Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy nabiału dla Zakładu Karnego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Żołnierza 42
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48915763103
1.5.8.) Numer faksu: +48915763169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_stargard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny w Stargardzie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy nabiału dla Zakładu Karnego w Stargardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de85242f-96d5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015294/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy produktów mleczarskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://epuap.gov.pl lub zk_stargard@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga aby dokumenty składające się na ofertę zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/e do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną/e zgodnie z odpisem z KRS) przed ich zaszyfrowaniem na miniPortalu.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Stargardzie, z siedzibą w Stargardzie przy ul. Aleja Żołnierza 422) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iod_zk_stargard@sw.gov.pl, tel. 91 5763 112, fax 91 5763 169;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy nabiału dla Zakładu Karnego w Stargardzie”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232.002.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Twaróg półtłusty w kostce po 200g lub 250g PN-91/A-86300, termin przydatności do spożycia min 12 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 18 000 szt.2. Serek homogenizowany owocowy w kubku po 100g – 150g PL 300216101, serek z dodatkami smakowymi: wanilia, truskawka, malina, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 4 000 szt.3. Serek wiejski w kubku 150g – 200g PL 32141601EWG, termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 8 000 szt.4. Kostka topiona 100g, produkt topiony, z zawartością tłuszczy roślinnych, opakowanie jednostkowe 100g, ewentualna zmiana gramatury po ustaleniu z zamawiającym, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia - 20 000 szt.5. Jogurt naturalny w kubku 100g – 200g PL 2001180IW, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 1 800 szt.6. Jogurt owocowy w kubku 100g – 200g PL 16611601, jogurt z dodatkami smakowymi: wanilia, truskawka, malina, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, z termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 5 000 szt.7. Jogurt naturalny w kubku po 300g – 500g PL 2001180IW, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia – 500 kg.8. Śmietana 12% w kartonie lub kubku 300 ml – 500 ml PL10141601, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia – 800 l.9. Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych, maksymalne opakowanie jednostkowe – 25 kg, min. termin do spożycia 30 dni – 450 kg.10. Mleko w proszku pełne, typu „Czarnków”, klasy I, bez dodatku tłuszczy roślinnych, maksymalne opakowanie jednostkowe – 25 kg, min. termin do spożycia 30 dni – 450 kg.11. Ser żółty twardy ZN-97/MSM, bez dodatków tłuszczy roślinnych, termin przydatności do spożycia min. 30 dni - 1000 kg.12. Ser kanapkowy, wyrób seropodobny, w kostce, miks serów żółtych i tłuszczy roślinnych, bez zawartości tłuszczy zwierzęcych, termin przydatności do spożycia min 30 dni – 1100 kg.13. Ser fromage w opakowaniu 80g – 100g PL30201601IW, dodatek smakowy: warzywa, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, termin przydatności do spożycia min 14 dni, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 12 000 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15511700-0 - Mleko w proszku
15512100-1 - Śmietana chuda
15541000-2 - Ser stołowy
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-27 do 2022-04-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7