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym jeĹźeli zmiana kosztĂłw Wykonawcy nastÄ
piĹa przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysokoĹci Wynagrodzenia bÄdzie uwzglÄdniaĹa takĹźe zmianÄ wysokoĹci kosztĂłw ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisĂłw prawa, a przed datÄ
dokonania zmiany Umowy.
2. W celu unikniÄcia wÄ
tpliwoĹci Strony potwierdzajÄ
, Ĺźe z ĹźÄ
daniem zmiany wynagrodzenia w przypadkach okreĹlonych w ust. 1 pkt 1.3 lit. f) moĹźe wystÄ
piÄ takĹźe ZamawiajÄ
cy â w takim przypadku Wykonawca zobowiÄ
zany bÄdzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegĂłĹowych kalkulacji niezwĹocznie po otrzymaniu ĹźÄ
dania ZamawiajÄ
cego.
3. Zmiana Umowy dla swojej skutecznoĹci wymaga formy pisemnej
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym (jeĹźeli dotyczy): Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 10:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ
potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ
byÄ sporzÄ
dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
JÄzyk polski
IV.6.3) Termin zwiÄ
zania ofertÄ
:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ
cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ
cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ
cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:1. ZamawiajÄ
cy nie ĹźÄ
da wniesienia zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy.
2.W niniejszym postÄpowaniu o udzielenie zamĂłwienia oĹwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ
cy i Wykonawcy przekazujÄ
za poĹrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. â Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiĹcie, za poĹrednictwem posĹaĹca, faksu lub przy uĹźyciu ĹrodkĂłw komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Ĺwiadczeniu usĹug drogÄ
elektronicznÄ
(Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615).
3. WszelkÄ
korespondencjÄ dotyczÄ
cÄ
prowadzonego postÄpowania naleĹźy kierowaÄ na adres:
PaĹstwowy Fundusz Rehabilitacji OsĂłb NiepeĹnosprawnych, ZamĂłwienia publiczne, al. Jana PawĹa II 13, 00-828 Warszawa (kancelaria â parter), faks (+48) 22 50 55 275 lub e-mai:Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl (w tytule: znak sprawy â ZP/16/16)
4. ZamawiajÄ
cy nie bÄdzie udzielaĹ wyjaĹnieĹ na zapytania dotyczÄ
ce treĹci SIWZ kierowane w formie ustnej bezpoĹredniej lub drogÄ
telefonicznÄ
.
5. Informacja o formalnoĹciach, jakie powinny zostaÄ dopeĹnione po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego:
Wykonawca, ktĂłrego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiÄ
zany bÄdzie przed zawarciem Umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego:
- przedĹoĹźyÄ, w przypadku wyboru oferty WykonawcĂłw wystÄpujÄ
cych wspĂłlnie, umowÄ regulujÄ
cÄ
ich wspĂłĹpracÄ (umowy konsorcjum). Umowa taka powinna okreĹlaÄ strony umowy, cel dziaĹania, sposĂłb wspĂłĹdziaĹania, zakres prac przewidzianych do wykonania kaĹźdemu z nich, solidarnÄ
odpowiedzialnoĹÄ za wykonanie przedmiotu zamĂłwienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmujÄ
cego okres realizacji przedmiotu zamĂłwienia, gwarancji i rÄkojmi), wykluczenie moĹźliwoĹci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez ktĂłregokolwiek z jego czĹonkĂłw do czasu wykonania zamĂłwienia;
- przekazaÄ wszystkie niezbÄdne informacje potrzebne do wypeĹnienia treĹci Umowy oraz wskazaÄ osobÄ/osoby uprawnione do zawarcia Umowy wraz
z dokumentami uprawniajÄ
cymi do zawarcia Umowy, o ile nie wynika to
ze zĹoĹźonych wraz z ofertÄ
dokumentĂłw;
- zĹoĹźyÄ wykaz wszystkich stacji paliw Wykonawcy znajdujÄ
cych siÄ na terytorium Polski, z ktĂłrych bÄdzie mĂłgĹ korzystaÄ ZamawiajÄ
cy, w tym numer stacji, adres, wojewĂłdztwo. W powyĹźszym wykazie naleĹźy wyodrÄbnione stacje z myjniami samochodowymi.
6. Wykonawcy, a takĹźe innemu podmiotowi, jeĹźeli majÄ
lub mieli interes w uzyskaniu danego zamĂłwienia oraz poniĂłsĹ lub moĹźe ponieĹÄ szkodÄ w wyniku naruszenia przez ZamawiajÄ
cego przepisĂłw ustawy â Prawo zamĂłwieĹ publicznych, przysĹugujÄ
Ĺrodki odwoĹawcze zgodnie z dziaĹem VI â Ĺrodki ochrony prawnej. Wobec ogĹoszenia oraz SIWZ Ĺrodki ochrony prawnej przysĹugujÄ
rĂłwnieĹź organizacjom wpisanym na listÄ, o ktĂłrej mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
7. ZamawiajÄ
cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupĂłw.
8.ZamawiajÄ
cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.